ترجمه مقاله مثالی از تاثیر مضر آزمون معناداری فرضیه صفر بر روی تحقیقات بازاریابی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مثالی از تاثیر مضر آزمون معناداری فرضیه صفر بر روی تحقیقات بازاریابی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۵۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مثالی از تاثیر مضر آزمون معناداری فرضیه صفر بر روی تحقیقات بازاریابی
عنوان انگلیسی
The harmful effect of null hypothesis significance testing on marketing research: An example
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2021
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
7.161 در سال 2020
شاخص H_index مجله
179 در سال 2021
شاخص SJR مجله
1.871 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
11713
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت بازرگانی، بازاریابی
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشگاه ایالتی نیومکزیکو، گروه روانشناسی، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
روند استقرایی، قدرت مفرط، دقت، اطمینان، اندازه نمونه
کلمات کلیدی انگلیسی
Apriori procedure - Excessive power - Precision - Confidence - Sample size
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2020.11.069
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. آزمون معناداری فرضیه صفر (NHST)
3. دقت نمونه برداری
4. کاربردها
5. مد نظر قرار دادن تمام فرضیات، و نه فقط فرضیه صفر
6. نقل قول باکس و درِیپر
7. آیا آزمون معناداری فرضیه صفر (NHST) هرگز در زمینه های مدل معادله ساختاری (SEM) سودمند نخواهد بود؟
8. تصویر بزرگ
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
11713-IranArze     11713-IranArze1     11713-IranArze2
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Null hypothesis significance testing (NHST) has had and continues to have an adverse effect on marketing research. The most recent American Statistical Association (ASA) statement recognized NHST’s invalidity and thus recommended abandoning it in 2019. Instead of revisiting the ASA’s reasoning, this research note focuses on NHST’s pernicious peripheral effect on marketing research. One example of this problem is the well-known and influential recommendation against excessive power in McQuitty, 2004, McQuitty, 2018. Instead, researchers always should prefer larger sample sizes because they always engender more precision than smaller sample sizes, ceteris paribus.

1. Introduction

In an article published in the Journal of Business Research roughly 15 years ago, McQuitty (2004) made recommendations about ideal sample sizes for structural-equation-model (SEM)-based studies. That article’s influence has been impressive. In the author’s words (2018, p. 273),

I was pleased to hear from Journal of Global Scholars of Marketing Science (JGSMS) Editor-in-Chief Professor Arch Woodside that McQuitty (2004) is “ranked among the top 100 in all-time citation impact among JBR articles.”

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

آزمون معناداری فرضیه صفر (NHST) همواره تأثیرات مضری بر روی تحقیقات بازاریابی دارد. انجمن آمار ایالات متحده (ASA) در جدیدترین بیانیه خود عدم اعتبار آزمون معناداری فرضیه صفر (NHST) را تأیید کرد و بنابراین در سال 2019 استفاده از آنرا متوقف نمود. ما در این تحقیق به جای بررسی مجدد این استدلال انجمن آمار ایالات متحده (ASA)، روی تأثیر پیرامونی مضر آزمون معناداری فرضیه صفر (NHST) بر روی تحقیقات بازاریابی تمرکز کرده ایم. مثالی از این مشکل، پیشنهاد معروف و تأثیرگذار علیه قدرت مفرط در مطالعات مک کیتی (2004، 2018) است. در عوض، محققان باید همیشه اندازه نمونه های بزرگتر را ترجیح دهند چون در مقایسه با نمونه های کوچکتر و در صورت ثابت بودن عوامل دیگر، همیشه دقت بیشتری دارند.

1.  مقدمه

مک کیتی (2004) در مقاله ای که حدوداً 15 سال پیش در ژورنال تحقیقات تجاری منتشر شد، پیشنهاداتی را درباره اندازه های نمونه ایده آل برای مطالعات مبتنی بر مدل معادله ساختاری (SEM) ارائه داد. نفوذی که این مقاله داشت خیلی چشمگیر بود. خود مؤلف (2018، ص 273) در این باره می گوید:

وقتی پروفسور آرچ وودساید سردبیر ژورنال محققان جهانی علم بازاریابی (JGSMS) به من گفت که مقاله مک کیتی (2004) در بین 100 مقاله برتر از لحاظ «تأثیر نقل قول در تمام زمان ها در بین مقالات JBR» قرار گرفته است، خوشحال شدم.


بدون دیدگاه