دانلود ترجمه مقاله پشتیبانی از دانشجو برای آموزش از راه دور و آموزش الکترونیکی

عنوان فارسی: | از مکان به فضای مجازی: پیکر بندی پشتیبانی از دانشجو برای آموزش از راه دور و آموزش الکترونیکی در عصر دیجیتال |
عنوان انگلیسی: | From Place to Virtual Space: Reconfiguring Student Support for Distance and E-Learning in the Digital Age |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 21 |
سال انتشار : 2014 | نشریه : openpraxis |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 4562 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 940.55Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی، مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر |
گرایش های مرتبط با این مقاله: تکنولوژی آموزشی، مدیریت و برنامهریزی آموزشی و نرم افزار |
مجله: شورای بین المللی برای آموزش باز و از راه دور |
دانشگاه: The Open University |
کلمات کلیدی: آموزش الکترونیک، آموزش از راه دور، تجزیه تحلیل یادگیری، آموزش آنلاین، ترک تحصیل دانشجو، پشتیبانی دانشجو |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
چکیده
مقدمه
ترک تحصیل و آموزش از راه دور و آموزش الکترونیک
اصلاح پشتیبانی از دانشجویان در عصر دیجیتال
آموزش از راه دور نسل سوم: تلفیق پشتیبانی از دانشجو با آموزش
نتیجه گیری
Abstract
This article examines the impact of digital technologies on student support in distance and e-learning, drawing on the case of Open University UK. Giving a historical perspective on the use of technologies in learning over many centuries, it argues that the dominant paradigm of geography -which has defined the structures for student support services in second generation distance education- has now been overtaken in digital distance and e-learning contexts by the more powerful affordances of learning design. The article examines in detail the issue of student drop-out as the major challenge for student support in distance and e-learning, and argues that educational mission, not mode of delivery, is the more powerful explanatory driver. The article proposes that student support should now be understood as integrated with teaching and assessment, not separately organised structurally and professionally.
چکیده
این مقاله به بررسی تاثیر فناوری های دیجیتال بر روی پشتیبانی دانشجو در آموزش از راه دور و آموزش الکترونیکی با استناد بر یک نمونه دانشگاه آزاد انگلستان می پردازد. مقاله حاضر با ارایه یک چشم انداز و دیدگاه تاریخی در خصوص استفاده از فناوری ها در یادگیری به مدت چندین قرن، استدلال می کند که پارادایم غالب جغرافی -که ساختار هایی را برای خدمات پشتیبانی دانشجو در آموزش از راه دور نسل دوم تعریف کرده است- در حال حاضر در زمینه های آموزش الکترونیکی و از راه دور دیجیتالی با کارایی های قوی تر طراحی یادگیری استفاده شده است. مقاله حاضر به طور مفصل، مسئله ترک تحصیل دانشجو به عنوان یک چالش اصلی برای پشتیبانی از دانشجویان در آموزش از راه دور و آموزش الکترونیکی را بررسی می کند و استدلال می کند که ماموریت آموزشی و نه شیوه ارایه خدمات، محرک توضیحی و روشنگر قوی است. این مقاله پیشنهاد می کند که پشتیبانی از دانشجو اکنون باید به صورت تلفیقی با آموزش و ارزیابی درک شود نه به صورت سازمان یافته از نظر ساختاری و حرفه ای.