ترجمه مقاله استفاده از طرح اولیه برای تعیین منابع بازاریابی جهت کمک به هم آفرینی ارزش مشتری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | استفاده از طرح اولیه و محک زنی برای تعیین و تشخیص منابع بازاریابی برای کمک به هم آفرینی ارزش مشتری |
عنوان انگلیسی: | Using blueprinting and benchmarking to identify marketing resources that help co-create customer value |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 23 |
سال انتشار : 2016 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 8035 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 841.11Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و مهندسی صنایع |
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک و لجستیک و زنجیره تامین |
مجله: مجله تحقیقات بازاریابی - Journal of Business Research |
دانشگاه: دانشکده مدیریت و بازاریابی، دانشگاه چارلز استوورت، استرالیا |
کلمات کلیدی: نظریه مبتنی بر منابع (RBT)، منابع بازاریابی، مدیریت خدمات، تعیین طرح اولیه، محک زنی، ارزش مشتری |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
چکیده
1.مقدمه
2. پیشینه تحقیق
2.1. نظریه مبتنی بر منابع
2.2. RBT و نقش آن در مدیریت خدمات
2.3. ارائه طرح اولیه خدمات وRBT
2.4. طرح اولیه وRBT
3. روش
3.1. محیط پژوهش
AusBargain محکزنی با 3.2.
3.3.اندازه گیری کیفیت خدمات و ادراك و دریافت ارزش
3.4. طرح خدمات با AusBargain
4.نتایج
5. بحث و نتیجه گیری
Abstract
Resource based theory (RBT), also known as the resource-based view, emphasizes resources as essential for building organizational competitive advantage. However, which competencies are essential for enhancing customer value remains unclear. Blueprinting and benchmarking are applied in this paper to demonstrate the process of identifying resources that are specific to co-creating customer value. This has important implications for the management of key marketing resources. Based on the case study results, application of the proposed methods suggests a new avenue for extending RBT application to the area of service management and in the development of service offerings.
چکیده
نظریه مبتنی بر منابع (RBT) برمنابع به عنوان امری ضروری برای ایجاد مزیت رقابتی سازمانی تاکید میکند. با این حال، اینکه کدام قابلیتها برای افزایش ارزش مشتری ضروری هستند مشخص و روشن نیست.ارائه ی طرح اولیه و مبنا ، در این مقاله، برای نشان دادن روند شناسایی منابعی که برای هم آفرینی ارزش مشتری خاص هستند، اعمال می شوند. این امر معانی مهمی برای مدیریت منابع کلیدی و اصلی بازاریابی به همراه دارد. بر اساس نتايج این مطالعه موردی، استفاده از روش پیشنهادی ، راه جدیدی برای گسترش استفاده از RBT در حیطه مدیریت خدمات و در توسعه ارائه خدمات پیشنهاد میدهد.