ترجمه مقاله کار گروهی و چرخش نقش با یک سیستم مدیریت آموزشی – نشریه IEEE

عنوان فارسی: | کار گروهی و چرخش نقش با استفاده از یک سیستم مدیریت آموزشی در یک دانشگاه علوم کامپیوتر در ژاپن |
عنوان انگلیسی: | Group Work and Role Rotation using a Learning Management System in a Japanese Computer Science University |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 12 |
سال انتشار : 2006 | نشریه : آی تریپل ای - IEEE |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 5761 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 645.38Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و تکنولوژی آموزشی |
مجله: ششمین کنفرانس بین المللی فن آوری آموزشی پیشرفته |
دانشگاه: دانشگاه Aizu |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
چکیده
1-مقدمه
2. پیش زمینه
2-1. آموزش زبان ارتباطی
2-2. سیستم آموزش و پرورش ژاپن
2-3. نقشهای یادگیری ساختارمند
3. کار گروهی در مطالعات فنی
1-3. تکلیف همیاری
3.2. تکلیف اشتراکی
4. ارزیابی
4.1. پیامدهای پشتیبانی از کار گروهی
4.2. پیامدهای ارزیابی کار گروهی
4.3. پیامدهای جریان کار
5. نتایج
Abstract
A learning management system (LMS) was implemented in six second-year technical reading classes in a Japanese computer science university. The LMS was used to organise and manage small groups of students. The small group structure and role rotation was intended to recreate a learning context familiar to Japanese students from previous public education. Thus we attempted to implement an LMS consistent with cultural learning practices. The function of the LMS and difficulties with the software are described. Recognition of the cultural learning practices in the design and implementation of learning management systems is intended to meet student needs and improve usability.
چکیده
یک سیستم مدیریت آموزشی (LMS) در شش کلاس مطالعه فنی در یکی از دانشگاه های علوم کامپیوتر ژاپنی اجرا شد.LMS برای سازماندهی و مدیریت گروه های کوچک دانشجویان استفاده شد. ساختار گروهی کوچک و چرخش نقش برای خلق مجدد مفهوم یادگیری در دانشجویان ژاپنی که قبلا از طریق آموزش و پرورش عمومی با آن آشنا بوده اند، در نظر گرفته شد. بنابراین ما اقدام به پیاده سازی LMS مطابق با شیوه های فرهنگی یادگیری نمودیم. عملکرد LMS و مشکلات آن در ارتباط با نرم افزار ارائه شده است. شناخت شیوه های فرهنگی یادگیری در طراحی و پیاده سازی سیستم های مدیریت یادگیری مورد نظر برای پاسخگویی به نیازهای دانشجویان و بهبود قابلیت استفاده از آن در نظر گرفته شده است.