ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
The international activities of universities dramatically expanded in volume, scope, and complexity during the past two decades. These activities range from traditional study-abroad programs, allowing students to learn about other cultures, to providing access to higher education in countries where local institutions cannot meet the demand. Other activities stress upgrading the international perspectives and skills of students, enhancing foreign language programs, and providing crosscultural understanding.
Internationalization is often confused with globalization (Altbach, 2004). We define globalization as the economic, political, and societal forces pushing 21st century higher education toward greater international involvement. Global capital has, for the first time, heavily invested in knowledge industries worldwide, including higher education and advanced training. This investment reflects the emergence of the “knowledge society,” the rise of the service sector, and the dependence of many societies on knowledge products and highly educated personnel for economic growth.1 These elements of globalization underlie our analysis.
CONCLUSION
These are the motives for the growth in international higher education and the landscape of programs and institutions. International higher education will provide substantial access in some countries and will be a “niche market” in others. We are at a crossroads—today’s emerging programs and practices must ensure that international higher education benefits the public and not simply be a profit center.
فعالیت های بین المللی دانشگاه ها در دو دهه گذشته از لحاظ حجم، حیطه، و پیچیدگی تا حد زیادی توسعه داده شده است. این فعالیت ها از برنامه های درس خواندن در خارج (که به دانشجویان اجازه میدهند در مورد فرهنگ های دیگر یاد بگیرند) تا فراهم سازی دسترسی به آموزش عالی در کشورهای دیگر (که مؤسسات محلی نمی توانند این نیاز را برآورده سازند) متغیر هستند. فعالیت های دیگر بر توسعه دیدگاه های بین المللی و مهارت های دانشجویان، افزایش برنامه های زبان خارجی، و فراهم سازی آگاهی بین-فرهنگی تأکید دارند.
بین المللی کردن اغلب با جهانی کردن اشتباه گرفته می شود (آلت باچ 2004). ما جهانی کردن را بصورت نیروهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تعریف می کنیم که آموزش عالی قرن 21 ام را به سمت مشارکت بین المللی بیشتر هدایت می کنند. سرمایه جهانی برای اولین بار سرمایه گذاری زیادی بر روی صنایع دانش در سراسر جهان (مانند آموزش عالی و تعلیم پیشرفته) کرده است. این سرمایه گذاری نشاندهنده "جامعه دانش"، توسعه بخش خدمات، و وابستگی بسیاری از جوامع به محصولات دانش و پرسنل دارای تحصیلات بالا برای رشد اقتصادی است. این عناصر جهانی کرده اساس تحلیل ما را تشکیل میدهند.
نتیجه گیری
اینها محرک هایی برای رشد آموزش عالی بین المللی و چشم انداز برنامه ها و مؤسسات آموزشی هستند. آموزش عالی بین المللی، دسترسی مهمی را در بعضی از کشورها فراهم می سازد و در بین بازارهای دیگر یک "بازار امن" خواهد بود. ما بر سر یک چهارراه قرار گرفته ایم. برنامه ها و تکنیک های پدیدارشونده امروزی باید اطمینان حاصل کنند که آموزش عالی بین المللی برای عموم سودمند است، نه اینکه فقط یک مرکز ایجاد منفعت برای خود آنها باشند.