تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مدیریت روابط با مشتریان با استفاده از داده های بزرگ – نشریه الزویر

عنوان فارسی: مدیریت روابط با مشتریان با استفاده از داده های بزرگ: یک روش جامع
عنوان انگلیسی: Big Data-enabled Customer Relationship Management: A holistic approach
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 29 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 39 (4 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2018 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 5.680 در سال 2019 شاخص H_index مجله : 88 در سال 2020
شاخص SJR مجله : 1.043 در سال 2019 شناسه ISSN مجله : 0306-4573
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2019 کد محصول : 10509
محتوای فایل : zip حجم فایل : 10.59Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت منابع انسانی، مدیریت دانش
مجله: پردازش اطلاعات و مدیریت - Information Processing and Management
دانشگاه: گروه انرژی ، سیستم ها، مهندسی ارضی و ساختمانی، دانشگاه پیزا، ایتالیا
کلمات کلیدی: داده های بزرگ، CRM ، مرور بر مقالات، عوامل کلیدی موفقیت (CSF) ،درخت کلمات
کلمات کلیدی انگلیسی: Big Data - CRM - Literature review - Critical Success Factors (CSFs) - Word tree
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه: دارد اما ترجمه نشده است ☓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.ipm.2017.10.005
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. پیش زمینه ی نظری

2.1 بررسی دقیق و کلیدی داده های بزرگ

2.2 دیدگاه های مختلف در رابطه با مدیریت روابط مشتریان

2.3 رابطه ی بین داده های بزرگ و مدیریت روابط مشتریان

3. اهداف و مدل سازی

3.1 قالب کاری طبقه بندی

3.2 مرور بر مقالات

3.3 تحلیل محتوا

3.4 فرمول بندی گزاره ها.

4. نتایج و مباحث

4.1 نتایج به دست آمده از مرور بر مقالات

4.2 خروجی های تحلیل محتوا

4.3 مدیریت روابط مشتریان با استفاده از داده های بزرگ

5. جمع بندی

5.1 کاربرد های تحقیقاتی

5.2 کاربرد های مدیریتی

5.3 محدودیت ها و پیشنهادات برای تحقیقات آتی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This paper aims to figure out the potential impact of Big Data (BD) on Critical Success Factors (CSFs) of Customer Relationship Management (CRM). In fact, while some authors have posited a relationship between BD and CRM, literature lacks works that go into the heart of the matter.

Through an extensive up-to-date in-depth literature review about CRM, twenty (20) CSFs were singled out from 104 selected papers, and organized within an ad-hoc classification framework. The consistency of the classification was checked by means of a content analysis. Evidences were discussed and linked to the BD literature, and five propositions about how BD could affect CRM CSFs were formalized.

Our results suggest that BD-enabled CRM initiatives could require several changes in the pertinent CSFs. In order to get rid of the hype effect surrounding BD, we suggest to adopt an explorative approach towards them by defining a mandatory business direction through sound business cases and pilot tests. From a general standpoint, BD could be framed as an enabling factor of well-known projects, like CRM initiatives, in order to reap the benefits from the new technologies by addressing the efforts through already acknowledged management paths.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف این مقاله ، مشخص کردن تاثیر بالقوه ی داده های بزرگ (BD) بر روی عوامل کلیدی موفقیت (CSF) در مدیریت روابط با مشتریان (CRM) می باشد. در واقع، در حالی که بعضی از نویسنده ها معتقد هستند بین BD و CRM یک رابطه وجود دارد، مقالات کمی وجود دارد که این رابطه را به صورت دقیق بررسی کرده باشد.

از طریق یک مرور دقیق مقالات به روز در رابطه با CRM ، 20 CSF از 140 مقاله ی منتخب استخراج شد و سپس در یک قالب کاری دسته بندی اختصاصی ، سازمان دهی شد. ثبات و سازگاری این طبقه بندی نیز با استفاده از تحلیل محتوا ارزیابی شد. سپس ما شواهد موجود را بررسی کردیم و رابطه ی آن ها با مقالات BD را شناسایی کردیم و 5 گزاره در رابطه با نحوه ی تاثیر BD بر روی CRM و CSF را مشخص کردیم.

نتایج ما نشان می دهد فعالیت های CRM بر اساس BD می تواند تغییرات جدی در CSF های مربوطه را ایجاد کند. برای این که بتوانیم تاثیر BD را به صورت دقیق مشخص کنیم، پیشنهاد ما این است که از یک روش اکتشافی برای تعریف یک استراتژی تجاری اجباری از طریق موارد مطالعات تجاری مطلوب و تست های راهنما استفاده کنیم. از نقطه نظر عمومی، BD را می توان به عنوان یک عامل توانمند سازی در پروژه های مشخص و تعریف شده مانند فعالیت های مبتکرانه ی CRM در نظر گرفت تا بتوان از فواید تکنولوژی های جدید استفاده کرد و از طریق مسیر های مدیریتی تایید شده ، نتایج خوبی را در این زمینه کسب کرد.