یازدهمین کنفرانس مدیریت استراتژیک بین المللی - 11th International Strategic Management Conference
دانشگاه
دانشگاه ارجیس، کایسری، ترکیه
کلمات کلیدی
بازاريابی پنهان، مدل ارتباطی پنهان، تکنيک های پنهان، نوع شناسی
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2. مطالعه ادبی
2.1 . استراتژی بازاریابی پنهان
2.2 . تکنیک های بازاریابی پنهان
2.2.1. تکنیک های مرسوم
2.2.2. تکنیک های غیر مستقیم
2.2.2.1. به کارگیری تولید
2.2.2.2. جمعیت غیرواقعی و گفتگو ها
2.2.2.3 . ترساندن
2.2.2.4. دستکاری
2.2.2.5. انجمن های مربوط به برند
2.2.2.6. شبکه های اجتماعی
2.2.2.7. تکنیک های شایسته
2.2.3. تکنیک های ماسک دار
2.2.3.1. شهرت
2.2.3.2. بازاریابی ویروسی
2.2.3.3. سرمقاله ها و اخبار ویدئویی منتشر شده
2.2.3.4 ماموران برند
2.2.3.5 . بازاریابی جوان
2.2.3.6. دریافت اطلاعات
2.2.4.تکنیک های روباه
2.2.4.1. تبلیغات نیمه خودآگاه
2.2.4.2.افراد آماتور
2.2.4.3. کوکی ها
2.2.4.4.حس کنجکاوی
2.2.4.6 . انجمن ها و اتاق های گفتگو
2.2.4.7. بازاریابی تله ای
2.2.4.8. بازاریابی احساسی
2.3. مدل پنهان بازاریابی ارتباطی
3. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract
Growing rivalry has increased the tendency of firms to use messages to persuade consumers, more intensively. However, as the consumer is exposed to more messages every day, this has resulted in insensitivity on the part of customers towards commercial messages. Traditional marketing communication has failed to solve this problem. New models and strategies are needed. Under these conditions a new strategy, covert marketing has emerged. In this strategy, commercial messages are transmitted to consumers using unexpected times and styles so that they are not even aware of it. This may be a solution to the problem of communication with the consumer. The purpose of this study is to firstly explain the concept of covert marketing strategy and its techniques and secondly to suggest a communication model which can be used in this process.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
رقابت رو به رشد موجب شده است تا شرکت ها با انگیزه ی بیشتری از پیام ها به منظور ترغیب مشتریان استفاده نمایند. همان طور که مشتریان هر روزه با حجم زیادی از پیام ها برخورد می کنند , این امر موجب عدم حساسیت مشتریان نسبت به پیام های تجاری شده است. ارتباطات بازاریابی سنتی به منظور حل این مشکل , با شکست روبرو شده است. مدل ها و استراتژی های جدیدی در این زمینه مورد نیاز است. تحت تاثیر شرایط یک استراتژی جدید , تبدیل بازاریابی اتفاق می افتد. در این استراتژی , پیام های تجاری در زمان های نامشخص و به شیوه ی هایی به سمت مشتریان فرستاده می شود که مشتریان از آن ها آگاه نیستند.
هدف این مطالعه , در ابتدا توضیح مفهوم استراتژی تبدیل بازار و تکنیک های مربوط به آن , و سپس پیشنهاد مدلی است که می تواند در این فرایند مورد استفاده قرار گیرد.