ترجمه مقاله استراتژی بلیط الکترونیکی و پیاده سازی آن در سیستم دسترسی باز
عنوان فارسی: | استراتژی بلیط الکترونیکی و پیاده سازی آن در سیستم دسترسی باز: مطالعه موردی Deutsche Bahn |
عنوان انگلیسی: | e-Ticketing Strategy and Implementation in an Open Access System: The case of Deutsche Bahn |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 20 (1 صفحه رفرنس انگلیسی) |
سال انتشار : 2006 | فرمت مقاله انگلیسی : PDF |
فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf | فونت ترجمه مقاله : بی نازنین |
سایز ترجمه مقاله : 14 | نوع ارائه مقاله : ژورنال |
کد محصول : F1584 | وضعیت ترجمه : ترجمه شده و آماده دانلود |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 950.95Kb |
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک |
دانشگاه: دانشکده محاسبات و علوم اطلاعات، دانشگاه استرالیای جنوبی، سیتی ،استرالیا |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓ |
بیس: نیست ☓ |
مدل مفهومی: ندارد ☓ |
پرسشنامه: ندارد ☓ |
متغیر: ندارد ☓ |
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله |
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است |
چکیده
1- مقدمه
2 - تمایز در موارد تجارت در بلیط الکترونیکی: خطوط هوایی در برابر راه آهن
3- مورد Deutsche Bahn
4- بلیت الکترونیکی در راه آهن
5- راه حل Deutche Bahn
5-1 راه حل بلیط آنلاین DB
6- گسترش به بازارهای جدید
7- نتیجه گیری
ABSTRACT
The paper describes the opportunities and challenges of e-ticketing in public transportation. While the concept of eticketing is prevalent in the airline industry, it is difficult to implement in an operating environment where the entire business strategy is based on an “open access” system for flexible travelling. We present here the case study of Deutsche Bahn Mobility as the world’s largest logistic network, in its successful e-Ticketing implementation strategy. First we describe e-ticketing strategies in transportation and briefly differentiate two closely related industry: airlines and railways. Then we describe the strategy and challenges faced by DB in its e-Ticketing implementation follow by proposals of future market expansions areas based on existing platforms and infrastructure. Finally we conclude by setting out implications of this case study for the broader business and research community as agenda for future research.
چکیده
این مقاله به توصیف فرصت ها و چالش های بلیط الکترونیکی در حمل و نقل عمومی می پردازد. در حالی که مفهوم الکترونیکی بلیط در صنعت خطوط هوایی رایج است، پیاده سازی آن در یک محیط عملیاتی که در آن کل استراتژی تجارت بر اساس یک سیستم "دسترسی آزاد" برای مسافرت انعطاف پذیر می باشد، دشوار است. ما در اینجا یک مطالعه موردی از Deutsche Bahn Mobility را به عنوان بزرگترین شبکه لجستیک در جهان، در استراتژی موفق پیاده سازی بلیط الکترونیکی ارائه می دهیم. ابتدا، ما این استراتژی بلیط الکترونیکی را در حمل و نقل توصیف می کنیم و به طور خلاصه در دو صنعت تقریباً مرتبط متمایز می نماییم: خطوط هوایی و راه آهن. سپس ما این استراتژی و چالش های پیش رویDB در پیاده سازی بلیط الکترونیکی به دنبال پیشنهادات حوزه های گسترش بازار آینده بر اساس پلت فرم ها و زیرساخت های موجود توصیف می نماییم. در نهایت ما با تنظیم پیامدهای این مطالعه موردی برای تجارتهای گسترده تر و جامعه پژوهش به عنوان دستور کاری برای تحقیقات آینده نتیجه گیری می نماییم.