ترجمه مقاله شبکه ها ابزاری برای بازاریابی اجتماعی - نشریه امرالد

ترجمه مقاله شبکه ها ابزاری برای بازاریابی اجتماعی - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
شبکه ها: یک ابزار بازاریابی اجتماعی
عنوان انگلیسی
Networks: a social marketing tool
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
23
سال انتشار
2011
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5184
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت استرتژیک، استراتژی های توسعه صنعتی
مجله
مجله اروپایی بازاریابی
دانشگاه
دانشکده اقتصاد و مدیریت بازرگانی، دانشگاه باسک، بیزکایا، اسپانیا
کلمات کلیدی
دستور کار محلی 21، اثر شبکه، بازاریابی اجتماعی، دولت به دولت،مدل سازی رابطه ساختاری، توسعه پایدار
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مفاهیم مقدماتی
تاثیر شبکه و بازاریابی اجتماعی: یک دیدگاه بافتی
مدل ارائه شده
ویژگی های خاص شهرداری
اثر شبکه
اثر ویژگی های شبکه شهری مکمل
رابطه بین ارزش، رضایت و وفاداری
تجزیه و تحلیل تجربی
جمع آوری داده ها
معیارها
نتایج
نتیجه گیری ها
استنباط ها
محدودیت ها و تحقیق آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – This research aims to extend the social marketing literature by considering the network effect as a social marketing tool. The network effect is seen as complementary to traditional social marketing tools. Design/methodology/approach – The authors study the implementation of a good practice, Local Agenda 21 (LA21), in the Basque Country. The empirical test involves 134 surveys conducted with municipal organizers of LA21. A SEM model is developed and tested. Findings – The network effect significantly impacts embrace of LA21 (social product) by municipalities. Research limitations/implications – The study refers to a single regional context. Future investigations are required in broader geographical contexts. Practical implications – This research aims to indicate possible alternative marketing-related paths towards a more across-the-board diffusion of locally based sustainable development (SD) strategies. This approach could be used to achieve strong adoption of other good practices. Originality/value – The authors adopt an uncommon perspective. Social marketing is viewable as a relationship-oriented government-to-government tool. Keywords Local Agenda 21, Network effect, Social marketing, Government-to-government, Structural equation modelling, Sustainable development

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف - اهداف این پژوهش گسترش ادبیات بازاریابی اجتماعی با در نظر گرفتن اثرشبکه به عنوان یک ابزار بازاریابی اجتماعی است. اثر شبکه به عنوان مکملی برای ابزارهای بازاریابی اجتماعی سنتی دیده است.
طرح / روش / رویکرد - نویسندگان اجرای یک تکنیک موفق ، دستور کار 21 محلی (LA21)، در کشور باسک را بررسی میکنند. آزمون تجربی شامل 134 بررسی انجام شده با سازمان های شهرداری دستور کار 21 محلی LA21 میباشد. یک مدل SEM ایجاد و تست شده است.
یافته ها - شبکه به طور قابل توجهی برپذیرفتن دستور کار 21 محلی LA21 (محصول اجتماعی) توسط شهرداری ها اثر میگذارد.
محدودیتهای / استنباط های تحقیق - مطالعه به یک بافت منطقه ای تنها اشاره دارد. تحقیقات آتی در زمینه های جغرافیایی گسترده تر مورد نیاز است.
استنباط های کاربردی - پژوهش حاضر قصد نشان دادن مسیرهای ممکن جایگزین مرتبط با بازاریابی به سمت یک اشاعه یکسره مبتنی بر استراتژی ها توسعه پایدار(SD) را دارد. این رویکرد می تواند برای دستیابی به اتخاذ محتمل از دیگر شیوه های موفق مورد استفاده قرار گیرد.
اصالت / ارزش - نویسندگان یک دیدگاه غیر معمول رااتخاذ میکنند. بازاریابی اجتماعی به عنوان یک
ابزارمنشات گرفته رابطه دولت به دولت قابل مشاهده است.

بدون دیدگاه