منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود خلاصه مقاله رابطه بین قدرت اسپرینت و عملکرد تایم تریل جاده در پارا دوچرخه سواران حرفه ای (ترجمه خلاصه)

دانلود خلاصه مقاله رابطه بین قدرت اسپرینت و عملکرد تایم تریل جاده در پارا دوچرخه سواران حرفه ای (ترجمه خلاصه)
قیمت خرید این محصول
۲۶,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رابطه بین قدرت اسپرینت (توان سرعت ) و عملکرد تایم تریل جاده در پارا دوچرخه سواران حرفه ای (نخبه)
عنوان انگلیسی
The relation between sprint power and road time trial performance in elite para-cyclists
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2021
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
نشریه
الزویر - Elsevier
تعداد کلمات متن خلاصه
2000
کد محصول
kh12347
رشته های مرتبط
تربیت بدنی
گرایش های مرتبط
فیزیولوژی فعالیت بدنی و تندرستی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
فصل 1- معرفی
فصل 2-روش ها
شرکت کنندگان
عملکرد تایم تریل
توان اسپرینت (سرعت)
متغیرهای مداخله گر احتمالی
تحلیل اطلاعات
مدل های رگرسیون اصلی
تحلیل ثانویه
نوع معلولیت و نوع دوچرخه
فصل 3- نتایج
مدل های رگرسیون اصلی
تحلیل ثانویه
فصل 4- بحث و گفت و گو
محدودیت ها
فصل 5- نتیجه گیری
نمونه متن مقاله خلاصه شده
مدل های رگرسیون اصلی
فقط ورزشکارانی که دارای اطلاعات در زمینه توان اسپرینت و عملکرد تایم تریل بودند در دو گروه زیر در تحلیل ها گنجانده شدند. 1) دوچرخه سواران رکابزن با پا: دوچرخه معمولی و سه چرخه، و 2)دوچرخه سواران رکابزن با دست: دوچرخه دستی در حالت خوابیده و در حالت زانوزده. تحلیل رگرسیون چند سطحی برای تعیین ارتباط بین خروجی توان اسپرینت (متغیر مستقل) و عملکرد تایم تریل (متغیر وابسته) انجام گرفت. هر مدل برای هر گروه دارای دو سطح بود: 1) مسابقه و 2) ورزشکار. مدل های خام ارائه شدند و مدل های تعدیل شده نیز طبق روش زیر ایجاد شدند. ابتدا، مسافت تایم تریل به هر مدل اضافه شد تا ارزیابی شود آیا آن دارای تاثیر قابل توجهی بر خروجی تایم تریل می باشد یا خیر، و اگر دارای تاثیر قابل توجهی بود، به عنوان یک متغیر کمکی به مدل اضافه می شد. ثانیا، نوع دوچرخه، جنسیت، سن، ساعت های تمرین، وزن بدن و نوع معلولیت بطور جداگانه به مدل ها اضافه شدند تا اثرات مداخله گر احتمالی آنها بر ارتباط بین توان اسپرینت و عملکرد تایم تریل مورد مطالعه قرار بگیرد. برای گروه دوچرخه سواران رکابزن با پا، نوع معلولیت تحت عنوان دو متغیر ساختگی CO و MR در برابر گروه معلولیت MR به عنوان متغیر مرجع گنجانده شدند. برای گروه دوچرخه سواری رکابزن با دست نوع معلولیت به عنوان یک متغیر دو حالتی گنجانده شد. اگر بعد از افزودن یکی از متغیر های مداخله گر احتمالی، β خروجی توان اسپرینت (سرعت) بیشتر از 10 درصد تغییر می کرد، این متغیر به عنوان مداخله گر شناسایی شده و به مدل رگرسیون نهایی اضافه می شد.
برچسب‌ها: مقاله خلاصه شده

بدون دیدگاه