منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود ترجمه مقاله پشتیبانی از دانشجو برای آموزش از راه دور و آموزش الکترونیکی

دانلود ترجمه مقاله پشتیبانی از دانشجو برای آموزش از راه دور و آموزش الکترونیکی
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
از مکان به فضای مجازی: پیکر بندی پشتیبانی از دانشجو برای آموزش از راه دور و آموزش الکترونیکی در عصر دیجیتال
عنوان انگلیسی
From Place to Virtual Space: Reconfiguring Student Support for Distance and E-Learning in the Digital Age
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2014
نشریه
openpraxis
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4562
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی، مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله
تکنولوژی آموزشی، مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی و نرم افزار
مجله
شورای بین المللی برای آموزش باز و از راه دور
دانشگاه
The Open University
کلمات کلیدی
آموزش الکترونیک، آموزش از راه دور، تجزیه تحلیل یادگیری، آموزش آنلاین، ترک تحصیل دانشجو، پشتیبانی دانشجو
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
ترک تحصیل و آموزش از راه دور و آموزش الکترونیک
اصلاح پشتیبانی از دانشجویان در عصر دیجیتال
آموزش از راه دور نسل سوم: تلفیق پشتیبانی از دانشجو با آموزش
نتیجه گیری

 

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This article examines the impact of digital technologies on student support in distance and e-learning, drawing on the case of Open University UK. Giving a historical perspective on the use of technologies in learning over many centuries, it argues that the dominant paradigm of geography -which has defined the structures for student support services in second generation distance education- has now been overtaken in digital distance and e-learning contexts by the more powerful affordances of learning design. The article examines in detail the issue of student drop-out as the major challenge for student support in distance and e-learning, and argues that educational mission, not mode of delivery, is the more powerful explanatory driver. The article proposes that student support should now be understood as integrated with teaching and assessment, not separately organised structurally and professionally.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله به بررسی تاثیر فناوری های دیجیتال بر روی پشتیبانی دانشجو در آموزش از راه دور و آموزش الکترونیکی با استناد بر یک نمونه دانشگاه آزاد انگلستان می پردازد. مقاله حاضر با ارایه یک چشم انداز و دیدگاه تاریخی در خصوص استفاده از فناوری ها در یادگیری به مدت چندین قرن، استدلال می کند که پارادایم غالب جغرافی -که ساختار هایی را برای خدمات پشتیبانی دانشجو در آموزش از راه دور نسل دوم تعریف کرده است- در حال حاضر در زمینه های آموزش الکترونیکی و از راه دور دیجیتالی با کارایی های قوی تر طراحی یادگیری استفاده شده است. مقاله حاضر به طور مفصل، مسئله ترک تحصیل دانشجو به عنوان یک چالش اصلی برای پشتیبانی از دانشجویان در آموزش از راه دور و آموزش الکترونیکی را بررسی می کند و استدلال می کند که ماموریت آموزشی و نه شیوه ارایه خدمات، محرک توضیحی و روشنگر قوی است. این مقاله پیشنهاد می کند که پشتیبانی از دانشجو اکنون باید به صورت تلفیقی با آموزش و ارزیابی درک شود نه به صورت سازمان یافته از نظر ساختاری و حرفه ای.

بدون دیدگاه