منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله تسهیم دانش و هوش رقابتی - نشریه امرالد

ترجمه مقاله تسهیم دانش و هوش رقابتی - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تسهیم دانش و هوش رقابتی
عنوان انگلیسی
Knowledge sharing and competitive intelligence
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
24
سال انتشار
2013
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7931
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت دانش، مدیریت منابع انسانی، مدیریت کسب و کار و مدیریت استراتژیک
مجله
برنامه ریزی و بازاریابی هوشمند - Marketing Intelligence & Planning
دانشگاه
دانشگاه آزاد، شهر هوشی مین، ویتنام
کلمات کلیدی
مدیریت دانش ،‌ تجزیه و تحلیل رقابتی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
طرح فرضیات
هوش هیجانی و تسهیم دانش
تسهیم دانش و هوش رقابتی
روش‌شناسی تحقیق
نمونه و روند
ابزار
یافته‌ها
بحث و نتیجه‌گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – This research excursion through shipping companies in Vietnam sought to investigate whether organizational culture, ethics, and emotional intelligence influence knowledge sharing, which in turn enhances competitive intelligence scanning. This paper aims to discuss the above issue. Design/methodology/approach – In total, 401 responses returned from self-administered structured questionnaires relayed to 635 middle level managers were processed through structural equation modeling approach to test hypotheses. Findings – Knowledge sharing was proved to positively relate to clan, market, or adhocracy culture, ethics of care, and high level of emotional intelligence. Knowledge sharing also shows a positive effect on competitive intelligence scanning. Originality/value – For competitive intelligence scanning to be effective, knowledge should be shared among organizational members, which necessitates the three building blocks: supportive knowledge sharing culture (clan, market, or adhocracy culture), ethics or care, and heightened emotional intelligence.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف - این تحقیقات با سیری در شرکت های کشتیرانی ویتنام در پی بررسی تاثیرگذاری فرهنگ سازمانی، اخلاق و هوش هیجانی بر تسهیم دانش است که به نوبه خود به افزایش پویش هوش رقابتی می انجامد. این هدف مقاله حاضر بحث درباره موضوع فوق می باشد.
طرح / روش شناسی / رویکرد - در مجموع، 401 پاسخ بازگردانده شده از پرسشنامه ساختارمند و خودگردان با تکیه بر 635 مدیر سطح میانی از طریق رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری برای آزمون فرضیه پردازش گردید.
یافته ها – ثابت شده که تسهیم دانش ارتباط مثبتی با فرهنگ قبیله ای یا خاندانی، بازار، یا فرهنگ ویژه‌سالاری، اخلاق مراقبت، و سطح بالای هوش هیجانی دارد. تسهیم دانش نیز اثر مثبتی را بر پویش هوش رقابتی نشان می دهد.
اصالت / ارزش - برای موثر بودن پویش هوش رقابتی، دانش باید در میان اعضای سازمان به اشتراک گذاشته شود که این امر خود مستلزم سه واحد ساختاری است: فرهنگ تسهیم دانش حمایتی (فرهنگ قبیله ای، بازار، یا ویژه‌سالاری)، اخلاق و یا مراقبت و افزایش هوش هیجانی.

بدون دیدگاه