دانلود مقاله اثر یادگیری سازمانی بر عملکرد پایدار شرکت

دانلود مقاله اثر یادگیری سازمانی بر عملکرد پایدار شرکت
قیمت خرید این محصول
۸۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اثر یادگیری سازمانی بر عملکرد پایدار شرکت: تاثیر مداخله گر شبکه سازی و نوآوری سازمانی
عنوان انگلیسی
Impact of organizational learning on sustainable firm performance: Intervening effect of organizational networking and innovation
صفحات مقاله فارسی
25
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2023
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.449 در سال 2022
پایگاه
اسکوپوس
تعداد کلمات متن خلاصه
2100
شاخص H_index مجله
69 در سال 2023
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2022
شاخص SJR مجله
0.609 در سال 2022
شناسه ISSN مجله
2405-8440
کد محصول
13955
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2023.e16177
دانشگاه
دانشکده مدیریت، دانشگاه صنعتی ووهان، ووهان، چین
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - مدیریت کسب و کار - مدیریت عملکرد - مدیریت استراتژیک - نوآوری تکنولوژی - مدیریت تکنولوژی
کلمات کلیدی
یادگیری سازمانی – اطلاعات - پردازش اطلاعات - شبکه بندی – نواوری – عملکرد - عملکرد سازمانی پایدار
کلمات کلیدی انگلیسی
Organizational Learning - Information - Information processing - Networking - Innovation - Performance - Sustainable Organizational Performance
مجله
Heliyon
فهرست

چکیده
1 مقدمه
2.  بررسی ادبیات و توسعه فرضیه 
.3 چارچوب نظری
4. مطالب و روشها
5. نتایج
6. بحث
7. نتیجه گیری
منابع

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

       

فایل پاورپوینت این مقاله

در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 19 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.

فایل خلاصه ترجمه

در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 7 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی

چکیده
     این پژوهش ، نقش یادگیری در سازمان را در زمان ارزیابی و مدیریت عملکرد پایدار سازمانی مورد تحلیل قرار می دهد. علاوه براین، پژوهش ما شامل نقش مداخله گر شبکه بندی و نواوری سازمانی در زمان تحلیل رابطه بین یادگیری سازمانی و عملکرد پایدار سازمانی می شود. در زمان استفاده از روش نظرسنجی برای جمع اوری داده های 710 نفر از صاحبان بخش تولید متعلق به بنگاه های اقتصادی متوسط و کوچک (SME) در لائوس ، پژوهش ما رویکرد کمی را اتخاذ می کند. همه شرکت کنندگان ، اگاهانه به پژوهش شما رضایت دادند. مدل سازی معادل سازه بنگاه های کوچک و متوسط از طریق نرم افزار pls(روش کاهش متغیرات با استفاده از پیش بینی با کمک مجموعه کوچکتری از پیش گوها) و با هدف تست پایایی و اعتبار داده های جمع اوری شده و همچنین تست فرضیه ها به منظور رویارویی با اهداف پژوهش مورد استفاده قرار می گیرد. یافته های مطالعاتی این مورد را نشان می دهند که یادگیری سازمانی برای عملکرد و موفقیت سازمانی حیاتی می باشد. منابع اطلاعاتی(شبکه ها)، رابطه بین نواوری و عملکرد سازمانی را تعدیل می کنند. یافته های ما ، در صورت عدم اگاهی کافی و پردازش مناسب نواوری، مخرب بودن ان را تایید می کنند. براساس نتایج این پژوهش، یادگیری سازمانی برای عملکرد پایدار سازمانی حیاتی است. از دیدگاهی کاملا متفاوت، پژوهش اخیر از طریق بررسی عملکرد پایدار سازمانی، به مجموعه دانش و اگاهی کمک می کند. 

2.  بررسی ادبیات و توسعه فرضیه 
     این پژوهش به بررسی اثر یادگیری سازمانی بر عملکرد شرکت در زمان وجود نواوری سازمانی و شبکه بندی می پردازد. این بخش بینش دقیقی را در چارچوب مفهوم عملکرد ایجاد کرده است، در جایی که این مفهوم ایجاد شده و هم اکنون وجود دارد. این بخش در زمینه ادبیات موجود درباره متغیرهای پژوهش اخیر بحث می کند برای نمونه: عملکرد شرکت، شبکه بندی نواوری و یادگیری سازمانی ، همچنین درباره رابطه انها با همدیگر توضیح می دهد. 

2.1.  یادگیری سازمانی و عملکرد شرکت
     لازمه عملکرد واقعی سازمان ، وجود دو نوع عملکرد می باشد. نخست، راندمان فعالیت که اشاره به فعالیت هایی دارد که مستقیما به تشریح شغل یک کارمند پرداخته و به تولید محصولات یا خدمات نهایی کمک می کند. مورد دوم، شامل یک فعالیت ضمنی می شود که کار واقعی کارمند محسوب نشده اما سبب شکل دهی محیط روانشناسی و اجتماعی کارمند می شود[26]. عملکرد سازمان تعیین کننده چگونگی تاثیر کارامد ان بر اهداف و مقاصد مشخص شده می باشد. پژوهش مربوط به عملکرد ارزیابی از طریق مراحل متعدد در طی چندین سال گذشته انجام شد. در ابتدا، بعضی از محققان براین باور بودند که تنها عملکرد مالی ضروری بود[27,28]. پژوهش اخیر بر این مورد تاکید داشت که شاخص های غیر مالی همانند عملکرد مالی مهم هستند. این شاخص ها ممکن است برای عملکرد مالی[29]، عملکرد بازار[30] ، عملکرد مشتری[31] یا عملکرد کلی[32] مورد استفاده قرار گیرند. تنها پژوهش اخیر به بررسی عملکرد غیر مالی سازمانها پرداخت. چندین عامل می توانند بر عملکرد سازمانی تاثیر گذارند. یادگیری سازمانی عنصری است که در ارتباط با جنبه های داخلی و خارجی شرکت می باشد. یادگیری فرایندی است که در ان سازمانها از طریق محیط خارجی به نتایجی دست یافته و به پردازش اطلاعات با هدف تغییر سازمانها، بر طبق نیازهای موجود محیط خارجی می پردازند[33]. یادگیری سازمانی تاثیر مثبتی بر عملکرد شرکت خواهد داشت[6,34,35]. Zhao Li [36] به بررسی ارتباط یادگیری سازمانی با عملکرد سازمانی می پردازد. انها در این مورد بحث می کنند که یادگیری سازمانی سبب اگاهی های جدید در راستای کمک به سازمانها در بررسی نیازهای مشتری و صنعتی همیشه در حال تغییر می شود. براساس نوشته فوق، محققان مورد ذیل را ارائه کردند:
H1: یادگیری سازمانی ، تاثیر مثبتی بر عملکرد سازمانی خواهد داشت. 


بدون دیدگاه