Behavioral approaches to marketing strategy implementation
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2001
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3235
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و مدیریت بازاریابی
مجله
برنامه ریزی و اطلاعات بازاریابی
دانشگاه
دانشکده بازرگانی دانشگاه ساسکاچوان، کانادا
کلمات کلیدی
رفتار مصرف کننده، گرایش به سمت بازار، استراتژی، تعامل
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
برنامه ریزی استراتژیک سنتی داروی دراز مدتی به شمار نمی رود
رفتار فرهنگ است، فرهنگ استراتژی
مطالعه تحقیق پژوهشی یک : منابع و خزانه های رفتاری
مطالعه دو: پروفیل گرایش به سمت بازار
نحوه اهرم بندی رفتارها- دستورجلسه ای برای مدیریت
ملاحظات مدیرانه
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract
The development and reinforcement of context-specific behaviors support the implementation of marketing strategy. Discusses the limitations of traditional strategy implementation pursuits and then proceeds to report the results of two independent but related studies that consider two methods of behavior management - market orientation profiling, and behavioral repertoires - and their effect on marketing strategy and organizational performance. Results indicate that these methods provide a context for the implementation of specific marketing strategies by serving as a moderator of employee behavior and can be used strategically by organizations to guide service applications. Concludes by providing prescriptive steps that managers can consider in efforts to adopt these approaches to marketing strategy implementation.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
توسعه و تقویت رفتارهای محیطی، از به کار گیری و اجرای استراتژی بازاریابی حمایت و پشتیبانی به عمل می آورد.در این مقاله راجع به محدودیت های اجرای استراتژی سنتی بحث شده و در ادامه نتایج دو مطالعه مستقل اما وابسته گزارش می شود که دو روش مدیریت رفتار- پروفیل گرایش به سمت بازار و منابع رفتاری – و اثر آنها بر استراتژی بازاریابی و عملکرد سازمانی را بررسی می کنند. نتایج حاصله حاکی از آن است که این روشهابا ارائه نقش واسطه رفتار کارمند، محیطی برای اجرای استراتژی های بازاریابی ویژه ایجاد می کنند و سازمان ها در سطح استراتژیکی می توانند از آنها برای هدایت و راهنمایی برنامه های خدماتی خوداستفاده نمایند.در خاتمه مراحل توصیه شده مطرح می گردد که مدیران برای اقتباس این شیوه ها و اجرای استراتژی بازاریابی ، همواره آنها را مد نظر قرار می دهند.