دانلود ترجمه مقاله تغییر پارادایم یا در کل بدون تغییر واقعی - مجله Sage

دانلود ترجمه مقاله تغییر پارادایم یا در کل بدون تغییر واقعی - مجله Sage
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تغییر پارادایم یا در کل بدون تغییر واقعی؟ مطالعه انتقاد ی U.N برای مسئول مدیریت آموزش
عنوان انگلیسی
“Paradigm Change” or No Real Change At All? A Critical Reading of the U.N. Principles for Responsible Management Education
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
25
سال انتشار
2015
نشریه
سیج - Sage
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4629
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربيتی و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مديريت منابع انسانی و برنامه‌ريزی آموزشی
مجله
مجله مدیریت آموزش
دانشگاه
دانشگاه آکسفورد بروکس، انگلستان
کلمات کلیدی
اصول آموزش مدیریت مسئول، PRME، مدارس کسب و کار، تحلیل گفتمان انتقادی، آموزش مدیریت انتقادی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
ساخت هدف تحقیق PRME در حوزه مورداختلاف که آموزش مدیریت است
روش تحقیق: تحلیل گفتمان انتقادی
داده ها
تحلیل و بحث
بیانیه PRME
اصول آموزش مدیریت مسئول
گزارشگری PRME: گزارشات به اشتراک گذاری اطلاعات پیشرفت
نتایج
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Proponents of the transformative potential of the United Nations Principles for Responsible Management Education (PRME) claim that their adoption could lead to a “paradigm change” in business schools, thus addressing many of the sustained critiques of the sector in recent years. However, this claim and the PRME themselves have to date not been subjected to systematic scrutiny from a Critical Management Education perspective. Applying a critical discourse analysis methodology, this article evaluates how business schools and management education are positioned in key PRME documentation and the Sharing Information on Progress reports of U.K. business school signatories to the PRME. A key finding is that the PRME discourse assumes and promotes a problematic understanding of management education that includes a positioning of business schools as servants of the corporate sector. The impact of this and other assumptions undermines any “paradigm change” claim. Conclusions identify potential discursive and organizational strategies to nurture a more critical, learning-centered PRME discourse.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
طرفداران پتانسیل تحول آفرین اصول آموزش مدیریت مسئول (PRME) سازمان ملل ادعا می کنند که اتخاذ آنها می تواند منجر به تغییر پارادایم در مدارس کسب و کار شود و در نتیجه بسیاری از انتقادهای پایدار بخش در سالهای اخیر را خطاب قرار می دهند. اما، این ادعا و PRME تا کنون از دیدگاه آموزش مدیریت انتقادی، تابع موشکافی و بررسی سیستماتیک قرار نگرفته اند. با استفاده از روش تحلیل گفتمان انتقادی، مقاله حاضر تعیین موقعیت مدارس کسب و کار و آموزش مدیریت در مستندات کلیدی PRME و گزارشات به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به پیشرفت کار امضا کننده های مدرسه کسب و کار U.K. در مورد PRME را مورد ارزیابی قرار می دهد. یکی از یافته های کلیدی آن است که گفتمان PRME درک و شناخت مشکل سازی از آموزش مدیریت فرض و ترویج می دهد که شامل تعیین موقعیت مدارس کسب و کار به عنوان خادمین بخش شرکتی می شود. تاثیر این فرض و فرضیات دیگر، هر ادعای تغییر پارادایم را تخریب می کند. نتایج بدست آمده استراتژیهای سازمانی واستدلالی برای پرورش گفتمان PRME یادگیری محور انتقادی تر را شناسایی می کند.

بدون دیدگاه