دانلود ترجمه مقاله ایجاد یک نشان تجاری تجربی مشتری محور

دانلود ترجمه مقاله ایجاد یک نشان تجاری تجربی مشتری محور
قیمت خرید این محصول
۲۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ایجاد یک نشان تجاری تجربی مشتری محور
عنوان انگلیسی
Create A Customer-Centric Brand Experience
صفحات مقاله فارسی
4
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2014
نشریه
Forrester
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4534
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی، مدیریت اجرایی و MBA
دانشگاه
شرکت پژوهشی فورستر، کمبریج، ماساچوست، آمریکا
فهرست مطالب
چرا این گزارش را می خوانیم
ایجاد یک نشان تجاری تجربی مشتری محور
بکارگیری برند های تجربی برای ایجاد نام تجاری
مراحل برای ایجاد یک تجربه برند متصل
۱کشف
۲ طرح
۳ قانون
۴ بهینه سازی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Why Read This Report

In the age of the customer, chief marketing officers (CMOs) have a steeper hill to climb to build their brands with distracted, technology-empowered consumers. This is forcing marketers to rethink the rules of brand building. In this new era, CMOs must shift from a company-centric approach of managing a brand as an asset to a customer-centric one of creating a resonant brand experience. The brand experience playbook helps CMOs reinvent their brand building strategies to create a connected, customer-centric brand experience to 1) evangelize the brand experience imperative; 2) chart a course for the new brand experience; 3) excite, engage, and enroll the organization to follow its North Star; and 4) actively monitor and manage brand health. This report was originally published on July 19, 2012; Forrester has substantially revised it to factor in new ideas.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چرا اين گزارش را مي خوانيم؟
در عصر مشتري مداري ، مديران ارشد بازاريابي (CMOS) يك صعود ساخت را در ساخت علائم تجاري با فن آوري قوي مصرف كنندگان را دارد. اين منجر به تجديد نظر قوانين بازاريابان در ساخت يك نام تجاري مي شود . در اين عصر جديد ، CMOS بايد يك روي كرد مديريتي شركت محور با تغيير نام تجاري به عنوان يك دارايي در يك سيستم مشتري محور تبديل شود و محور ايجاد يك تجربه با نام تجاري را داشته باشد.راهكار نام تجاري تجربي كمك مي كند تا دوباري استراتژي هاي CMOS جهت ايجاد يك نام تجاري دوباره به يكديگر متصل شوند .نام تجاري تجربي مشتري محور با شرايط زير است :
1_ ضرورت تبليغ با نام تجاري تجربي
2_ ترسيم مسيري براي نام تجاري جديد تجربي
3_ تحريك و شركت و ثبت نام در سازمان ها به دنبال آن
4_ نظارت فعال و مديريت سالم با نام تجاري
اين گزارش در ابتداي 19 ژوئيه 2012 منتشر شده . فروستر تجديد نظر قابل ملاحظه اي را در عمل ايده هاي جديد انجام داده است .

بدون دیدگاه