مشتق گیری از شرایط با ویژگی های قبل از قفل شدن براساس روش نظارت بر سیستم کلاچ در گیربکس اتوماتیک
عنوان انگلیسی
On the derivation of the pre-lockup feature based condition monitoring method for automatic transmission clutches
صفحات مقاله فارسی
25
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2011
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4152
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله
ساخت و تولید، طراحی سیستم تعلیق، ترمز و فرمان، سیستم محرکه خودرو، حرارت و سیالات، مکاترونیک و مکانیک خودرو
مجله
سیستم های مکانیکی و پردازش سیگنال
دانشگاه
مرکز فناوری و مکاترونیک اورله، بلژیک
کلمات کلیدی
اصطكاك مرطوب صفحات، گير بكس اتوماتيك، نظارت بر وضعيت، مدت زمان ارتباط، فاصله لغزشي
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ مدل سازی سیستم محرک کلاج
۲ ۱ ساختار عملکرد کاربردی
۲ ۲ مدل ورودی – خروجی سیستم کلاج محرک
۳ شبکه استراتژی کنترل
۳ ۱ مدل CARIMAبرای سیستم محرک کلاج
۳ ۲ استراتژی کنترل
۳ ۳ تأخیر متغیر زمان
۳ ۴ معماری کنترل
۴ شبیه سازی و نتایج تجربی
۴ ۱ اعتبارسنجی مدل
۴ ۲ اجرای کنترلر
۵ نتیجه گیری
This paper discusses how a qualitative understanding on the physics of failure can lead to a theoretical derivation of effective features that are useful for condition monitoring of wet friction clutches. The physical relationships between the features and the mean coefficient of friction (COF) which can be seen as the representation of the degradation level of a wet friction clutch are theoretically derived. In order to assess the accuracy of the theoretical relationships, Pearson0 s correlation coefficient is applied to experimental data obtained from accelerated life tests on some commercial paper-based wet friction clutches using a fully instrumented SAE#2 setup. The analyses on the experimental data reveal that the theoretical predictions are plausible.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چكيده
اين مقاله به بررسي چگونگي درك كيفي در شرايط فيزيكي شكست پرداخته است كه منجر به ارائه پايه هاي نظري از ويژگي هاي موثر است كه براي نظارت بر وضعيت شرايط اصطكاك مفيد مي باشد. رواببط فيزيكي بين ويژگي ها و ضريب اصطكاك متوسط ( COF) وجود دارد كه مي تواند به عنوان عامل تخريب در سطح كلاج به صورت اصطكاكي از لحاظ نظري مشتق شود. به منظور بررسي دقت وصحت روابط نظري ، ضريب همبستگي پيستون در روش تجربي به دست آمده است كه از آزمون شتاب در شرايط اصطكاكي مرطوب بوده كه با استفاده از يك مدل كامل آماده سازي SAE راه اندازي شده است. تجزيه و تحليل داده هاي تجربي نشان مي دهد كه پيش بيني هاي نظري قابل قبول است .