ترجمه مقاله رضایت مشتری در وب 2.0 و پیشرفت فناوری اطلاعات - نشریه امرالد

ترجمه مقاله رضایت مشتری در وب 2.0 و پیشرفت فناوری اطلاعات - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رضایت مشتری در وب 2.0 و پیشرفت فناوری اطلاعات
عنوان انگلیسی
Customer satisfaction in Web 2.0 and information technology development
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
21
سال انتشار
2013
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5071
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و فناوری اطلاعات IT
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت فناوری اطلاعات و اینترنت و شبکه های گسترده
مجله
فناوری اطلاعات و مردم
دانشگاه
دانشگاه فنی لیائونینگ چین
کلمات کلیدی
وب 2.0، تسهیم اطلاعات، رضایت کاربر، شبکه های اجتماعی (مثل فیسبوک، سِکِندلایف)
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. پژوهش های مرتبط
3. پیشینه نظری: نظریه آشناپسندی
4. مدل مفهومی و تدوین فرضیات
سهولت استفاده
کیفیت سرویس
تعامل
اعتماد
رضایت مشتری
پیشرفت IT
5. متدولوژی: پیمایش آنلاین و جمع آوری داده ها
6. نتایج و بحث
1.6. مدل اندازه گیری
2.6. مدل تحلیل عاملی تأییدی
3.6. بحث
7. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract Purpose – The purpose of this paper is to investigate how the individual and organizations best use Web 2.0 social networking technologies to improve its relationships with customers. Design/methodology/approach – The theoretical background used in the paper was the familiarity-liking theory and prospect theory to understand the extent of user satisfaction with the services. Online survey from Second Life users was conducted to investigate customer satisfaction in Web 2.0 social networks and recent development on information technologies. Findings – The findings suggested that IT development is the inseparable part of Web 2.0 and enables to understand customer satisfaction as well as their perception on online technology. Both customer satisfaction and IT development has positive influence on consumer’s service enjoyment and experience. Research limitations/implications – The generalizability of the paper is limited. The survey data in this study have some common method bias. The possibility of the existence of the common method bias cannot be completely eliminated. Practical implications – The paper provides the significance of customer satisfaction for organizations, researchers, managers, and policy makers. The paper provides validated measurements to facilitate evaluation of several major user satisfaction constructs. Originality/value – The recent development of information and communication technology (ICT), especially the internet and its related technologies has become the main force of the development of online social network. The number of Web 2.0 users has been growing so rapidly that it has become an important channel for marketers to reach their customers.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف- هدف این مقاله بررسی نحوه استفاده بهینه افراد و سازمان ها از فناوری های شبکه اجتماعی وب 2.0 برای بهبود روابط خود با مشتریان است.
طرح/ متدولوژی/ روش- پیشینه نظری مورد استفاده در این مقاله به منظور شناسایی میزان رضایت کاربر از سرویس ها نظریه آشنا پسندی و نظریه چشم انداز بود. برای بررسی رضایت مشتری در شبکه های اجتماعی وب 2.0 و پیشرفت های اخیر در زمینه فناوری های اطلاعاتی پیمایشی آنلاین بر روی کاربران سِکِند لایف انجام شد.
یافته ها- یافته ها نشان داد که پیشرفت IT بخش لاینفکی از وب 2.0 است و امکان شناسایی رضایت مشتری و نیز برداشت او درباره فناوری آنلاین را فراهم می کند. رضایت مشتری و پیشرفت IT تأثیری مثبت بر بهره مندی و تجربه مشتری از سرویس دارند.
محدودیت ها/ دستاوردهای پژوهش- قابلیت تعمیم این پژوهش اندک است. داده های پیمایش در این مطالعه تا حدی دارای سوگیری ناشی از روش یکسان هستند. احتمال وجود سوگیری ناشی از روش یکسان را نمی توان به طور کامل از بین برد.
دستاوردهای عملی- این مقاله اهمیت رضایت مشتری را به سازمان ها، پژوهشگران، مدیران و سیاستگذاران نشان می دهد. این مقاله معیارهای معتبری را برای کمک به ارزیابی چند متغیر مهم رضایت کاربر ارائه می کند.
اصالت/ارزش- پیشرفت های اخیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) به خصوص در زمینه اینترنت و فناوری های مرتبط با آن به نیروی اصلی پیشرفت شبکه اجتماعی آنلاین تبدیل شده است. تعداد کاربران وب 2.0 آن قدر سریع در حال رشد است که به یکی از مسیرهای مهم دسترسی بازاریابان به مشتریان خود تبدیل شده است.

بدون دیدگاه