تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله تغییر پارادایم یا در کل بدون تغییر واقعی – مجله Sage

عنوان فارسی: تغییر پارادایم یا در کل بدون تغییر واقعی؟ مطالعه انتقاد ی U.N برای مسئول مدیریت آموزش
عنوان انگلیسی: “Paradigm Change” or No Real Change At All? A Critical Reading of the U.N. Principles for Responsible Management Education
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 25 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 27
سال انتشار : 2015 نشریه : سیج - Sage
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4629 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 490.44Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربيتی و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مديريت منابع انسانی و برنامه‌ريزی آموزشی
مجله: مجله مدیریت آموزش
دانشگاه: دانشگاه آکسفورد بروکس، انگلستان
کلمات کلیدی: اصول آموزش مدیریت مسئول، PRME، مدارس کسب و کار، تحلیل گفتمان انتقادی، آموزش مدیریت انتقادی
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

ساخت هدف تحقیق PRME در حوزه مورداختلاف که آموزش مدیریت است

روش تحقیق: تحلیل گفتمان انتقادی

داده ها

تحلیل و بحث

بیانیه PRME

اصول آموزش مدیریت مسئول

گزارشگری PRME: گزارشات به اشتراک گذاری اطلاعات پیشرفت

نتایج

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Proponents of the transformative potential of the United Nations Principles for Responsible Management Education (PRME) claim that their adoption could lead to a “paradigm change” in business schools, thus addressing many of the sustained critiques of the sector in recent years. However, this claim and the PRME themselves have to date not been subjected to systematic scrutiny from a Critical Management Education perspective. Applying a critical discourse analysis methodology, this article evaluates how business schools and management education are positioned in key PRME documentation and the Sharing Information on Progress reports of U.K. business school signatories to the PRME. A key finding is that the PRME discourse assumes and promotes a problematic understanding of management education that includes a positioning of business schools as servants of the corporate sector. The impact of this and other assumptions undermines any “paradigm change” claim. Conclusions identify potential discursive and organizational strategies to nurture a more critical, learning-centered PRME discourse.

نمونه متن ترجمه

چکیده

طرفداران پتانسیل تحول آفرین اصول آموزش مدیریت مسئول (PRME) سازمان ملل ادعا می کنند که اتخاذ آنها می تواند منجر به تغییر پارادایم در مدارس کسب و کار شود و در نتیجه بسیاری از انتقادهای پایدار بخش در سالهای اخیر را خطاب قرار می دهند. اما، این ادعا و PRME تا کنون از دیدگاه آموزش مدیریت انتقادی، تابع موشکافی و بررسی سیستماتیک قرار نگرفته اند. با استفاده از روش تحلیل گفتمان انتقادی، مقاله حاضر تعیین موقعیت مدارس کسب و کار و آموزش مدیریت در مستندات کلیدی PRME و گزارشات به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به پیشرفت کار امضا کننده های مدرسه کسب و کار U.K. در مورد PRME را مورد ارزیابی قرار می دهد. یکی از یافته های کلیدی آن است که گفتمان PRME درک و شناخت مشکل سازی از آموزش مدیریت فرض و ترویج می دهد که شامل تعیین موقعیت مدارس کسب و کار به عنوان خادمین بخش شرکتی می شود. تاثیر این فرض و فرضیات دیگر، هر ادعای تغییر پارادایم را تخریب می کند. نتایج بدست آمده استراتژیهای سازمانی واستدلالی برای پرورش گفتمان PRME یادگیری محور انتقادی تر را شناسایی می کند.