ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
چکیده
مقدمه
آموزش محیط زیست در لهستان
مطالعه نگرش های زیست محیطی
هدف تحقیق
منطقه مورد مطالعه
انتخاب نمونه
مواد و روش ها و تجزیه و تحلیل آماری نتایج
بحث و نتایج
علم دانش آموزان از طبیعت و محیط زیست
منابع علم دانش آموزان در مورد محیط زیست
علم دانش آموزان و اقدامات و نگرش های آنها نسبت به محیط زیست
نتیجه گیری
اگر مایل به تهیه نسخه پاورپوینت مقاله نگرشی به آموزش های زیست محیطی در لهستان هستید اینجا کلیک نمایید. همچنین برای خرید مقاله ورد از دکمه های زیر استفاده نمایید.
مقدمه
آموزش محیط زیست در لهستان
در سال 1999، آموزش محیط زیست رسمی عمدتا در دروس زیست شناسی، و برنامه درسی فوق العاده و فعالیت های باشگاهی انجام میشد. همانطور که در بسیاری از کشورهای دیگر، این مسئولیت معلمان زیست شناسی بود (Mongensen, 2003). در ابتدا، آموزش محیط زیست، در عمل، به ارائه دانش آموزان با دانش در مورد حفاظت از محیط زیست محدود میشد. اصلاحات نظام آموزشی تغییراتی را در ساختار نظام آموزشی و به برنامه درسی معرفی می کند. مجتمع آموزش چند جانبه با تمرکز بر دانش و آگاهی عملی ار در اجرای اصلاحات بود. (Buchcic, 2002; Cichy, 2003). از نقطه نظر آموزش زیست محیطی، معرفی موضوع "طبیعت" در مدارس ابتدایی و روش آموزش در مورد محیط زیست و اکولوژی - مسیر میان رشته ای زیست محیطی - در تمام مراحل آموزشی (شروع در کلاس 4 دبستان) ضروری ترین تغییر بود.
طرح مسیرآموزشی این موضوع را اجباری می سازد که موضوعات مربوط به محافظت زیست محیطی تمام افراد مدرسه را شامل شود.
Introduction
Environmental education in Poland By 1999, formal environmental education was conducted chiefly in biology lessons, and extra-curriculum and club activities. As in many other countries, this was the responsibility of biology teachers (Mongensen, 2003). Initially, environmental education was, in practice, limited to providing pupils with knowledge about environmental protection. A reform of the education system introduced changes to the structure of the education system and to the Core Curriculum. Integrated, multifaceted education focused on practical knowledge was to be the tool in implementing the reform (Buchcic, 2002; Cichy, 2003). From the viewpoint of environmental education, the most essential change was the introduction of the subject of ‘nature’ in primary schools and a new method of teaching about the environment and ecology – the environmental interdisciplinary track – at all stages of education (beginning in 4th grade of primary school).