ترجمه مقاله پیاده سازی پروژه هوش کسب و کار

ترجمه مقاله پیاده سازی پروژه هوش کسب و کار
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
پیاده سازی پروژه هوش کسب و کار: مطالعه موردی یک شرکت خرده فروشی در C و A
عنوان انگلیسی
Business Intelligence Project Implementation: A Retail Company Case Study in C-and-A
صفحات مقاله فارسی
23
صفحات مقاله انگلیسی
22
سال انتشار
0
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
کد محصول
11166
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، مدیریت پروژه، بازاریابی
دانشگاه
موسسه لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین، دانشکده تجارت، دانشگاه ویکتوریا ، استرالیا
کلمات کلیدی
هوش کسب و کار، مدل بلوغ، استراتژی هوش کسب و کار، SAP
کلمات کلیدی انگلیسی
Business Intelligence - Maturity Model - Business Intelligence Strategy - SAP
فهرست مطالب
چکیده

مقدمه

مروری بر ادبیات

روش تحقیق

مطالعه موردی

پیشینه

توسعه یک استراتژی مدیریت اطلاعات

سلسله مرتبه اطلاعات

استراتژی گزارشگری

مدل حاکمیت

استراتژی کاربرد

معماری هوش کسب و کار

خلاصه مطالعه موردی

نتیجه گیری

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
11166-IranArze     11166-IranArze1     11166-IranArze2
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

Although Business Intelligence is seen as priority by many companies, the level of benefits achieved varies significantly between firms. Researchers have indicated that not having an effective Business Intelligence strategy is a significant issue in regards to trying to realize organizational benefits. This paper adopting a case study method investigates a retail company’s Business Intelligence adoption and the development of a Business Intelligence strategy that directly informed the firm’s information needs. The important elements of this strategy included using a set of guiding principles to ensure that there was a close alignment of Business Intelligence outcomes with the company’s needs. The paper provides insights for researchers and practitioners on the important factors need to be considered to achieve effective Business Intelligence.

INTRODUCTION

Companies today have come to realize the importance of providing accurate, relevant and timely information— information that allows their organisational personnel to engage in effective decision-making practices (Isik et al, 2013). Indeed, early work by Evans and Wurster (1997, pp.72) in their paper on Information Economics stated that “… information is the glue that holds business together”. Companies have developed and implemented information systems to facilitate the collection, processing and dissemination of information. One such system, Enterprise Resource Planning (ERP) system, has enabled companies to gain efficiencies in their business processes and associated transactions through the high degree of integration of their company-wide business processes, and the standardisation of the associated data (Davenport et al, 2003). ERP systems are an essential element of the corporate information systems infrastructure allowing businesses to be competitive in today’s world, as well as providing foundation for future growth (Chou et al, 2005).

CONCLUSION

The case study documented in this paper provides an example of a Business Intelligence strategy developed for a utilities company. This strategic approach could be equally applied to companies in other industry sectors. The Business Intelligence history of the company demonstrates the iterative approach companies experience as they mature and identify the short comings of their existing Business Intelligence approaches.

Since conducting the initial interviews there have been further developments on the requirements of the company’s Business Intelligence needs to support. These requirements are associated with the storage and analysis of large disparate data sets (Big Data). Victoria in 2011 introduced smart metering to households throughout the state. The implication of this is that the case study company collects readings for approximately 800,000 metres every half hour. This data needs to be stored, analysed and made available to consumers. The company is implementing SAP’s inmemory database (HANA) to assist with this analysis.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

هرچند بسیاری از شرکت ها به هوش کسب و کار (تجاری) به عنوان یک اولویت نگاه می کنند، اما سطح منافع و مزایای حاصل شده بین شرکت ها بسیار متغیر است. محققین نشان داده اند که عدم بهره گیری از استراتژی کسب و کار موثر، مسئله ای مهم در راستای تحقق منافع سازمانی به حساب می آید. مقاله حاضر از روش مطالعه موردی استفاده کرده و پذیرش هوش کسب و کار شرکت خرده فروشی و توسعه استراتژی هوش کسب و کار را مورد بررسی قرار می دهد که از نیازهای اطلاعاتی شرکت مستقیماً مطلع شدند. عناصر مهم این استراتژی عبارتنداز: استفاده از مجموعه اصول راهنما برای تضمین همراستایی وهمترازی نزدیک نتایج هوش کسب و کار با نیازهای شرکت. مقاله حاضر بینش هایی در مورد عوامل مهم برای دستیابی به هوش کسب و کار موثر، برای محققین و دست اندرکاران فراهم می نماید.

مقدمه

امروزه شرکت ها مجبورند به اهمیت فراهم نمودن اطلاعات درست، مهم و به موقع پی ببرند- اطلاعاتی که به پرسنل سازمانی اجازه مشارکت در شیوه های تصمیم گیری موثر را می دهد (Isik و همکاران، 2013). در واقع، کار اولیه Evans و Wurster (1997، صفحات 72) در مقاله ای تحت عنوان اقتصاد اطلاعات اظهار نمود که ... اطلاعات به مانند چسبی عمل می کنند که کسب و کار را کنار هم نگه می دارد. شرکت ها برای تسهیل جمع آوری، پردازش و توزیع اطلاعات، سیستم های اطلاعاتی توسعه و پیاده کرده اند. یکی از چنین سیستم هایی، به نام سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)، از طریق درجه بالای یکپارچگی فرایندهای کسب و کار سازمانی و استانداردسازی داده های مرتبط، به شرکت ها توانایی دستیابی به کارایی در فرایندهای کسب و کار و تراکنش های (معاملات) مرتبط را داده است (Davenport و همکاران، 2003). یکی از عناصر لازم و ضروری زیرساخت سیستم های اطلاعات شرکتی، سیستم های ERP است که اجازه رقابت کسب و کارها در دنیای امروز را داده و همچنین بنیانی برای رشد آتی فراهم می کند (Chou و همکاران، 2005).

نتیجه گیری

مطالعه موردی ثبت شده در این مقاله نمونه ای از استراتژی هوش کسب و کار توسعه یافته برای شرکت های تاسیساتی را ارائه می دهد. از این شیوه استراتژیک می توان به یک اندازه در شرکت های حاضر در بخشهای دیگر صنعت استفاده نمود. تاریخچه هوش کسب و کار شرکت، شیوه تکراری شرکت ها را تصدیق می کند، زیرا آنها بالغ شده و کمبودهای شیوه های هوش کسب و کار موجودشان را تشخیص می دهند.

از زمان اجرای مصاحبه های اولیه، نیازمندیهای مربوط به حمایت از نیازهای هوش کسب و کار شرکت بیشتر توسعه یافته است. این نیازمندیها با ذخیره و تحلیل مجموعه داده های بزرگ (کلان داده) ارتباط دارند. ویکتوریا در سال 2011 مترینگ هوشمند را برای خانوارهای سرتاسر کشور معرفی نمود. این مسئله حاکی از آن است که شرکت مطالعه موردی، در هر نیم ساعت، درجات تقریباً 800000 متر را جمع آوری می کند. این داده ها باید ذخیره، آنالیز و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده شوند. شرکت، برای کمک به این آنالیز، پایگاه داده درون حافظه ای SAP (HANA) را پیاده می کند.


بدون دیدگاه