منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله چگونگی تاثیر مجاورت بر همکاری بازاریابی بین شرکتی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله چگونگی تاثیر مجاورت بر همکاری بازاریابی بین شرکتی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مجاورت چگونه بر همکاری بازاریابی بین شرکتی تاثیر می گذارد؟ مطالعه ایی بر خوشه تجارت کشاورزی
عنوان انگلیسی
How does proximity affect interfirm marketing cooperation? A study of an agribusiness cluster
صفحات مقاله فارسی
25
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2015
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.352 در سال 2018
شاخص H_index مجله
158 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.684 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9599
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و بازاریابی
دانشگاه
گروه بین المللی کسب و کار، کانادا
کلمات کلیدی
بازاريابی، همكاری بين المللی، مجاورت، خوشه، تجارت كشاورزی، اقتصادهای نوظهور
کلمات کلیدی انگلیسی
Marketing - Interfirm cooperation - Proximity - Cluster - Agribusiness - Emerging economies
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2014.09.034
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1 مقدمه
2 زمینه نظری، مدل و فرضیه ها
1-1 همکاری بازاریابی شرکت در خوشه ها
1-2 موارد پیشین به همکاری بازاریابی بین شرکتی: مجاورت و شبکه های اجتماعی
1-3 چند بعدی بودن مجاورت
1-4 فرضیه ها و مدل نظری
3 موقعیت تحقیق، طرح تحقیق، روش و داده ها
3-1 موقعیت تحقیق
3-2 روش و طرح تحقیق
3-3 تشریح داده ها
4 نتایج و بحث
4-1 SEM و مدل اندازه گیری
5 نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This study examines marketing cooperation between firms co-localized in an agribusiness cluster, using the proximity perspective developed in economic geography. After a review of the relevant literature, we develop a scale to measure both interfirm marketing cooperation and different dimensions of proximity (cognitive, geographical, institutional, organizational and social), and test the interrelationships among these elements within the context of Chile, an emerging economy. The findings support the conclusion that interfirm marketing cooperation in the chosen agribusiness cluster is mainly dependent on social proximity. Moreover, contrary to what is found in the literature on other types of cooperation, geographical proximity is not particularly relevant.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مطالعۀ حاضر به بررسی مشارکت و همکاری بازاریابی بین شرکت هایی که در یک محل در خوشه تجارت کشاورزی قرار دارند با استفاده از دیدگاه مجاورت ایجاد شده در جغرافیای اقتصادی می پردازد. ما پس از بررسی ادبیات مربوطه مقیاسی جهت اندازه گیری همکاری بازاریابی بین شرکتی و ابعاد مختلف مجاورت (شناختی، جغرافیایی، مؤسسه ایی، سازمانی و اجتماعی) ارائه خواهیم داد و روابط بین این المان ها در موقعیت شیلی که اقتصاد در حال ظهور دارد را آزمایش خواهیم کرد. یافته ها مؤید این نتیجه گیری است که همکاری بازاریابی درون شرکتی در خوشۀ تجارت کشاورزی انتخابی عمدتاً به مجاورت اجتماعی بستگی دارد. علاوه براین، مجاورت جغرافیایی علیرغم چیزی که در ادبیات موجود درخصوص دیگر انواع همکاری وجود دارد ارتباط ویژه ایی ندارد.

بدون دیدگاه