ترجمه مقاله سمفونی اول والتون، سیبلیانیسم و ملی گرایی مدرنیسم در انگلیس - نشریه Oxford Journals

ترجمه مقاله سمفونی اول والتون، سیبلیانیسم و ملی گرایی مدرنیسم در انگلیس - نشریه Oxford Journals
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
شمال واقعی ما: سمفونی اول والتون، سیبلیانیسم و ملی گرایی مدرنیسم در انگلیس
عنوان انگلیسی
‘Our true north’: Walton's First Symphony, Sibelianism, and the Nationalization of Modernism in England
صفحات مقاله فارسی
34
صفحات مقاله انگلیسی
23
سال انتشار
1989
نشریه
Oxford Journals
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6397
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
هنر
گرایش های مرتبط با این مقاله
موسیقی
مجله
هنر و علوم انسانی - Arts & Humanities
دانشگاه
دانشگاه لندن
فهرست مطالب
سیبلیانیسم فرم و محتوا
قطب نمای والتون
افسانه و بازگشت
تجدید، حفظ و جهان
عنصر اخلاقی زیبا شناسی مدرنیست اخیر
چکیده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The debt of Walton's First Symphony to Sibelian models of symphonic form is often acknowledged, but the debt's wider implications are seldom considered. The inter-war English idolization of Sibelius may help to explain why Walton should use characteristic Sibelian procedures such as rotational form, heavy dependence on pedal points for structural purposes, and focus on a sound-sheet or Klang—however individually Walton treats these devices—but it does not account for all that is interesting in this moment in British musical history. In this article a richer context is drawn by locating Walton's Sibelianism in a more general contemporary artistic concern with what Michael Saler calls ‘the myth of the North’: an inter-war emphasis on the industrialized north of England. This ‘myth’, a development of modernist preoccupations with the relationship between technology and humanity, is reflected both in what Jed Esty calls an ‘anthropological turn’ in writers such as Eliot and Woolf (a turn to a romantic nationalism), and in Heidegger's philosophy of art—connections that open up a range of ethical and political considerations. After presenting an analysis of the Sibelian technique of Walton's symphony alongside discussion of its thematic treatments of nation, cultural, and geographic environment, and the changing antagonisms of late modernism, this article reconsiders the historical significance of Walton's music, and reads it as a presentation of views on authentic community and the place of England in the twentieth century.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مباحثه سمفونی اول والتون برای مدل هاس سیبلین فرم سمفونیکی ، اغلب مورد توجه قرار می گیرد، اما استدلال های گسترده تر به ندرت در نظر گرفته می شوند. پرستش انگلیسی درون جنگی سیبلیوس ممکن است به توضیح این موضوع کمک کند که چرا والتون باید از روند های ویژگی سیبلیوس مانند نوع چرخشی استفاده کند، وابستگی زیاد به نقاط رکابی اهداف ساختاری و تمرکز روی صدای ورق یا کلانگ- به هر حال والتون از این ابزار ها استفاده می کرده- اما برای همه موارد در نظر گرفته نشد، و در ان لحظه و فقط در تاریخچه موسیقی بریتانیایی جالب بود. در این مورد، یک متن غنی تر با مکان یابی سیبلیانیسم والتون در موضوعات هنری معاصر با چیزی که مایکل سالر ان را افسانه شمالی می نامد، ارائه می شود: تاکید درون جنگ روی شمال انگلیس صنعتی شده. این افسانه، توسعه شیفتگی ها مدرنیته با رابطه بین تکنولوژی و انسان دوستی، در چیزی بازتاب می شود که جد استی ان را برگشت هستی شناسی در نویسندگانی مانند الیوت و ولف و در فلسفه هنری هایدگر می نامد- ارتباطی که محدوده ای از بررسی های اخلاقی و سیاسی را باز می کند. بعد از ارائه تحلیل تکنیک سیبلین سمفونی والتون در کنار بحث تیمار های تماتیک ملت، محیط های فرهنگی و جغرافیایی و انتاگونیسم های در حال تغییر مدرنیسم اخیر، این مقاله اهمیت تاریخی موسیقی والتون را در نظر می گیرد و ان را به عنوان نمایشی از دیدگاه ها روی جامعه زیبایی شناسی و مکان انگلیس در قرن بیستم می خواند.

بدون دیدگاه