ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
Introduction
The subject of quality in higher education has received increasing attention. This study agrees with Ruben (1995) that generally speaking, it is a service industry, one that every day is more and more exposed to globalisation processes (O’Neill & Palmer, 2004) and increasingly intense competition and expectations from stakeholders. Never before have they had to focus on asking what society values in the skills and abilities of their graduates, nor have they been concerned with asking their students how they feel about their educational ‘experiences’ (Ford, Joseph, & Joseph, 1999). As a consequence, universities and colleges are placing increasing emphasis on improving the quality of their educational services (Kuo & Ye, 2009).
Conclusions
At the heart of all quality initiatives there is an emphasis on the use of data to make decisions associated with quality improvements (Wild & Hope, 2003). In this study, the data from students’ perceptions of satisfaction and importance were transformed into recommendations to improve resource investment in e-learning programmes in higher education.
The first contribution of this research is the use of a model to measure quality in e-learning that is not focused exclusively on evaluating quality through selected attributes in terms of the students’ satisfaction, with the aim of improving those attributes with the lowest levels of satisfaction. Low-quality attributes should not be the only consideration when designing improvement plans. The approach employed is more ambitious because it suggests taking actions to improve the attributes that have low satisfaction levels and are important to students at the same time. Furthermore, the performance-evaluation model employed is a useful tool for selecting quality items that most urgently require improvement to achieve student satisfaction in e-learning and for identifying items of surplus resource investment, thereby helping to provide the means to minimise resource wastage. The information gathered through this approach helps in the drafting of an effective and efficient improvement plan to enhance the efficient use of resources in e-learning and to meet an adequate level of quality.
دیباچه
توجهی فزاینده به آموزش عالی شده است. این پژوهش با روبن (Ruben) که به طور کلی یک صنعت خدمات است، موافق می باشد. صنعتی خدماتی که هر روزه بیشتر و بیشتر در معرض روند های جهانی سازی و رقابت های شدید فزاینده و انتظارات از طرف سهام داران، قرار می گیرد. هیچگاه پیش از این مجبور نبودند که روی پرسش در باره ی اینکه جامعه چه چیزی را در مهارت ها و توانایی های فارغ التحصیلانشان ارزشمند می بینند، تمرکز کنند و همچنین هیچگاه نگرانِ پرسش از دانشجویان در موردِ نحوه ی احساسشان درباره ی تجارب آموزششان نبودند. به عنوان یک نتیجه، دانش گاه ها و کالج ها، به طور فزاینده به بهبود کیفیت خدمات آموزشیشان تاکید می کنند.
نتیجه گیری
در قلب همه ی ابتکارهای عمل کیفی، تاکیدی روی استفاده از داده برای تصمیم گیری همراه با بهبود کیفیت وجود دارد. در این پژوهش، داده از ادراک دانشجویان درباره ی رضایت و اهمیت، به توصیه هایی برای بهبود سرمایه گذاری منابع در برنامه های آموزش الکترونیکی در اموزش عالی تبدیل شده است.
اولین مشارکت این پژوهش، استفاده از این مدل برای اندازه گیری کیفیت در آموزش الکترونیکی است. این موضوع به طور خاص روی ارزیابی ِ کیفیت بوسیله ی ویژگی های گزینش شده به لحاظ رضایت دانشجویان تمرکز نکرده است و هدف آن تنها بهبود آن ویژگی هایی نیست که کمترین سطح رضایت را دارند. در زمان طراحی طرح های بهبود، ویژگی هایی با کیفیت کم نباید تنها ملاحظات باشند. رویکرد به کار برده شده جاه طلبانه تر است چون پیشنهاد می کند که برای بهبود ویژگی هایی که سطوح رضایت کمتر دارند و برای دانشجویان مهم هستند، به طور همزمان کاری انجام داده شود. علاوه بر این، مدل ارزیابی – عملکرد به کار برده شده، ابزاری مفید برای گزینش آیتم های کیفیتی است که بیشترین ضرورت را برای بهبود دارند تا باعث بدست آمدن رضایت دانشجو در آموزش الکترونیکی شوند. همچنین ابزاری مفید برای شناسایی آیتم هایی از سرمایه گذاری منابع مازاد می باشند، لذا به فراهم کردن ابزاری در جهت حداقل کردن اتلاف منابع کمک می کنند. اطلاعات جمع آوری شده از طریق این رویکرد در تهیه ی پیش نویس برای طرح بهبودی کارآمد و موثر به منظور تقویت استفاده ی کارآمد از منابع در آموزش الکترونیکی کمک می کند. همچنین به دستیابی به سطحی مناسب از کیفیت نیز کمک می نماید.