منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله نظریه پردازی تاریخ روابط عمومی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله نظریه پردازی تاریخ روابط عمومی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نظریه پردازی تاریخ روابط عمومی: نقش هدف راهبردی و عامل انسانی
عنوان انگلیسی
Theorizing public relations history: The roles of strategic intent and human agency
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.058 در سال 2018
شاخص H_index مجله
67 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.001 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0363-8111
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
F1356
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
علوم ارتباطات اجتماعی، روابط عمومی
مجله
بررسی روابط عمومی - Public Relations Review
دانشگاه
دانشکده علوم اطلاعات و ارتباطات، دانشگاه آلاباما، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
تئوری، تاریخ روابط عمومی، عملکرد، هدف استراتژیک، عامل انسانی، قدرت
کلمات کلیدی انگلیسی
Theory - Public relations history - Function - Strategic intent - Human agency - Power
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.pubrev.2016.04.002
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
اطلاعات و روش ها
نتایج
معانی وظایف
تغییر برای اهداف استراتژی
همپوشانی با عامل انسانی
منافع
قدرت و معناگیری
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This historiographical essay argues for a set of standards that can be applied across time and place to determine whether a historical initiative is part of public relations history. After analyzing the concept of function in relation to public relations, we argue for an alternative focus on both the strategic intent of the practitioner and the role of human agency. We thus propose a way to identify what public relations is and, to borrow from Ivy Lee (1925), what it is not.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله ی تاریخ نگارانه درمورد مجموعه ای از استانداردها بحث می نماید که در زمان و مکان تعیین می کند آیا یک ابتکار تاریخی بخشی از تاریخ روابط عمومی است. پس از تجزیه و تحلیل مفهوم عمل در رابطه با روابط عمومی، درمورد تمرکز جایگزین بر هدف استراتژیک شاغلین و نقش عامل انسانی بحث می کنیم. به این ترتیب برای شناسایی آن چه که روابط عمومی است و اقتباس از ایوی لی (1925) درمورد آن چه که روابط عمومی نیست، روشی را پیشنهاد می کنیم.

بدون دیدگاه