منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بررسی اثرات آگهی ‌های تخفیف بر تصمیمات مصرف‌کنندگان برای خرید - نشریه الزویر

ترجمه مقاله بررسی اثرات آگهی ‌های تخفیف بر تصمیمات مصرف‌کنندگان برای خرید - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی اثرات آگهی ‌های تخفیف بر تصمیمات مصرف‌کنندگان برای خرید: مطالعه موردی در سوپرمارکت
عنوان انگلیسی
Investigation of the Effects of discount Announcements on Consumers’ Purchase decisions: A Case Study in Supermarket
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2012
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6763
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار و بازاریابی
مجله
علوم اجتماعی و رفتاری - Social and Behavioral Sciences
دانشگاه
موسسه آماری ترکیه، بورسا، ترکیه
کلمات کلیدی
فروشگاه های بزرگ، تخفیف های قیمتی، تشویقات، رفتارهای مصرف‌کننده
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- مفهوم خرده فروشی و سوپر مارکت
3- رفتار مصرف‌کننده و علل آن
4- ارتباطات و تبلیغات بازاری
5- روش
6- یافته ‌ها
7.نتیجه‌گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Supermarkets are the closest units to the customers so the have an active role in marketing and effective marketing information system. They can easily effect and dramatically direct the decisions of the customers. While succeeding this, the most used marketing tool is supermarket announces as it is so cost-effective. One of the major objectives, marketers facing is to manage to profit this capability. In this paper we studied the effect of supermarket announces on customer behaviours while shopping. Attention and reaction of customers is analyzed together with the shopping duration. Customers’ comments about type and presentation way of supermarket announce is also considered. Type and amount of personal income is handled as different income groups may react in a different way to supermarket announces. In this study we focused on how prepared shopping list can be changed by the supermarket announcements.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
سوپر مارکت ها نزدیک‌ترین واحدها به مشتریان هستند از این رو بازاریابی و سیستم مؤثر اطلاعات بازاریابی نقشی فعال دارند. آن‌ها به سادگی می‌توانند تأثیر گذاشته و به طور برجسته تصمیمات مشتریان را هدایت کنند. مادامی که بازاریابی در این امر در حال کامیابی است، پر کاربردترین ابزار بازاریابی آگهی های فروشگاه تحت عنوان مقرون به صرفه بودن است. یکی از بزرگ‌ترین مسائلی که بازاریابی ها با آن مواجه می‌شوند، مدیریت برای سود بردن از این قابلیت می‌باشد. در این مقاله ما اثر آگهی های سوپر مارکت را بر رفتارهای مشتریان به هنگام خرید مطالعه می‌کنیم. توجه و عکس العمل مشتریان در کنار هم طی خرید تحلیل شده است. نظرات مشتریان در مورد نوع آگهی و نحوه ارائه آن توسط فروشگاه نیز در نظر گرفته شده است. نوع و مقدار درآمد شخصی که به عنوان گروه‌های مختلف درآمدی در نظر گرفته شده‌اند امکان دارد به آگهی های فروشگاه ها به نحو متفاوتی عکس العمل نشان دهند. در این مطالعه ما تمرکز داریم بر این که چگونگی تهیه لیست خرید می‌تواند توسط آگهی های فروشگاه تغییر کند.

بدون دیدگاه