ترجمه مقاله تعیین محل و پیکره بندی واحدهای واقع در کنار جاده در شبکه های خودرویی - نشریه IEEE

ترجمه مقاله تعیین محل و پیکره بندی واحدهای واقع در کنار جاده در شبکه های خودرویی - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تعیین محل و پیکره بندی واحدهای واقع در کنار جاده در شبکه های خودرویی
عنوان انگلیسی
Optimal Placement and Configuration of Roadside Units in Vehicular Networks
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2012
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8524
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات
گرایش های مرتبط با این مقاله
مخابرات سیار و دیتا
مجله
کنفرانس فناوری وسایل نقلیه - Vehicular Technology Conference
دانشگاه
گروه مهندسی برق، دانشگاه متدیست جنوبی، دالاس، تگزاس
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چیکده
1-مقدمه
2- کارهای مرتبط
3- مدل سازی سیستم
الف- مجموعه های مورد استفاده در مدل
ب- پارامترهای مورد استفاده در مدل
ج- متغیرهای تصمیم گیری به کار رفته در مدل
4- ارزیابی تجربی
الف) توانایی RSU در پوشش دهی
ب) تحلیل پارامترهای کلیدی
ج) مقیاس پذیری الگوریتم بهینه سازی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In this paper, we propose a novel optimization framework for Roadside Unit (RSU) deployment and configuration in a vehicular network. We formulate the problem of placement of RSUs and selecting their configurations (e.g. power level, types of antenna and wired/wireless back haul network connectivity) as a linear program. The objective function is to minimize the total cost to deploy and maintain the network of RSU’s. A user specified constraint on the minimum coverage provided by the RSU is also incorporated into the optimization framework. Further, the framework also supports the option of specifying selected regions of higher importance such as locations of frequently occurring accidents and incorporating constraints requiring stricter coverage in those areas. Simulation results are presented to demonstrate the feasibility of deployment on the campus map of Southern Methodist University (SMU). The efficiency and scalability of the optimization procedure for large scale problems are also studied and results shows that optimization over an area with the size of Cambridge, Massachusetts is completed in under 2 minutes. Finally, the effects of variation in several key parameters on the resulting design are studied.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چیکده
ما در این مقاله چهارچوبی نو و بهینه ساز را برای استقرار و پیکره بندی واحدهای واقع در کنار جاده (RSU) در شبکه خودرویی طرح خواهیم کرد. ما مسئله تعیین محل RSU ها و انتخاب پیکره بندی آن ها (برای مثال سطح توان، نوع آنتن و اتصال شبکه بک هال با سیم/ بی سیم) را با برنامه ای خطی فرموله خواهیم کرد. تابع هدف، حداقل سازی هزینه کلی استقرار و نگهداری شبکه های RSU است. همچینین محدودیت هایی که توسط کاربر در حداقل پوشش RSU ایجاد می شود، در این چهارچوب بهینه سازی دخالت دارد. علاوه بر این، این چهارچوب شامل تعیین نواحی پراهمیت کاندیدا، مانند نقاطی که تصادفات به کرات رخ می دهند، و محدودیت های ناشی از آن که باعث می شود به پوشش بیشتری در این نواحی نیاز باشد. نتایج شبیه سازی ارائه می شوند تا عملی بودن استقرار این طرح در محوطه دانشگاه متدیست جنوبی (SMU) را نشان دهیم. راندمان و مقیاس پذیری شیوه های بهینه سازی در ابعاد وسیع نیز مورد مطالعه قرار می گیرند و نتایج نشان می دهند که بهینه سازی در یک ناحیه با اندازه دانشگاه کمبریج یا ماساچوست در کمتر از دو دقیقه صورت خواهد گرفت. در نهایت، تأثیر تغییر پارامترهای کلیدی در طراحی نهایی مورد مطالعه قرار خواهد گرفت.

بدون دیدگاه