تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تاثیر ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر رفتار خرید مصرف کننده – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تاثیر ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر رفتار خرید مصرف کننده
عنوان انگلیسی: The Influence of The Integrated Marketing Communication on The Consumer Buying Behaviour
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 8
سال انتشار : 2015 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5589 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 439.69Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی و صادرات و مدیریت استراتژیک
مجله: دومین کنفرانس جهانی برای کسب و کار، اقتصاد، مدیریت و گردشگری
دانشگاه: رومانی
کلمات کلیدی: ارتباطات یکپارچه بازاریابی، رفتار مصرف کننده، نگرش، پیام
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. روش تحقیق

2.2. اهداف اصلی پژوهش

2.2.1. تجزیه و تحلیل رابطه بین ارتباطات بازاریابی یکپارچه و رفتار مصرف کننده.

2.2.2. تعیین آن دسته از عواملی که ممکن است رفتار خرید مصرف کنندگان را از طریق ارتباطات بازاریابی یکپارچه تحت تاثیر قرار دهند.

2.3. شناسایی ابزار مورد استفاده برای جمع آوری، پردازش و تجزیه و تحلیل یافته های حاصل از پژوهش

2.4. تفسیر نتایج نظری به دست آمده که به تحقق اهداف اصلی پژوهش که در آینده ارائه می‌شود، کمک می کنند

3.نتیجه گیری

تقدیر و تشکر

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The purpose of this paper is to highlight, using documenting studies on the specialty literature, the influence that one has the integrated marketing communication on consumer buying behaviour. The research methodology involves the following steps: 1) Establish the main objectives of the research, namely: a) analyze the relationship between integrated marketing communication and consumer behaviour; b) determining those factors that may influence buying behaviour of consumers through the integrated marketing communication. 2) Identify tools used for the collection, processing and analysis of the findings obtained from research, as follows: a) were selected and analyzed a number of scientific articles published in the most known international databases; b) were consulted titles of books published in the domain of research theme; c) were identified items of interest that contributed to achieving the research objectives above-mentioned. 3) Interpretation of obtained theoretical results that contribute to the fulfilment of the main research objectives. Today, consumers use many sources of information, and the value of the integrated marketing communication has grown considerably. Highly targeted, the integrated marketing communication campaigns are based on the strengths of existing communication tools, for to a favourably influence the behaviour of the target audience. Improving the demarches of communicational nature can be achieved by changing the mode of thinking the organizations involving increasingly more the final consumer in the communicational process.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف این مقاله این است که، با استفاده از مطالعات مستند سازی شده بر ادبیات خاص، تاثیری که ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر رفتار خرید مصرف کننده دارد را مشخص نماید. روش پژوهش شامل مراحل زیر است: 1) ایجاد اهداف اصلی این تحقیق، که عبارتند از: الف) تجزیه و تحلیل رابطه بین ارتباطات بازاریابی یکپارچه و رفتار مصرف کننده. ب) تعیین آن دسته از عواملی که ممکن است رفتار خرید مصرف کنندگان را از طریق ارتباطات بازاریابی یکپارچه تحت تاثیر قرار دهند. 2) شناسایی ابزارهای مورد استفاده برای جمع آوری، پردازش و تجزیه و تحلیل یافته های حاصل از پژوهش، که به شرح زیر است: الف) تعدادی از مقالات علمی منتشر شده در شناخته شده‌ترین پایگاه‌های داده بین المللی انتخاب و تجزیه و تحلیل شدند ؛ ب) عناوین کتاب‌های منتشر شده در حوزه موضوع تحقیق مورد مشورت قرار گرفتند. ج) موارد مورد رغبتی که در دستیابی به اهداف پژوهش ذکر شده فوق نقش داشتند شناسایی شدند. 3) تفسیر نتایج تئوری به دست آمده که به تحقق اهداف اصلی پژوهش که در آینده ارائه می‌شود، کمک می کنند. امروزه، مصرف کنندگان از منابع اطلاعاتی بسیاری استفاده می‌کنند، و ارزش ارتباطات بازاریابی یکپارچه، بطور قابل توجهی افزایش یافته است. شرکت‌های ارتباطات بازاریابی یکپارچه‌ای که بر پایه نقاط قوت ابزارهای ارتباطی موجود هستند، برای اینکه رفتار مخاطبان هدف را به طور مطلوبی تحت تاثیر قرار دهند، به شدت آماج هدف قرار گرفته اند. بهبود رفتارهای سرشت ارتباطی می تواند بوسیله تغییر نوع تفکر سازمان‌هایی که بطور فزاینده‌ای مصرف کننده نهایی بیشتری را در فرایند ارتباطی شامل می‌شوند، به دست آید.