منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله آموزش خلاقیت: توسعه تجربی طرح برنامه درسی کارگاهی برای دانش آموزان پیش دانشگاهی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله آموزش خلاقیت: توسعه تجربی طرح برنامه درسی کارگاهی برای دانش آموزان پیش دانشگاهی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
آموزش خلاقیت: توسعه تجربی طرح برنامه درسی کارگاهی برای دانش آموزان پیش دانشگاهی و دانشجویان سطح کارشناسی ارشد چین
عنوان انگلیسی
Teaching Creativity: Developing Experimental Design Studio Curricula for Pre-College and Graduate Level Students in China
صفحات مقاله فارسی
13
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2012
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6968
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله
علوم اجتماعی و رفتاری - Social and Behavioral Sciences
دانشگاه
دانشکده معماری و شهرسازی، دانشگاه Tongji، شانگهای، چین
کلمات کلیدی
آموزش خلاقیت، کارگاه تجربی، آموزش طراحی پیش دانشگاهی، آموزش کارگاهی کارشناسی ارشد، آموزش معماری چین
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. اهداف و دستورالعمل آموزشی
3. آموزش خلاقیت طراحی در سطح پیش دانشگاهی
3.1. استراتژی های آموزشی
3.2. تکالیف
3.2.1. چین خوردگی
3.2.2. قلمرو
3.2.3. ساختار
3.2.4. آشیانه
3.2.5. سطح
3.2.6. بدن
4. آموزش خلاقیت طراحی در سطح کارشناسی ارشد
4.1. استراتژی های آموزشی
4.2. تکالیف
4.2.1. بافندگی
4.2.2. شیشه بری
تقدیرها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper attempts to demonstrate challenges and opportunities in design education in greater China, by focusing on two diverse steps of teaching design creativity, while depicting experimental design curricula. Two programs have been run in two different universities in Hong Kong and in Shanghai. Both cases tackle with deployment of unconventional content that departed from the methodology used to-date on the particular programs or level of education, in an attempt to generate alternatives of conventional teaching patterns.The initial discussion is articulated around the Summer Program in Architecture at The University of Hong Kong, which aimed to teach design and creativity to an audience with minimum to none previous experience and encourage them to choose this path as well as the particular institution for their further education. The second part is conveyed through a Graduate Studio at the College of Architecture and Urban Planning at Tongji University in Shanghai, which aimed to explore connections between use of crafts and digital processes in architecture design and form making.In both programs, design tasks are based on basic perception levels of space and form, which have been investigated progressively by students, through correlated workshops and lecture topics that have been also discussed in the sub-sections. The paper is concluded by emphasizing the improvement of students' abilities, skills and expertise in relation to the diversity of the groups.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله، از طریق تمرکز بر دو مرحله متفاوت آموزش خلاقیت طراحی، در حین شرح برنامه های درسی طراحی تجربی، در جهت نشان دادن چالش ها و فرصت های موجود در آموزش طراحی در چین بزرگ، تلاش می کند. دو طرح، در دو دانشگاه مختلف واقع در هنگ کنگ و شانگهای، اجرا شده اند. هر دو طرح، مواجه با ایجاد محتوای غیرمتعارفی بودند که این امر در تلاش برای ایجاد جایگزین هایی برای الگوهای آموزشی متعارف، از سوی روش شناسی استفاده شده در طرح ها یا سطوح آموزشی خاص بمنظور به روز رسانی، نادیده گرفته شده بود. بحث اولیه، با هدف آموزش طراحی و خلاقیت به مخاطبان با حداقل یا هیچ تجربه قبلی و تشویق آنها به انتخاب این مسیر و همچنین با هدف انتخاب موسسه ای خاص برای آموزش های بعدی خود، در قالب طرح تابستانی رشته معماری در دانشگاه هنگ کنگ شرح داده شده است. بخش دوم بحث، با هدف کشف روابط موجود بین کاربرد صنایع دستی و فرآیندهای دیجیتال در طراحی معماری و قالب بندی از طریق کارگاه دوره کارشناسی ارشد در دانشکده معماری و برنامه ریزی شهری دانشگاه Tongji شانگهای، انتقال داده شده است. در هر دو برنامه، فعالیت های طراحی بر سطوح برداشت اساسی از فضا و فرم مبتنی شده اند، که این سطوح به تدریج، از طریق کارگاه ها و موضوعات سخنرانی مرتبط از سوی دانشجویان بررسی شده اند که این موارد در بخش های فرعی نیز مورد بحث قرار گرفته اند. با تاکید بر بهبود توانایی ها، مهارت ها و تخصص دانشجویان وابسته به گروه های متنوع، از مقاله نتیجه گیری شده است.

بدون دیدگاه