منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بازاریابی از طریق تلفن همراه و استراتژی های تبلیغات در صنعت گردشگری و هتل داری

ترجمه مقاله بازاریابی از طریق تلفن همراه و استراتژی های تبلیغات در صنعت گردشگری و هتل داری
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بازاریابی از طریق تلفن همراه و استراتژی های تبلیغات در صنعت گردشگری و هتل داری
عنوان انگلیسی
Mobile marketing and advertising strategies in tourism and hospitality industry
صفحات مقاله فارسی
11
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
0
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8373
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و گردشگری و توریسم
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت گردشگری، بازاریابی، تجارت الکترونیکی، مدیریت استراتژیک و مدیریت کسب و کار
دانشگاه
دانشکده مدیریت گردشگری و مهمانداری، دانشگاه ریجکا
کلمات کلیدی
بازاریابی از طریق تلفن همراه، استراتژی های تبلیغاتی، برنامه های تلفن همراه، صنعت گردشگری و هتل داری
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چكیده
مقدمه
بازاریابی از طریق تلفن همراه در صنعت گردشگری و هتل داری
تبلیغات تلفن همراه از طریق شبکه های اجتماعی
استراتژی های تبلیغاتی تلفن همراه
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Mobile marketing and advertising using mobile devices becomes an important factor in creating of marketing strategies. Without a mobile marketing and mobile advertising strategy, tourism and hotel businesses will miss out this growing consumer trend. This study investigates mobile marketing and advertising strategies as a marketing channel used for promoting tourism and hotel products and services. An increasing number of tourist destinations use new technology and solutions to promote their tourism products and services. This paper defines the role of mobile marketing as new strategies for promoting tourism products and services; it examines their advantages and disadvantages, the impact of mobile marketing on the tourism supply and demand, as well as the estimated future development of this channel. Furthermore, the paper analyzes mobile applications as a new tool to promoting and advertising tourism and hotel products and services.Since the amount of mobile devices constantly increasing, mobile applications can be a key point to sending immediate messages to consumers at the right time, in the right place.The findings in this paper may be useful in developing mobile marketing strategies in tourism and hospitality industry. Mobile marketing still has growth potential as technological development never stops and that will completely change the traditional and conventional types of advertising.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چكیده
امروزه بازاریابی از طریق موبایل و تبلیغات با استفاده از دستگاه های تلفن همراه یک عامل مهم در ایجاد استراتژی های بازاریابی است. تجارت گردشگری و هتل داری بدون استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی از طریق تلفن همراه، این روند مصرفی در حال رشد را از دست خواهد داد. این مطالعه استراتژی های بازاریابی و تبلیغات از طریق تلفن همراه را به عنوان یک کانال بازاریابی مورد استفاده برای توسعه محصولات و خدمات گردشگری و هتل داری بررسی می كند. تعداد فزاینده ای از مقاصد توریستی از فن آوری ها و راه حل های جدید به منظور ترویج محصولات و خدمات گردشگری خود بهره می برند. در این مقاله نقش بازاریابی از طریق تلفن همراه به عنوان استراتژی های جدیدی برای توسعه محصولات و خدمات گردشگری تعریف می شود، مزایا و معایب آنها، تاثیر بازاریابی از طریق تلفن همراه در عرضه و تقاضای گردشگری و همچنین پیشرفت برآوردی آتی این کانال بررسی می گردد. بعلاوه مقاله حاضر به تجزیه و تحلیل برنامه های کاربردی تلفن همراه به عنوان یک ابزار جدید برای ترویج و تبلیغ محصولات و خدمات گردشگری و هتل داری می پردازد. از آنجایی كه تعداد دستگاه های تلفن همراه به طور مداوم رو به افزایش است برنامه های کاربردی آن می تواند در زمان و مكان مناسب نقطه مهمی برای ارسال پیام های فوری به مصرف کنندگان باشد. یافته های این مقاله می تواند در توسعه استراتژی های بازاریابی تلفن همراه در صنعت گردشگری و هتل داری سودمند باشد. بازاریابی از طریق تلفن همراه هنوز هم پتانسیل فزاینده ای دارد چرا كه توسعه فن آوری هرگز متوقف نمی شود و کاملا نوع سنتی و متعارف تبلیغات را تغییر می‌دهد.

بدون دیدگاه