منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود ترجمه مقاله نگرشی به آموزش های زیست محیطی در لهستان - مجله تیلور و فرانسیس

دانلود ترجمه مقاله نگرشی به آموزش های زیست محیطی در لهستان - مجله تیلور و فرانسیس
قیمت خرید این محصول
۱۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نگرشی به آموزش های زیست محیطی در لهستان
عنوان انگلیسی
Attitudes to environmental education in Poland
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2007
نشریه
تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
رفرنس
دارد
کد محصول
3115
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
ضمیمه
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1080/00219266.2007.9656101
دانشگاه
دانشگاه Jagiellonian، لهستان
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی
کلمات کلیدی
آموزش محیط زیست، برنامه درسی، نگرش های محیط زیست، عوامل مربوط به منطقه، سطح آموزشی متوسطه
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله
مجله آموزش زیستی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب

چکیده
مقدمه
آموزش محیط زیست در لهستان
مطالعه نگرش های زیست محیطی
هدف تحقیق
منطقه مورد مطالعه
انتخاب نمونه
مواد و روش ها و تجزیه و تحلیل آماری نتایج
بحث و نتایج
علم دانش آموزان از طبیعت و محیط زیست
منابع علم دانش آموزان در مورد محیط زیست
علم دانش آموزان و اقدامات و نگرش های آنها نسبت به محیط زیست
نتیجه گیری

نحوه خرید نسخه پاورپوینت این مقاله
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی

مقدمه
آموزش محیط زیست در لهستان
در سال 1999، آموزش محیط زیست رسمی عمدتا در دروس زیست شناسی، و برنامه درسی فوق العاده و فعالیت های باشگاهی انجام میشد. همانطور که در بسیاری از کشورهای دیگر، این مسئولیت معلمان زیست شناسی بود (Mongensen, 2003). در ابتدا، آموزش محیط زیست، در عمل، به ارائه دانش آموزان با دانش در مورد حفاظت از محیط زیست محدود میشد. اصلاحات نظام آموزشی تغییراتی را در ساختار نظام آموزشی و به برنامه درسی معرفی می کند. مجتمع آموزش چند جانبه با تمرکز بر دانش و آگاهی عملی ار در اجرای اصلاحات بود. (Buchcic, 2002; Cichy, 2003). از نقطه نظر آموزش زیست محیطی، معرفی موضوع "طبیعت" در مدارس ابتدایی و روش آموزش در مورد محیط زیست و اکولوژی - مسیر میان رشته ای زیست محیطی - در تمام مراحل آموزشی (شروع در کلاس 4 دبستان) ضروری ترین تغییر بود.
طرح مسیرآموزشی این موضوع را اجباری می سازد که موضوعات مربوط به محافظت زیست محیطی تمام افراد مدرسه را شامل شود.

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Introduction

Environmental education in Poland By 1999, formal environmental education was conducted chiefly in biology lessons, and extra-curriculum and club activities. As in many other countries, this was the responsibility of biology teachers (Mongensen, 2003). Initially, environmental education was, in practice, limited to providing pupils with knowledge about environmental protection. A reform of the education system introduced changes to the structure of the education system and to the Core Curriculum. Integrated, multifaceted education focused on practical knowledge was to be the tool in implementing the reform (Buchcic, 2002; Cichy, 2003). From the viewpoint of environmental education, the most essential change was the introduction of the subject of ‘nature’ in primary schools and a new method of teaching about the environment and ecology – the environmental interdisciplinary track – at all stages of education (beginning in 4th grade of primary school).


بدون دیدگاه