منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله تحلیل نرخ خطای بیت در مخابرات وایمکس در سرعت ‌های خودرو با مدل محوشوندگی ناکاگامی - نشریه IEEE

ترجمه مقاله تحلیل نرخ خطای بیت در مخابرات وایمکس در سرعت ‌های خودرو با مدل محوشوندگی ناکاگامی - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تحلیل نرخ خطای بیت در مخابرات وایمکس در سرعت ‌های خودرو با استفاده از مدل محوشوندگی ناکاگامی
عنوان انگلیسی
Bit Error Rate Analysis in WiMAX Communication at Vehicular Speeds Using Nakagami-m Fading Model
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2012
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6951
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی برق و فناوری اطلاعات و ارتباطات
گرایش های مرتبط با این مقاله
برق مخابرات، شبکه های مخابراتی، دیتا و مخابرات سیار
مجله
کنفرانس فناوری وسایل نقلیه - Vehicular Technology Conference
دانشگاه
مرکز پژوهش و ارتباطات مهندسی، دانشگاه کوان ادیت، استرالیا
کلمات کلیدی
وایمکس، سرعت‌های خودرو، نرخ خطای بیت، ناکاگامی m
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. کارهای قبلی
3. مدل کانال برای محوشوندگی زیر- رایلی
4. مدل تحلیلی ارائه شده برای تخمین نرخ خطای بیت
5. تحلیل نتایج
6. نتیجه‌گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

High speed wireless communication technologies such as Worldwide Interoperability for Microwave Access (WiMAX) have revolutionized the way of our day-to-day communication and opened opportunities for many innovative applications. The 802.6m version of WiMAX offers data rates up to 1 Gbps for fixed communications and supports mobility up to 350 km/h. While WiMAX technology’s capacity to deliver high data rates in a fixed environment is beyond any doubt, the standard is not fully optimized yet for mobile communication at high vehicular speeds. At high vehicular speeds, rapid changes in surrounding environments, cause severe fading at the receiver, resulting a drastic fall in throughput and unless any proactive measure is taken to combat this problem, throughput becomes insufficient to support many applications, particularly those with multimedia contents. Bit Error Rate (BER) estimation is an integral part of any proactive measure and recent studies suggest that Nakagami-m model performs better for modeling channel fading in wireless communications at high vehicular speeds. No work has been reported in literature that estimates BER at high vehicular speeds in WiMAX communication using Nakagami-m model. In this paper, we develop and present an analytical model to estimate BER in WiMAX at vehicular speeds using Nakagamim fading model. The proposed model is adaptive and can be used with resource management schemes designed for fixed, nomadic, and mobile WiMAX communications.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
تکنولوژی های ارتباطی بیسیم با سرعت های بالا مانند وایمکس ( قابلیت تبادل واستفاده از اطلاعات در سطح جهانی با دسترسی به امواج ماکروویو) روش ارتباطی روزمره ما را منقلب کرده است و فرصت هایی برای کاربردهای نو آورانه بسیار فراهم آورده است . نسخه ی m802.16 wimax نرخ دیتای نزدیک به 1 gpbs برای مخابرات ساکن را به ما می‌دهد و سرعت 350 کیلومتر در ساعت را پشتیبانی میکند. هنگامیکه قابلیت تکنولوژی برای دستیابی به نرخ دیتای بالا در محیط‌های ثابت بالاتر از هر شک و تردیدی است این استاندارد هنوز به طور ثابت برای مخابرات سیار در سرعت های بالا بهینه نشده است . در سرعت های بالا ، تغییرات سریع در محیط‌های اطراف باعث محو شوندگی‌های شدید در گیرنده شده و منجر به کاهش شدید در توان عملیاتی می‌شود و در صورتی که عملیات پیش‌گستری برای مقابله با این مساله اتخاذ نشود، توان عملیاتی به اندازه‌ای نخواهد بود که کاربردهای زیادی را پوشش دهد، به خصوص کاربردهایی که محتوای چندرسانه‌ای دارند. تخمین نرخ خطای بیت (BER) بخش ضروری هر عملیات پیش‌گستر بوده و مطالعات اخیر پیشنهاد می‌کنند که مدل ناکاگامی m مدلسازی خوبی را برای محوشوندگی کانال در مخابرات بیسیم و در سرعت‌های بالای خودرو ارائه می‌دهد. در رابطه با موضوع تخمین نرخ خطای بیت در سرعت‌های بالای خودرو در مخابرات وایمکس و به کمک مدل ناکاگامی m، هیچ گزارشی در متون فنی رویت نمی‌شود. در این مقاله، ما یک مدل تحلیلی را برای تخمین نرخ خطای بیت در وایمکس و در سرعت‌های خود به کمک مدل محوشوندگی ناکاگامی m توسعه و بیان می‌کنیم. مدل توسعه‌یافته به صورت تطبیقی بوده می‌توان از آن در طرح‌های مدیریت منبع و برای مخابرات، ثابت و سیار وایمکس استفاده کرد.

بدون دیدگاه