ترجمه مقاله بررسی تاثیر اصول اخلاقی در مدیریت بر اعتماد در کشور هند - نشریه امرالد

ترجمه مقاله بررسی تاثیر اصول اخلاقی در مدیریت بر اعتماد در کشور هند - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
آیا اصول اخلاقی در مدیریت بر اعتماد تاثیر گذار می گذارد؟ مطالعه ای پیرامون کشور هند
عنوان انگلیسی
Do ethical climates impact trust in management? A study in Indian context
صفحات مقاله فارسی
34
صفحات مقاله انگلیسی
35
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.182 در سال 2018
شاخص H_index مجله
19 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.353 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
1934-8835
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2018
کد محصول
9797
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت منابع انسانی و مدیریت کسب و کار
مجله
مجله بین المللی تحلیل سازمانی - International Journal of Organizational Analysis
کلمات کلیدی
اصول اخلاقی، اعتماد به مدیریت، مجموعه عوامل دوگانه، سازمان های هندی
کلمات کلیدی انگلیسی
Ethical climates - trust in management - double set of factors - Indian organizations
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/IJOA-08-2016-1053
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مرور ادبیات و پس زمینه ی ادبی
اصول اخلاقی
اعتماد به مدیریت
اصول اخلاقی و اعتماد به مدیریت
روش شناسی
مثال و روش ها
مقیاس ها
اعتماد به مدیریت
تحلیل داده
نتایج
مباحث
محدودیت ها و جهت ها برای تحقیق بیشتر
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to explore the effects of ethical climate types on trust in management using Victor and Cullen's framework, which is based upon Kohlberg's theory of moral development and Gouldner's sociocultural theory of organizations.

Design/methodology/approach – A sample of 270 employees from 10 organizations in India was used to investigate the specific relationships between ethical climate types and trust in management. Data was collected through self-report questionnaires. Exploratory factor analysis was used to identify the different types of ethical climates existing in the organizations. . Hierarchical regression analysis was used to explore the relationship between ethical climates and trust in management.

Findings – It was found that ethical climates characterized by caring, laws and codes, and rules and procedures are significant predictors of trust in management. However, no support was obtained for any impact of ethical climates emphasizing company profit, self-interest or independence on trust in management.

Research limitations/implications – Future research should examine trust in management as a mediating or moderating variable in the relationship between ethical climates and other organizational variables such as commitment, citizenship behaviour or productivity. Additionally, research could also examine different cultural and organizational contexts in testing out these relationships. The role of other constructs such as personality of supervisors and ethical sensitivity in developing trust in management may also been investigated.

Practical implications – Organizations should try to develop climates based on caring and also emphasize adherence to laws, codes and rules and procedures to bolster trust in the management.

Originality – The findings of the study are unique and original because literature examining ethical climates and trust is scarce and this is the first study to explore how ethical climates can impact trust in management in the Indian context. In particular, the results are unique for. Contrary to expectations, no negative impact of climates of self-interest, company interest and independence on trust in management could be seen in our study. The study provides managers and organizations with ways by which they can increase levels of trust in management among the employees.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف - هدف این مقاله کشف تا ثیرات انواع اصول اخلاقی بر اعتماد در زمینه ی مدیریت , با استفاده از چارچوب victor و Cullen می باشد که مبتنی بر تئوری توسعه ی اخلاقی Kohlberg و تئوری اجتماعی فرهنگی سازمان ها , متعلق به Gouldner , است.
طراحی/ روش شناسی/ رویکرد – مثالی از ۲۷۰ کارمند از ۱۰ سازمان در هند به منظور کشف ارتباط خاص بین انواع اصول اخلاقی و اعتماد به مدیریت مورد استفاده قرار گرفت. داده ها از طریق پرسشنامه های خود گزارش شده , جمع آوری شدند. تجزیه و تحلیل عامل اکتشافی به منظور مشخص ساختن انواع مختلف اصول اخلاقی موجود در سازمان ها , مورد استفاده قرار گرفت. همچنین تجزیه و تحلیل رگرسیون سلسله مراتبی برای کشف ارتباط بین اصول اخلاقی و اعتماد در مدیریت , نیز به کار گرفته شد.
یافته ها – مشخص شد که اصول اخلاقی به و سیله ی مراقبت , قوانین و کد ها توصیف شده و قواعد و پروسه ها , پیش بینی های قابل ملاحظه ای از اعتماد به مدیریت هستند . هر چند , هیچ گونه حمایتی از اصول اخلاقی بر بهره وری شرکت , علاقه ی شخصی یا آزادی اعتماد به مدیریت , به دست نیامد.
محدودیت های تحقیق / پیامد ها – تحقیق آتی بایستی به آزمودن اعتماد نسبت به مدیریت به عنوان یک واسطه یا متغیر تعدیل کننده در ارتباط بین اصول اخلاقی و دیگر متغیر های سازمانی همانند تعهد , رفتار شهروندی یا بهره وری بپردازد. علاوه بر این , تحقیق قادر است تا فرهنگ های مختلف یا زمینه های سازمانی را در آزمایش این ارتباطات به کار گیرد. ممکن است که نقش ساختار های دیگر همانند , شخصیت سرپرستان یا حساسیت اخلاقی در توسعه ی اعتماد به مدیریت , مورد بررسی قرار گیرد.
مفاهیم کاربردی- سازمان ها بایستی سعی در توسعه ی اصول مبتنی بر مراقبت و همچنین تاکید بر پیروی از قوانین , کد ها , قواعد و همچنین پروسه ها به منظور تقویت اعتماد در مدیریت را داشته باشند.
اصالت - یافته های این مطالعه منحصر به فرد و اصیل می باشند , چرا که ادبیات بررسی اصو ل اخلاقی و اعتماد کمیاب بوده و این مقاله اولین مطالعه ای است که به کشف این قضیه می پردازد که چگونه اصول اخلاقی قادر است تا اعتماد را در زمینه مدیریت , پیرامون هند , تحت تاثیر قرار دهد. به صورت خاص , نتایج در این زمینه منحصر به فرد می باشد. بر خلاف انتظارات , هیچ نوع اثر منفی از اصول مربوط به علایق شخصی , علاقه شرکت , آزادی اعتماد در رابطه با مدیریت در مطالعه ی ما دیده نمی شود. این مطالعه راه هایی را پیش روی مدیران و سازمان ها قرار می دهد تا قادر باشند , سطوح اعتماد به مدیریت را در بین کارمندان افزایش دهند.

بدون دیدگاه