ترجمه مقاله درک تجربه بدکارکردی در ارتباط متقابل فروش - بازاریابی در شرکت های بنگاه به بنگاه - نشریه الزویر

ترجمه مقاله درک تجربه بدکارکردی در ارتباط متقابل فروش - بازاریابی در شرکت های بنگاه به بنگاه - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
درک تجربه بدکارکردی در ارتباط متقابل فروش - بازاریابی در شرکت های بنگاه به بنگاه: موضوع جنبه فکری
عنوان انگلیسی
Understanding the sales-marketing interface dysfunction experience in business-to-business firms: A matter of perspective
صفحات مقاله فارسی
33
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
f441
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، تجارت الکترونیک، مدیریت کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت منابع انسانی
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
مدیریت بازاریابی و مدیریت زنجیره تامین، دانشکده مدیریت Henry W. Bloch، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
ارتباط متقابل فروش-بازاریابی، تجربه بدکارکردی، مفهوم سازی، کیفی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2- روش شناسی
1-2 نمونه و جمع آوری داده ها
2-2 تحلیل داده ها، اعتبار و پایایی
3- یافته ها
1-3 کمبود ارتباطات
2-3 کمبود همکاری
3-3 تعارض آشکار
4-3 بدکارکردی در پیشروی
4- بحث
1-4 اثرگذاری نظری
2-4 مفاهیم مدیریتی
3-4 محدودیت ها و تحقیقات آتی
5- نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Despite its importance, the sales-marketing interface (SMI) in business-to-business (B2B) firms is often dysfunctional. While scholars have proposed functional-level impactors of SMIs, research that examines how sales and marketing personnel, at an individual level, perceive, evaluate, and respond to SMI dysfunction is sparse. Our study employs a discovery-oriented, theories-in-use approach and uses in-depth interview data collected from 42 participants in 21 sales-marketing dyads across multiple levels from a variety of B2B industries to examine this phenomenon. Findings reveal that the same dysfunction may trigger vastly different sensemaking processes in sales and marketing personnel's minds wherein they sense and interpret the same dysfunction encounter differently. These interpretations lead them to resort to activities that may, at times, be counterproductive to resolving the dysfunction. In addition, sales and marketing personnel view the interface dysfunctions as following a bidirectional pattern, as opposed to a sequential pattern that has been documented in the literature. Collectively, differential dysfunction experiences within the SMI have implications for whether and to what extent the dysfunction is addressed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

ارتباط متقابل فروش-بازاریابی علی رغم اهمیتی که در شرکت های صنعتی دارد، گاهی دچار بدکارکردی می گردد. در حالی که محققان عوامل تاثیرگذار ارتباط کارکردی ارتباط متقابل فروش-بازاریابی را مطرح نموده اند، تحقیقات اندکی بررسی نموده اند که کارکنان فروش و بازاریابی در ارتباط فردی چگونه بدکارکردی ارتباط متقابل فروش-بازاریابی را درک نموده، ارزیابی کرده یا به آن واکنش نشان می دهند. در مقاله خود از رویکرد اکتشافی و نظریه های کاربردی و داده های مصاحبه های مفصل جمع اوری شده از 42 شرکت کننده در 21 مولفه دوگانه فروش-بازاریابی در درجات مختلف استفاده کردیم که برگرفته از انواع صنایع بود تا این پدیده را بررسی کنیم. یافته ها نشان می دهند که بدکارکردی مشابه ممکن است باعث فرایند مفهوم سازی مختلف در نظر کارکنان فروش و بازاریابی گردد که طبق آن، بدکارکردی پیش روی خود را به طرز مختلف تفسیر می کنند. این تفاسیر منجر به فعالیت هایی می گردند که ممکن است گاهی در حل بدکارکردی، نتیجه عکس دهد. به علاوه، کارکنان فروش و بازاریابی بدکارکردی ارتباط متقابل را در پی الگوی دوجانبه مغایر با الگوی زنجیره ای می دانند که در ادبیات به ثبت رسیده اند. به طور گروهی، تجارب بدکارکردی مختلف درون ارتباط متقابل فروش-بازاریابی مفاهیمی در بر دارد که این بدکارکردی را تا چه حد بررسی نمود.


بدون دیدگاه