ترجمه مقاله انتخاب رهبران فکری در شبکه اجتماعی بر اساس انتشار روابط اعتماد آمیز - نشریه الزویر

ترجمه مقاله انتخاب رهبران فکری در شبکه اجتماعی بر اساس انتشار روابط اعتماد آمیز - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
انتخاب رهبران فکری در شبکه اجتماعی بر اساس انتشار روابط اعتماد آمیز
عنوان انگلیسی
Opinion leaders selection in the social networks based on trust relationships propagation
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
F546
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
اینترنت و شبکه های گسترده، شبکه های کامپیوتری
مجله
مجله بین المللی علوم مدرن کربلا - Karbala International Journal of Modern Science
دانشگاه
گروه مهندسی کامپیوتر، دانشگاه آزاد اسلامی، تبريز، ايران
کلمات کلیدی
رهبر فکری، شبکه های اجتماعی، تشابه، وضعیت اجتماعی
فهرست مطالب
چکیده
1,مقدمه
2.کار های مرتبط
3.چارچوب تحقیق
3-1 فیلتر داده ها
3-2 انتخاب رهبران فکر
3-1-2 حذف نظرات تکراری
3-1-3 حذف نظرات ترول
3-2-1 ارزیابی اعتماد
3-2-2 انتخاب رهبران فکر
4.بحث و مقایسه
4-1 مجموعه داده ها
4-2 محیط شبیه سازی
4-3 نتایج فیلتر داده ها
4-4 استخراج مقدار اعتماد کل
4-5 مقایسه
5.نتیجه گیری و مطالعات اینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Today, social networks become very popular and include a wide range of users. In these networks, some users have a great influence ratio to other users who are called opinion leaders. They can use their influence on many issues, such as political, economic, education, social, etc. In this paper, we propose a new framework to select the opinion leaders in online communities. The framework uses the trust relationship between the users and evaluates the total trust value (TTV) of primary opinion leaders between other users to select the highest of them. According to the obtained results, the proposed framework in comparison of top in-degree method, top out-degree method, top centrality method and hybrid IO-degree method provides better results in the social network marketing (SNM) campaigning.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
امروزه، شبکه های اجتماعی بسیار محبوب بوده و در بر گیرنده طیف وسیعی از کاربران است. در این شبکه ها، برخی از کاربران دارای نسبت تاثیر و نفوذ بالایی نسبت به سایر کاربران می باشند که به آن ها رهبران فکر می گویند. آن ها می توانند از اثرات و نفوذ خود بر روی بسیاری از مسائل نظیر اقتصادی، سیاسی، اموزشی و اجتماعی استفاده کنند. در این مقاله ما یک چارچوب جدید را برای انتخاب رهبران فکری در جوامع انلاین پیشنهاد میکنیم. چارچوب فوق از رابطه اعتماد آمیز بین کاربران استفاده کرده و ارزش اعتماد کل(TTV) رهبران اولیه فکری را بین کاربران دیگر برای انتخاب بزرگ ترین آن ها ارزیابی می کند. بر طبق نتایج بدست آمده، چارچوب پیشنهادی در مقایسه با روش درون درجه ای بالا، روش برون درجه ای بالا، روش مرکزیت بالا و روش درچه IO ترکیبی نتایج بهتری را در کمپین های بازاریابی شبکه های اجتماعی SNM در اختیار می گذارد