تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله استفاده از خوشه بندی برای ردیابی هدف در شبکه های ادهاک وسایل نقلیه – نشریه الزویر

عنوان فارسی: استفاده از خوشه بندی برای ردیابی هدف در شبکه های ادهاک وسایل نقلیه
عنوان انگلیسی: Using Clustering for Target Tracking in Vehicular Ad Hoc Networks
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 33 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 39
سال انتشار : 2017 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8198 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 4.01Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی فناوری اطلاعات، فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله: اینترنت و شبکه های گسترده، شبکه های کامپیوتری، مخابرات سیار، دیتا، سامانه های شبکه ای، مهندسی کنترل و شبکه های مخابراتی
مجله: ارتباطات خودرویی - Vehicular Communications
دانشگاه: دانشگاه موسسه فناوری انتاریو، کانادا
کلمات کلیدی: شبکه های ادهاک وسایل نقلیه (VANETها)، سیستم حمل ونقل هوشمند (ITS)، شبکه ادهاک بی سیم، شبکه ادهاک تلفن همراه (MANET)، شبکه حسگر بی سیم (WSN)، خوشه بندی، ردیابی هدف، سیل وار، مسیریابی چند هاپه، ارزیابی عملکرد، طراحی الگوریتم، پروتکل شبکه
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بررسی تحقیقی

خوشه بندی برای VANETها

مزایای خوشه بندی برای VANETها

ردیابی هدف در VANETها

تکنیک خوشه بندی برای ردیابی هدف در VANETها

طرح ردیابی هدف ارائه شده برای شبکه های ادهاک وسایل نقلیه

الگوریتم مبتنی بر خوشه توزیع شده برای ردیابی هدف در شبکه های ادهاک وسایل نقلیه (DCTT)

الگوریتم خوشه بندی مبتنی بر پیش بینی برای ردیابی هدف در شبکه های ادهاک وسایل نقلیه (PCTT)

الگوریتم ردیابی هدف بدون ساختار

ارزیابی پروتکل های ارائه شده

معیارهای عملکرد

نتایج شبیه سازی

تاثیرات تراکم شبکه

تاثیر محدوده کنترل در عملکرد خوشه بندی (DCTT)

تاثیر سرعت بیشینه بر عملکرد خوشه بندی (DCTT)

تاثیرات آستانه تغییر TFP

مقایسه الگوریتم ارائه شده با الگوریتم حمل و ارسال بدون ساختار

نتیجه گیری ها

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Vehicular Ad-hoc Networks (VANETs) have recently drawn the attention of academic and industry researchers due to their potential applications in enabling various Intelligent Transportation Systems (ITS) applications for safety, entertainment, emergency response, and content sharing. Another potential application for VANETs lies in vehicle tracking, where a tracking system is used to visually track a specific vehicle or to monitor a particular area. For such applications, a large volume of information is required to be transferred between a certain vehicles and a command and control centers, which can easily congest the wireless network in a VANET if not designed properly. Development of low-delay, low-overhead, and precise tracking systems in VANET is a major challenge requiring novel techniques to guarantee performance and to reduce network congestion. Among the several proposed data dissemination and management methods implemented in VANETs, clustering has been used to reduce data propagation traffic and to facilitate network management. However, clustering for target tracking in VANETs is still a challenge due to the dynamic nature of such networks. We have proposed two cluster-based algorithms for target tracking in VANETs in our previous works [1] [2]. These algorithms provide a reliable and stable platform for tracking a vehicle based on its visual features. In this paper, we have demonstrate performance evaluation and testing results of both our algorithms in the context of vehicular tracking under various scenarios. We have also compared the performance of both our algorithms to assess the performance of distributed algorithms as compared to centralized cluster-based target tracking algorithms. Besides, we have tested two data dissemination techniques for information delivery. Performance evaluation results demonstrate clearly that the proposed clustering schemes provide better performance for target tracking applications as compared to other cluster-based algorithms.

نمونه متن ترجمه

چکیده

به تازگی شبکه های ادهاک وسایل نقلیه (VANETها) به دلیل کاربردهای بالقوه خودشان در فراهم آوردن کاربردهای مختلف سیستم های حمل ونقل هوشمند (ITS) برای ایمنی، سرگرمی، واکنش در شرایط اضطراری و اشتراک گذاری محتوا توجهات محققان دانشگاهی و صنعتی را به خود جلب کرده است. یکی دیگر از کاربردهای بالقوه برای VANETها در ردیابی وسایل نقلیه می باشد، که در آن یک سیستم ردیابی بصورت بصری به منظور ردیابی یک وسیله نقلیه خاص یا به منظور نظارت بر یک منطقه خاص استفاده می شود. برای چنین کاربردهایی، حجم زیادی از اطلاعات مورد نیاز است تا بین وسایل نقلیه خاص و مراکز فرمان و کنترل انتقال داده شود، که اگر به درستی طراحی نشود، می تواند به آسانی شبکه بی سیم را در یک VANET متراکم کند. توسعه سیستم های ردیابی کم تاخیر، کم سربار و دقیق در VANET چالش بزرگی است که به تکنیک های جدیدی نیاز دارد تا عملکرد را تضمین کند و تراکم در شبکه را کاهش دهد. در میان چندین روش مدیریت و انتشار داده ها که در VANETها پیاده سازی می شود، خوشه بندی برای کاهش ترافیک انتشار اطلاعات و برای تسهیل مدیریت شبکه استفاده می شود. با اینحال، خوشه بندی برای ردیابی هدف در VANETها با توجه به ماهیت دینامیکی این شبکه ها هنوز هم یک چالش محسوب می شود. دو الگوریتم مبتنی بر خوشه را برای ردیابی هدف در VANETها در آثار قبلی خودمان ارائه کردهایم [1] [2]. این الگوریتم ها یک پلتفرم قابل اعتماد و پایداری را برای ردیابی یک وسیله نقلیه مبتنی بر مشخصات بصری آن ارائه میکنند. در این مقاله، نتایج تست و ارزیابی عملکرد را برای هر دو الگوریتم خودمان در زمینه ردیابی وسایل نقلیه تحت سناریوهای مختلف نشان می دهیم. همچنین عملکرد هر دو الگوریتم خودمان را به منظور ارزیابی عملکرد الگوریتم های توزیع شده همچون مقایسه با الگوریتم های ردیابی هدف مبتنی بر خوشه متمرکز شده مقایسه می کنیم. همچنین، دو تکنیک انتشار داده برای تحویل اطلاعات را تست و بررسی می کنیم. نتایج ارزیابی عملکرد بوضوح نشان می دهد که طرح های خوشه بندی ارائه شده عملکرد بهتری را برای کاربردهای ردیابی هدف همچون مقایسه با سایر الگوریتم های مبتنی بر خوشه ارائه می کند.