تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله نظریه پردازی تاریخ روابط عمومی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: نظریه پردازی تاریخ روابط عمومی: نقش هدف راهبردی و عامل انسانی
عنوان انگلیسی: Theorizing public relations history: The roles of strategic intent and human agency
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 12
سال انتشار : 2016 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 2.058 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 67 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 1.001 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0363-8111
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : F1356
محتوای فایل : zip حجم فایل : 656.86Kb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: علوم ارتباطات اجتماعی، روابط عمومی
مجله: بررسی روابط عمومی - Public Relations Review
دانشگاه: دانشکده علوم اطلاعات و ارتباطات، دانشگاه آلاباما، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: تئوری، تاریخ روابط عمومی، عملکرد، هدف استراتژیک، عامل انسانی، قدرت
کلمات کلیدی انگلیسی: Theory - Public relations history - Function - Strategic intent - Human agency - Power
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.pubrev.2016.04.002
ترجمه این مقاله با کیفیت متوسط انجام شده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

اطلاعات و روش ها

نتایج

معانی وظایف

تغییر برای اهداف استراتژی

همپوشانی با عامل انسانی

منافع

قدرت و معناگیری

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This historiographical essay argues for a set of standards that can be applied across time and place to determine whether a historical initiative is part of public relations history. After analyzing the concept of function in relation to public relations, we argue for an alternative focus on both the strategic intent of the practitioner and the role of human agency. We thus propose a way to identify what public relations is and, to borrow from Ivy Lee (1925), what it is not.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این مقاله ی تاریخ نگارانه درمورد مجموعه ای از استانداردها بحث می نماید که در زمان و مکان تعیین می کند آیا یک ابتکار تاریخی بخشی از تاریخ روابط عمومی است. پس از تجزیه و تحلیل مفهوم عمل در رابطه با روابط عمومی، درمورد تمرکز جایگزین بر هدف استراتژیک شاغلین و نقش عامل انسانی بحث می کنیم. به این ترتیب برای شناسایی آن چه که روابط عمومی است و اقتباس از ایوی لی (1925) درمورد آن چه که روابط عمومی نیست، روشی را پیشنهاد می کنیم.