تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله نگرشی به آموزش های زیست محیطی در لهستان – مجله تیلور و فرانسیس

عنوان فارسی: نگرشی به آموزش های زیست محیطی در لهستان
عنوان انگلیسی: Attitudes to environmental education in Poland
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 23
سال انتشار : 2007 نشریه : تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 3115 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.73Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله: مجله آموزش زیستی
دانشگاه: دانشگاه Jagiellonian، لهستان
کلمات کلیدی: آموزش محیط زیست، برنامه درسی، نگرش های محیط زیست، عوامل مربوط به منطقه، سطح آموزشی متوسطه
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

آموزش محیط زیست در لهستان

مطالعه نگرش های زیست محیطی

هدف تحقیق

منطقه مورد مطالعه

انتخاب نمونه

مواد و روش ها و تجزیه و تحلیل آماری نتایج

بحث و نتایج

علم دانش آموزان از طبیعت و محیط زیست

منابع علم دانش آموزان در مورد محیط زیست

علم دانش آموزان و اقدامات و نگرش های آنها نسبت به محیط زیست

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Introduction

Environmental education in Poland By 1999, formal environmental education was conducted chiefly in biology lessons, and extra-curriculum and club activities. As in many other countries, this was the responsibility of biology teachers (Mongensen, 2003). Initially, environmental education was, in practice, limited to providing pupils with knowledge about environmental protection. A reform of the education system introduced changes to the structure of the education system and to the Core Curriculum. Integrated, multifaceted education focused on practical knowledge was to be the tool in implementing the reform (Buchcic, 2002; Cichy, 2003). From the viewpoint of environmental education, the most essential change was the introduction of the subject of ‘nature’ in primary schools and a new method of teaching about the environment and ecology – the environmental interdisciplinary track – at all stages of education (beginning in 4th grade of primary school).

نمونه متن ترجمه

مقدمه

آموزش محیط زیست در لهستان

در سال 1999، آموزش محیط زیست رسمی عمدتا در دروس زیست شناسی، و برنامه درسی فوق العاده و فعالیت های باشگاهی انجام میشد. همانطور که در بسیاری از کشورهای دیگر، این مسئولیت معلمان زیست شناسی بود (Mongensen, 2003). در ابتدا، آموزش محیط زیست، در عمل، به ارائه دانش آموزان با دانش در مورد حفاظت از محیط زیست محدود میشد. اصلاحات نظام آموزشی تغییراتی را در ساختار نظام آموزشی و به برنامه درسی معرفی می کند. مجتمع آموزش چند جانبه با تمرکز بر دانش و آگاهی عملی ار در اجرای اصلاحات بود. (Buchcic, 2002; Cichy, 2003). از نقطه نظر آموزش زیست محیطی، معرفی موضوع "طبیعت" در مدارس ابتدایی و روش آموزش در مورد محیط زیست و اکولوژی - مسیر میان رشته ای زیست محیطی - در تمام مراحل آموزشی (شروع در کلاس 4 دبستان) ضروری ترین تغییر بود.

طرح مسیرآموزشی این موضوع را اجباری می سازد که موضوعات مربوط به محافظت زیست محیطی تمام افراد مدرسه را شامل شود.

نحوه خرید نسخه پاورپوینت این مقاله