تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود خلاصه مقاله مزایا و معایب تدوین یک برنامه ریزی منابع سازمانی برای مدیریت کیفیت در یک نهاد معتبر (ترجمه خلاصه)

عنوان فارسی: مزایا و معایب تدوین یک برنامه ریزی منابع سازمانی برای مدیریت کیفیت در یک نهاد معتبر: مطالعه موردی COSMOB
عنوان انگلیسی: Advantages and disadvantages of developing an enterprise resource planning to manage quality in an accredited reality. COSMOB S.p.A case study
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 6 (خلاصه شده)
سال انتشار : 2021 تعداد کلمات متن خلاصه : 1830
فونت متن خلاصه : بی نازنین سایز متن خلاصه : 14
زبان متن خلاصه : فارسی نشریه : امرالد - Emerald
کد محصول : kh12076
محتوای فایل : docx حجم فایل : 37.58Kb
رشته های مرتبط: مدیریت
گرایش های مرتبط: مدیریت کیفیت و بهره وری، مدیریت منابع اطلاعاتی، سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
این محصول متن خلاصه شده مقاله "مزایا و معایب تدوین یک برنامه ریزی منابع سازمانی برای مدیریت کیفیت در یک نهاد معتبر" به زبان فارسی و با فرمت word هست که آماده خریداری و دانلود می باشد.
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده

1. مقدمه

2. مروری بر پیشینه

3. روش شناسی

4. مطالعه موردی COSMOB

5. نتیجه گیری

نمونه متن مقاله خلاصه شده

فصل 2: مروری بر پیشینه

گردآوری و پردازش اطلاعات در دهه­ های اخیر به یک عامل رقابتی بنیادین تبدیل شده است. از همین رو، شرکت­ ها برای آن­که در رقابت بمانند باید قادر باشند که فوراً به درخواست­ های خارجی پاسخ دهند و به یکپارچه­ سازی کارامد با همه­ ی بازیگران مرتبط در زنجیره ­ی تأمین روی آورند. یکی از راه­ های پاسخ­گویی به این نیازها، اتخاذ سامانه­ های اطلاعاتی یکپارچه است که در این میان، برنامه­ های مدیریت ERP متمایز هستند. برخی عوامل مؤثر بر تصمیم­ گیری برای اتخاذ و پذیرش یک سامانه­ ی ERP عبارت­اند از: رقابت جهانی، نیاز به فرایندهای تصمیم ­گیری فوری، مدیریت حجم بالای داده ­ها، ناسازگاری میان سامانه ­های اطلاعاتی، نیاز به ارتباطات بین ­سازمانی و درون­ سازمانی.

از سوی دیگر، هشت عامل که بر فرایند پذیرش و پیاده­ سازی ERP تأثیرگذار هستند، شناسایی شده­ اند: اصول مدیریت پروژه، امکان­پذیری یا ارزیابی پروژه ERP، توسعه­ ی منابع انسانی، بازمهندسی فرایند، پشتیبانی از جانب رأس مدیریت، هزینه/بودجه، زیرساخت IT، و خدمات مشاوره.

همچنین، عوامل مهم موفقیت برای پیاده­ سازی سامانه­ی ERP به هفت مقوله ­ی کلان تقسیم­ بندی شده ­اند: برنامه­ ی تجاری و بینش، مدیریت تغییر، ارتباطات، ترکیب تیم و مهارت­ها، مدیریت پروژه، پشتیبانی از جانب رأس مدیریت، تحلیل سامانه، انتخاب و پیاده ­سازی فنی.