ترجمه مقاله مدیریت روابط با مشتریان با استفاده از داده های بزرگ - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدیریت روابط با مشتریان با استفاده از داده های بزرگ - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت روابط با مشتریان با استفاده از داده های بزرگ: یک روش جامع
عنوان انگلیسی
Big Data-enabled Customer Relationship Management: A holistic approach
صفحات مقاله فارسی
39
صفحات مقاله انگلیسی
29
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.680 در سال 2019
شاخص H_index مجله
88 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.043 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0306-4573
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
10509
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
دارد اما ترجمه نشده است ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت منابع انسانی، مدیریت دانش
مجله
پردازش اطلاعات و مدیریت - Information Processing and Management
دانشگاه
گروه انرژی ، سیستم ها، مهندسی ارضی و ساختمانی، دانشگاه پیزا، ایتالیا
کلمات کلیدی
داده های بزرگ، CRM ، مرور بر مقالات، عوامل کلیدی موفقیت (CSF) ،درخت کلمات
کلمات کلیدی انگلیسی
Big Data - CRM - Literature review - Critical Success Factors (CSFs) - Word tree
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.ipm.2017.10.005
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. پیش زمینه ی نظری
2.1 بررسی دقیق و کلیدی داده های بزرگ
2.2 دیدگاه های مختلف در رابطه با مدیریت روابط مشتریان
2.3 رابطه ی بین داده های بزرگ و مدیریت روابط مشتریان
3. اهداف و مدل سازی
3.1 قالب کاری طبقه بندی
3.2 مرور بر مقالات
3.3 تحلیل محتوا
3.4 فرمول بندی گزاره ها.
4. نتایج و مباحث
4.1 نتایج به دست آمده از مرور بر مقالات
4.2 خروجی های تحلیل محتوا
4.3 مدیریت روابط مشتریان با استفاده از داده های بزرگ
5. جمع بندی
5.1 کاربرد های تحقیقاتی
5.2 کاربرد های مدیریتی
5.3 محدودیت ها و پیشنهادات برای تحقیقات آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper aims to figure out the potential impact of Big Data (BD) on Critical Success Factors (CSFs) of Customer Relationship Management (CRM). In fact, while some authors have posited a relationship between BD and CRM, literature lacks works that go into the heart of the matter.

Through an extensive up-to-date in-depth literature review about CRM, twenty (20) CSFs were singled out from 104 selected papers, and organized within an ad-hoc classification framework. The consistency of the classification was checked by means of a content analysis. Evidences were discussed and linked to the BD literature, and five propositions about how BD could affect CRM CSFs were formalized.

Our results suggest that BD-enabled CRM initiatives could require several changes in the pertinent CSFs. In order to get rid of the hype effect surrounding BD, we suggest to adopt an explorative approach towards them by defining a mandatory business direction through sound business cases and pilot tests. From a general standpoint, BD could be framed as an enabling factor of well-known projects, like CRM initiatives, in order to reap the benefits from the new technologies by addressing the efforts through already acknowledged management paths.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف این مقاله ، مشخص کردن تاثیر بالقوه ی داده های بزرگ (BD) بر روی عوامل کلیدی موفقیت (CSF) در مدیریت روابط با مشتریان (CRM) می باشد. در واقع، در حالی که بعضی از نویسنده ها معتقد هستند بین BD و CRM یک رابطه وجود دارد، مقالات کمی وجود دارد که این رابطه را به صورت دقیق بررسی کرده باشد.
از طریق یک مرور دقیق مقالات به روز در رابطه با CRM ، 20 CSF از 140 مقاله ی منتخب استخراج شد و سپس در یک قالب کاری دسته بندی اختصاصی ، سازمان دهی شد. ثبات و سازگاری این طبقه بندی نیز با استفاده از تحلیل محتوا ارزیابی شد. سپس ما شواهد موجود را بررسی کردیم و رابطه ی آن ها با مقالات BD را شناسایی کردیم و 5 گزاره در رابطه با نحوه ی تاثیر BD بر روی CRM و CSF را مشخص کردیم.
نتایج ما نشان می دهد فعالیت های CRM بر اساس BD می تواند تغییرات جدی در CSF های مربوطه را ایجاد کند. برای این که بتوانیم تاثیر BD را به صورت دقیق مشخص کنیم، پیشنهاد ما این است که از یک روش اکتشافی برای تعریف یک استراتژی تجاری اجباری از طریق موارد مطالعات تجاری مطلوب و تست های راهنما استفاده کنیم. از نقطه نظر عمومی، BD را می توان به عنوان یک عامل توانمند سازی در پروژه های مشخص و تعریف شده مانند فعالیت های مبتکرانه ی CRM در نظر گرفت تا بتوان از فواید تکنولوژی های جدید استفاده کرد و از طریق مسیر های مدیریتی تایید شده ، نتایج خوبی را در این زمینه کسب کرد.

بدون دیدگاه