ترجمه مقاله پیکربندی استراتژی کسب و کار و کانال های بازاریابی در قالب تجارت الکترونیک و خرده فروشی سنتی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله پیکربندی استراتژی کسب و کار و کانال های بازاریابی در قالب تجارت الکترونیک و خرده فروشی سنتی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
پیکربندی استراتژی کسب و کار و کانال های بازاریابی در قالب تجارت الکترونیک و خرده فروشی سنتی: یک تجزیه و تحلیل مقایسه کیفی (QCA) در خرده فروشی کالاهای ورزشی
عنوان انگلیسی
Configurations of business strategy and marketing channels for e-commerce and traditional retail formats: A Qualitative Comparison Analysis (QCA) in sporting goods retailing
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.218 در سال 2018
شاخص H_index مجله
65 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.211 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0969-6989
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
10331
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازرگانی، تجارت الکترونیک و مدیریت کسب و کار
مجله
مجله خرده فروشی و خدمات مصرف کننده - Journal of Retailing and Consumer Services
دانشگاه
دانشکده بازرگانی دانشگاه brrebro، سوئد
کلمات کلیدی
راه اندازی چند کاناله، قالب خرده فروشی، استراتژی کسب و کار، پیکربندی ها، تجزیه و تحلیل مقایسه کیفی یا QCA، کالاهای ورزشی
کلمات کلیدی انگلیسی
Multi-channel setup - Retail format - Business strategy - Configurations - Qualitative Comparison Analysis (QCA) - Sporting goods
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2016.07.009
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- رویکرد نظری و ابعاد پیکربندی
2-1- ترکیبات قالب خرده فروشی و استراتژی کسب و کار
2-2- راه اندازی چند کاناله
3- مشاهدات حاصل از شرکت های عمده و انتظارات درباره پیکربندی های مناسب
4- داده ها و روش
4-1- معیارهای توضیحی
4-2- معیارهای عملکرد
4-3- روند تحلیلی
5- تجزیه و تحلیل
5-1- نتایج QCA برای شرایط معیار حاشیه سود
5-2- نتایج QCA برای شرایط معیار رشد
6- بحث و نتیجه گیری
6-1- بحث درباره نتایج
6-2- نتیجه گیری ها و محدودیت ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This article applies a configurational approach to study the fit between retail format, business strategy, and multi-channel setup. Its empirical material consists of five case studies, and a data set of 74 sporting goods retailers in Sweden. Our results show that a retailer can create strategic advantages when its multi-channel setup fits with its business strategy, and that retail format is important for explaining differences in growth and profit, the former being assigned to e-commerce and the latter to physical stores. Moreover, the study reveals that to some extent online channels also have positive performance implications for physical store retailers.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مقاله حاضر یک رویکرد پیکربندی را برای مطالعه تناسب بین قالب های خرده فروشی، استراتژی کسب و کار، و راه اندازی چند کاناله به کار می بندد. مواد تجربی مشتمل بر پنج مطالعه موردی، و مجموعه داده های 74 خرده فروش کالاهای ورزشی در سوئد می باشد. نتایج ما نشان دادند که در صورت تناسب راه اندازی چند کاناله با استراتژی کسب و کار، یک خرده فروش می تواند مزایای استراتژیکی را ایجاد نموده و قالب خرده فروشی برای توضیح تفاوت های موجود در رشد و سود مهم بوده و رشد به تجارت الکترونیک و سود به فروشگاه های فیزیکی اختصاص می یابد. افزون بر این، مطالعه حاضر آشکار ساخت که تا حدودی کانال های آنلاین نیز پیامدهای عملکردی مثبتی برای خرده فروشان فروشگاه های فیزیکی دارند.

بدون دیدگاه