ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
Despite the importance of emotions in classrooms, no measurements have been developed to assess group emotional intelligence (EI). The aim of this work was to develop a questionnaire for measuring group EI (G-TMMS) in educational contexts. The psychometric properties of G-TMMS were examined in a sample of 794 participants (47% female; mean age = 16; SD = 1.4), divided into 59 classrooms. The G-TMMS showed a one-factor structure. It also demonstrated to have adequate internal consistency, temporal stability, and convergent validity. Moreover, group EI was associated with higher group school performance. The implications of this new scale in educational contexts are discussed.
علی رغم اهمیت احساسات در کلاس، هیچ مقیاسی برای ارزیابی میزان هوش هیجانی در کلاس مشخص نشده است. هدف این کار تهیه یک پرسشنامه به منظور ارزیابی هوش هیجانی گروهی(G-TMMS) در زمینه های آموزشی است. خصوصیان روانی این هوش هیجانی، در یک نمونه از 794 شرکت کننده که 47 درصد آنها خانم با میانگین سن 16 و انحراف معیار 1.4 هستند و به 59 کلاس تقسیم شده اند مورد ارزیابی قرار گرفته است. هوش هیجانی گروهی(G-TMMS) ساختار یک عاملی دارد. همچنین ارزیابی ها روی G-TMMS نشان می دهد که این نوع از هوش هیجانی از ثبات داخلی کافی است. همچنین از نظر زمانی نیز دارای ثبات بوده و قابلیت همگرایی دارد. بعلاوه هوش هیجانی گروهی با کارایی بیشتر در مدرسه مرتبط بوده است. پیامد های این مقیاس جدید در زمینه های آموزشی مورد بررسی قرار گرفته است.