تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله صرفه جویی انرژی در برنامه ریزی شبکه های سلولی تحت زوم سلولی ناکافی – نشریه IEEE

عنوان فارسی: صرفه جویی انرژی در برنامه ریزی شبکه های سلولی تحت زوم سلولی ناکافی
عنوان انگلیسی: Energy-Efficient Cellular Network Planning under Insufficient Cell Zooming
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 14
سال انتشار : 2011 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : pdf فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع ارائه مقاله : کنفرانس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 1.117 در سال 2019 شاخص H_index مجله : 112 در سال 2020
شاخص SJR مجله : 0.341 در سال 2019 شناسه ISSN مجله : 1550-2252
کد محصول : 11285 وضعیت ترجمه : انجام شده و آماده دانلود در فایل ورد و pdf
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.84Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی برق، فناوری اطلاعات و ارتباطات، دیتا و امنیت شبکه، مخابرات سیار، برق مخابرات، شبکه های مخابراتی، مهندسی الکترونیک
کنفرانس: هفتاد و سومین کنفرانس فناوری خودرو - 73rd Vehicular Technology Conference
دانشگاه: آزمایشگاه ملی علوم و فناوری اطلاعات Tsinghua، گروه مهندسی الکترونیک، دانشگاه Tsinghua ، پکن، چین
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ضمیمه: ندارد
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1109/VETECS.2011.5956699
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1 . معرفی

2 . مدل سیستم و فرمول بندی مساله

الف . مدل سیستم و فرضیات

ب . فرمولبندی مساله

3 . زوم سلولی توسط افزایش توان انتقال

الف . ترافیک در برنامه ریزی

ب . صرفه جویی انرژی شبکه

4 . نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

With rapid growth of cellular systems, energy consumption has become a critical issue. The existing cellular network planning is performance-oriented, whose objective is to satisfy peak traffic requirements, without too much considerations on energy efficiency. Unfortunately, real-world traffic profiles have indicated that in most time, most of the cells are in low utilization. Switching off certain cells in low traffic period for some time is proved energy-efficient. To switch off cells, remaining operating cells need to extend their coverage by cell zooming to guarantee service. However, such zooming might be insufficient, depending greatly on cell configurations.

In this paper, we consider energy efficiency in cellular network planning. We introduce a new parameter for traffic estimation, which is low traffic time ratio τ . In order to switch off more cells for insufficient cell zooming, two solutions are feasible: to deploy smaller but more cells or to implement coverage extension technologies. We focus on former solution to determine cell configurations and propose an evaluation method to determine whether certain cell deployment is energy-efficient and how much energy it could save, compared with traditional planning. It is shown that when cell zooming ratio is reaching sufficient for certain switching-off scheme, deploying more cells could be more energy-efficient. Also, after exceeding the threshold, the larger the parameter τ is, the more energy-efficient our solution is.

IV. CONCLUSION

We have considered energy saving in cellular network planning stage. An evaluation method is proposed to determine whether or not to adjust deployment obtained from traditional planning in order to switch off more cells, which normally requires remaining active cells to extend their coverage to certain extent. This requirement could be achieved with cell zooming by increasing transmit power. Even if cell zooming is insufficient, it is still possible to deploy smaller but more cells to increase energy efficiency if cell zooming ratio is reaching sufficient and low traffic time ratio is larger than certain threshold.

نمونه متن ترجمه

چکیده

با رشد روزافزون سیستم های سلولی، مصرف انرژی به یک مسئله حیاتی تبدیل شده است. برنامه ریزی شبکه سلولی موجود عمکردگرا می باشد که هدف اش پاسخ گویی به درخواست ها در اوج ترافیک بدون ملاحظات بیش از حد در بهره وری انرژی می باشد. متاسفانه، سابقه ی ترافیک در دنیای واقعی نشان داده است که در بسیاری از موارد ، بسیاری از سلول ها در حالت بهره وری پایین قرار دارند. خاموش کردن سلول های خاصی در دوره های ترافیک پایین برای برخی از زمانها ثابت شده است که از نظر بهره وری انرژی کارآمد می باشد. با خاموش کردن این سلول ها باقی سلول های در حال کار می بایست ناحیه پوشش خود را با زوم سلولی افزایش دهند تا سرویس دهی را تضمین کنند. با این حال ممکن است بسته به تنظیمات سلول این زوم کردن کافی نباشد.

در این مقاله، ما بهره وری انرژی را در برنامه ریزی شبکه سلولی در نظر می گیریم. پارامتر جدیدی را برای محاسبات ترافیک معرفی می کنیم که نرخ زمانی ترافیک کم τ نام دارد. به منظور خاموش کردن سلول های بیشتردو راه حل قابل دستیابی می باشد : بکارگیری سلول های کوچکتر ولی بیشتر یا پیاده سازی فن آوری پوشش گسترده. ما روی راه حل سابق تمرکز می کنیم تا تنظیمات سلول و روش ارزیابی جدیدی ارائه دهیم برای مشخص کردن اینکه آیا استقرار سلولی خاص از نظر انرژی به صرفه است و در مقایسه با طرح قدیمی چه مقدار انرژی می تواند ذخیره کند. نشان داده می شود زمانی که نرخ زوم کردن سلولی به مقدار کافی برسد برای طرح خاصی از خاموش کردن سلول ها  ، بکارگیری سلول های بیشتر به صرفه جویی بیشتری در انرژی منجر می شود. همچنین پس از رد کردن آستانه هرچه پارامتر τ بزرگتر باشد صرفه جویی انرژی طرح ما نیز بیشتر خواهد بود.

4 . نتیجه گیری

ما صرفه جویی انرژی را در مرحله برنامه ریزی شبکه سلولی در نظر گرفتیم. یک روش ارزیابی ارائه شد تا ببینیم با استفاده از نتایج برنامه ریزی سنتی باید سلول های بیشتری را خاموش کنیم یا نه ، که عموما نیاز داشت تا سلول های فعال مانده منطقه بیشتری را پوشش دهند. این نیاز ها را می توان با زوم سلولی توسط افزایش توان انتقالی پاسخ داد. حتی اگر زوم سلولی ناکافی باشد ، با هم ممکن است با بکار گیری سلول های کوچکتر اما بیشتر بهره وری انرژی را افزایش دهیم اگر نرخ زوم به حد کافی رسیده و نرخ زمانی ترافیک کم بزرگتر از مقدار آستانه اش باشد.

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

11285-IranArze     11285-IranArze1