دانلود خلاصه مقاله مزایا و معایب تدوین یک برنامه ریزی منابع سازمانی برای مدیریت کیفیت در یک نهاد معتبر (ترجمه خلاصه)

دانلود خلاصه مقاله مزایا و معایب تدوین یک برنامه ریزی منابع سازمانی برای مدیریت کیفیت در یک نهاد معتبر (ترجمه خلاصه)
قیمت خرید این محصول
۲۶,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مزایا و معایب تدوین یک برنامه ریزی منابع سازمانی برای مدیریت کیفیت در یک نهاد معتبر: مطالعه موردی COSMOB
عنوان انگلیسی
Advantages and disadvantages of developing an enterprise resource planning to manage quality in an accredited reality. COSMOB S.p.A case study
صفحات مقاله فارسی
6
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2021
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
نشریه
امرالد - Emerald
تعداد کلمات متن خلاصه
1830
کد محصول
kh12076
رشته های مرتبط
مدیریت
گرایش های مرتبط
مدیریت کیفیت و بهره وری، مدیریت منابع اطلاعاتی، سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
1. مقدمه

2. مروری بر پیشینه

3. روش شناسی

4. مطالعه موردی COSMOB

5. نتیجه گیری

نمونه متن مقاله خلاصه شده
فصل 2: مروری بر پیشینه

گردآوری و پردازش اطلاعات در دهه­ های اخیر به یک عامل رقابتی بنیادین تبدیل شده است. از همین رو، شرکت­ ها برای آن­که در رقابت بمانند باید قادر باشند که فوراً به درخواست­ های خارجی پاسخ دهند و به یکپارچه­ سازی کارامد با همه­ ی بازیگران مرتبط در زنجیره ­ی تأمین روی آورند. یکی از راه­ های پاسخ­گویی به این نیازها، اتخاذ سامانه­ های اطلاعاتی یکپارچه است که در این میان، برنامه­ های مدیریت ERP متمایز هستند. برخی عوامل مؤثر بر تصمیم­ گیری برای اتخاذ و پذیرش یک سامانه­ ی ERP عبارت­اند از: رقابت جهانی، نیاز به فرایندهای تصمیم ­گیری فوری، مدیریت حجم بالای داده ­ها، ناسازگاری میان سامانه ­های اطلاعاتی، نیاز به ارتباطات بین ­سازمانی و درون­ سازمانی.

از سوی دیگر، هشت عامل که بر فرایند پذیرش و پیاده­ سازی ERP تأثیرگذار هستند، شناسایی شده­ اند: اصول مدیریت پروژه، امکان­پذیری یا ارزیابی پروژه ERP، توسعه­ ی منابع انسانی، بازمهندسی فرایند، پشتیبانی از جانب رأس مدیریت، هزینه/بودجه، زیرساخت IT، و خدمات مشاوره.

همچنین، عوامل مهم موفقیت برای پیاده­ سازی سامانه­ی ERP به هفت مقوله ­ی کلان تقسیم­ بندی شده ­اند: برنامه­ ی تجاری و بینش، مدیریت تغییر، ارتباطات، ترکیب تیم و مهارت­ها، مدیریت پروژه، پشتیبانی از جانب رأس مدیریت، تحلیل سامانه، انتخاب و پیاده ­سازی فنی.

برچسب‌ها: مقاله خلاصه شده

بدون دیدگاه