Business Model Innovation: Opportunities and Barriers
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2010
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5331
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، سیاست های تحقیق و توسعه، مدیریت تکنولوژی و نوآوری تکنولوژی
مجله
مدلهای کسب و کار
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
نمونهای از نوآوری الگوی کسب و کار در برنامهریزیهای جداگانۀ شرکت زیراکس: 3Com
نمونههای دیگری از آزمایش الگوی کسب و کار
موانعی بر سر راه نوآوری الگوی کسب و کار، حاصل از پژوهشهای علمی پیشین
آزمایش اتخاذ الگوهای کسب و کار جدید
از نقشهها تا الگوهای کسب و کار جایگزین: آزمایش، انجام و مدیریت سازمانی
نتیجهگیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Companies commercialize new ideas and technologies through their business models. While companies may have extensive investments and processes for exploring new ideas and technologies, they often have little if any ability to innovate the business models through which these inputs will pass. This matters - the same idea or technology taken to market through two different business models will yield two different economic outcomes. So it makes good business sense for companies to develop the capability to innovate their business models. This paper explores the barriers to business model innovation, which previous academic research has identified as including conflicts with existing assets and business models, as well as cognition in understanding these barriers. Processes of experimentation and effectuation, and the successful leadership of organizational change must be brought to bear in order to overcome these barriers. Some examples of business model innovation are provided to underline its importance, in hopes of inspiring managers and academics to take these challenges on.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
شرکتها فناوریها و ایدههای نوین خود را به واسطۀ الگوهای کسب و کار خود جنبۀ تجاری میبخشند. در حالی که ممکن است شرکتها از فرآیندها و سرمایهگذاریهای گستردهای در کاوش فناوریها و ایدههای جدید برخوردار باشند، اغلب توانایی اندکی در نوآوری الگوهای کسب و کار از طریق این دروندادها را نمایان خواهند نمود. این مسائل، یعنی فناوری یا ایدۀ یکسان اختصاص داده شده به بازار از طریق دو الگوی مختلف کسب و کار، دو بروداد متفاوت اقتصادی به همراه خواهد داشت. بنابراین، مفهوم کسب و کار مناسب برای شرکت به منظور بهبود قابلیت نوآوری الگوهای کسب و کار را معنا خواهد بخشید.
این مقاله به بررسی موانع موجود در سر راه نوآوری الگوهای کسب و کار میپردازد که در آن پژوهش دانشگاهی پیشین از منظر دربرداری تضاد با الگوهای کسب و کار و سرمایههای موجود و نیز شناخت و درک این موانع شناسایی شده است. فرآیندهای تجربی و انجام شده و مضاف بر این هدایت موفق تغییر سازمانی باید در راستای غلبه بر این موانع باشد. برخی نمونههای نوآوری در الگوهای کسب و کار به منظور تاکید بر میزان اهمیت آنها آورده شده است و امید آن است که الهام بخش مدیران و دانشگاهیان در غلبه بر این چالشها قرار گیرد.