ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
مقدمه
ماهیت سیستم مدیریت منابع انسانی الکترونیک
نقش سیستم مدیریت منابع انسانی
چالشها، روشها و فرصتها برای پیادهسازی E-HRM
مزایای سیستم مدیریت منابع انسانی الکترونیک
الگوی جهانیسازی
ابعاد مختلف جهانیسازی
- ابعاد اقتصادی جهانیسازی
- ابعاد سیاسی جهانیسازی
- ابعاد فرهنگی جهانیسازی
- ابعاد حقوقی جهانیسازی
- ابعاد اجتماعی جهانیسازی
مدیریت منابع انسانی الکترونیک و جهانیسازی
نتیجهگیری
Perhaps we can claim that current era is the period at which human is standing on the bilateral edge of industry and tradition. The basic characteristics of the complex industrial society in the future confirm that most of the human management and communication mechanisms will not change during human life. Therefore, moving towards the electronic world is a predictable phenomenon. In recent years electronic human resource management (E-HRM) is being used in most of the big companies and institutions and is among the leading organizational systems in human resource management (HRM) which its applications are considered to be very effective and cost-effective. Doubtless in nowadays chaotic world, implementation and development of the E-HRM systems as one of the basic features and elements in capacitating globalization paradigm play a significant role in companies and countries. Globalization paradigm is a set of multidimensional and complex processes which comprises several fields including economics, ideology, politics, culture and natural environments and leads to more dependency among different countries. In this paper we try to propose an implicit model to identify the nature, objectives, policies and strategies, applications and E-HRM system outputs in order to clarify the role of this system as one of the most affective and affected basic elements in capacitating globalization paradigm by relying on its dimensions, and point out the importance and necessity of the phenomena of organizational globalization in modern societies via E-HRM system. In following sections we will try to fill in the existing gap regarding the lack of sufficient attention to the present resistance in implementing E-HRM in the era of globalization by identifying challenges, opportunities and proposing suggestions to fulfill the implementation and development of the E-HRM system.
Conclusion
E-HRM is a web based tool to automate and support HR processes. The implementation of E-HRM is an opportunity to delegate the data entry to the employee. E-HRM facilitates the usages of HR marketplace and offers more self-service to the employees. E-HRM is advance business solution which provides a complete online support in the management of all processes, activities, data and information required to manage human resources in a modern company. It is an efficient, reliable, and easy – to use tool, accessible to a broad group of different users. E-HRM is a way of implementing HR strategies, policies, and practices in organizations through a conscious and directed support of and/or with the full use of web-technology-based channels.
شاید بتوان ادعا کرد که عصر کنونی به عنوان دورهای است که انسان در یک لبه دوسویهای به نام صنعت و سنت قرار دارد. خصوصیات اصلی جوامع صنعتی پیچیده در آینده تایید میکند که اکثر مکانیسمهای مدیریت انسانی و ارتباطی در طی زندگی بشر تغییری نخواهد کرد. بنابراین حرکت به سمت دنیای الکترونیک به عنوان یک پدیده قابل پیشبینی است. در سالهای اخیر، مدیریت منابع انسانی الکترونیک (E-HRM) در اکثر شرکتهای بزرگ و سازمانها مورد استفاده قرار میگیرد و در میان سیستمهای سازمانی پیشرو در مدیریت منابع انسانی (HRM) قرار دارد که کاربردهای آن بسیار اثربخش و کارآمد به نظر میرسد. بدون شک در دنیای پرهرج و مرج امروزی، پیادهسازی و توسعه سیستمهای E-HRM به عنوان یکی از عوامل و خصوصیات اصلی در ظرفیتسازی الگوی جهانی، نقش مهمی را در شرکتها و کشورها ایفا میکند. الگوی جهانیسازی، به عنوان مجموعهای از فرایندهای پیچیده و چندبعدی است که متشکل از چندین حوزه شامل اقتصاد، ایدئولوژی، سیاست، فرهنگ و محیط زیست طبیعی بوده و منجر به استقلال بیشتری در میان کشورهای مختلف میگردد. در این مقاله، تلاش میکنیم تا یک مدل ذهنی را به منظور تعریف ماهیت، اهداف، سیاستها و استراژیها، کاربردها و خروجی سیستم E-HRM مطرح نماییم تا به شفافسازی نقش این سیستم به عنوان یکی از موثرترین و اثربخشترین عوامل اصلی در ظرفیتسازی الگوی جهانی از طریق تاکید روی ابعاد آن پرداخته، و اشارهای به اهمیت و لزوم پدیده جهانیسازی سازمانی در جوامع امروزی از طریق سیستم E-HRM کنیم. در بخش زیر، تلاش میکنیم تا خلاءهای موجود در ارتباط با فقدان توجه کافی به مقاومتهای کنونی در پیادهسازی E-HRM در عصر جهانیسازی را از طریق شناسایی چالشها، فرصتها و ارائه پیشنهاداتی به منظور توسعه و پیادهسازی سیستم E-HRM، پر کنیم.
نتیجهگیری
E-HRM به عنوان یک ابزار مبتنی بر وب برای اتوماسیون و پشتیبانی از مراحل HR (منابع انسانی) است. پیاده سازی E-HRM به عنوان فرصتی برای ارسال مدخل داده به کارکنان است. E-HRM به تسهیل کاربرد فضای بازاری HR پرداخته و خدمات فردی بیشتری را به کارکنان ارائه میدهد. E-HRM به عنوان یک راهحل کسب و کار پیشرفته است که پشتیبانی آنلاین کاملی را در مدیریت تمام مراحل، فعالیتها، دادهها و اطلاعات مورد نیاز برای مدیریت منابع انسانی در شرکتها امروزی، انجام میدهد. این روند، به عنوان یک ابزار کارآمد، موثق و سادهای است که لرای گروه گستردهای از کاربران مختلف قابل دسترسی است. E-HRM، به عنوان روش پیاده سازی استراتژیها، سیاستها، و شیوههای HR در سازمانها از طریق پشتیبانی مستقیم و آگاهانه با استفاده کامل کانالهای مبتی بر فناوری وب، است.