تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود خلاصه مقاله رابطه بین قدرت اسپرینت و عملکرد تایم تریل جاده در پارا دوچرخه سواران حرفه ای (ترجمه خلاصه)

عنوان فارسی: رابطه بین قدرت اسپرینت (توان سرعت ) و عملکرد تایم تریل جاده در پارا دوچرخه سواران حرفه ای (نخبه)
عنوان انگلیسی: The relation between sprint power and road time trial performance in elite para-cyclists
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 8 (خلاصه شده)
سال انتشار : 2021 تعداد کلمات متن خلاصه : 2000
فونت متن خلاصه : بی نازنین سایز متن خلاصه : 14
زبان متن خلاصه : فارسی نشریه : الزویر - Elsevier
کد محصول : kh12347
محتوای فایل : docx حجم فایل : 143.48Kb
رشته های مرتبط: تربیت بدنی
گرایش های مرتبط: فیزیولوژی فعالیت بدنی و تندرستی
این محصول متن خلاصه شده مقاله "رابطه بین قدرت اسپرینت (توان سرعت ) و عملکرد تایم تریل جاده در پارا دوچرخه سواران حرفه ای (نخبه)" به زبان فارسی و با فرمت word هست که آماده خریداری و دانلود می باشد.
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده

فصل 1- معرفی

فصل 2-روش ها

شرکت کنندگان

عملکرد تایم تریل

توان اسپرینت (سرعت)

متغیرهای مداخله گر احتمالی

تحلیل اطلاعات

مدل های رگرسیون اصلی

تحلیل ثانویه

نوع معلولیت و نوع دوچرخه

فصل 3- نتایج

مدل های رگرسیون اصلی

تحلیل ثانویه

فصل 4- بحث و گفت و گو

محدودیت ها

فصل 5- نتیجه گیری

نمونه متن مقاله خلاصه شده

مدل های رگرسیون اصلی

فقط ورزشکارانی که دارای اطلاعات در زمینه توان اسپرینت و عملکرد تایم تریل بودند در دو گروه زیر در تحلیل ها گنجانده شدند. 1) دوچرخه سواران رکابزن با پا: دوچرخه معمولی و سه چرخه، و 2)دوچرخه سواران رکابزن با دست: دوچرخه دستی در حالت خوابیده و در حالت زانوزده. تحلیل رگرسیون چند سطحی برای تعیین ارتباط بین خروجی توان اسپرینت (متغیر مستقل) و عملکرد تایم تریل (متغیر وابسته) انجام گرفت. هر مدل برای هر گروه دارای دو سطح بود: 1) مسابقه و 2) ورزشکار. مدل های خام ارائه شدند و مدل های تعدیل شده نیز طبق روش زیر ایجاد شدند. ابتدا، مسافت تایم تریل به هر مدل اضافه شد تا ارزیابی شود آیا آن دارای تاثیر قابل توجهی بر خروجی تایم تریل می باشد یا خیر، و اگر دارای تاثیر قابل توجهی بود، به عنوان یک متغیر کمکی به مدل اضافه می شد. ثانیا، نوع دوچرخه، جنسیت، سن، ساعت های تمرین، وزن بدن و نوع معلولیت بطور جداگانه به مدل ها اضافه شدند تا اثرات مداخله گر احتمالی آنها بر ارتباط بین توان اسپرینت و عملکرد تایم تریل مورد مطالعه قرار بگیرد. برای گروه دوچرخه سواران رکابزن با پا، نوع معلولیت تحت عنوان دو متغیر ساختگی CO و MR در برابر گروه معلولیت MR به عنوان متغیر مرجع گنجانده شدند. برای گروه دوچرخه سواری رکابزن با دست نوع معلولیت به عنوان یک متغیر دو حالتی گنجانده شد. اگر بعد از افزودن یکی از متغیر های مداخله گر احتمالی، β خروجی توان اسپرینت (سرعت) بیشتر از 10 درصد تغییر می کرد، این متغیر به عنوان مداخله گر شناسایی شده و به مدل رگرسیون نهایی اضافه می شد.