با خرید این کالا; ترجمه فارسی مقاله، مقاله انگلیسی، پاورپوینت و ترجمه خلاصه قابل دانلود خواهد بود. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر شده و محصول به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- مدیریت منابع انسانی: سیرتکاملی
3- روش مطالعه
4- فرضیات و نتایج
5- بحث و خلاصه
6- نتیجه گیری و چشم انداز آتی
7- منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 15 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 6 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
دهه ی اخیر، دهه ی تغییر رویکرد سازمان به سمت جهانی شدن است و این رویکرد روحیه رقابت را در میان آنها تقویت کرده است. این روزها مدیریت منابع انسانی، به دلیل ماهیت رقابتی سازمان ها، پیچیده تر و حیاتی تر شده است. رشد سازمانی مشروط به سیاست هایی که آنها در عملکرد روزانه شان تعیین می کنند نیست؛ بلکه مشروط به پرسنلی است که سیاست ها برای آنها ایجاد شده و با منابع انسانی مرتبط است. منابع انسانی، بازیگر اصلی مدیریت و سازماندهی تمام فعالیت های مرتبط با نیروی کار مانند استخدام، آموزش، پاداش و غیره است. این مطالعه متمرکز بر یافته های شیوه های مختلف مدیریتی است که بر کارکنان و رشد سازمان تاثیر دارد. این مطالعه با استفاده از پرسشنامه ای که میان افراد بخش آموزش توزیع شده انجام گردیده و شامل 280 پاسخ دهنده است که پاسخ آنها به این پرسشنامه برای این مطالعه مورد بررسی قرار گرفته است. از طریق فرضیات مختلف، نویسنده استنتاج نموده است که شیوه های مدیریت و سیاست های منابع انسانی، هم به صورت مستقیم و هم غیر مستقیم بر عملکرد کارکنان تاثیر دارد. عملکرد، پاداش و عناصر مهارتی بررسی شده و نتایج ارائه گردیده است.
2- مدیریت منابع انسانی: سیرتکاملی
مدیریت منابع انسانی، حرکت خود را از سالهای بسیار دور آغاز نموده تا سازمان را ارتقاء دهد. بخش منابع انسانی، زمانی شکل گرفت که رابرت آون و چارلز باباژ در طول انقلاب صنعتی در قرن هجدهم در اروپا، ایده ی ساده ای در مورد آن ارائه نمودند. بخش HR که به عنوان بخش پرسنل نیز شناخته می شود، حدود سال 1900 و زمانی که بسیاری از شرکت ها شروع به استخدام کارمند برای شرکت هایشان نمودند آغاز به کار کرد و از آنجا بود که شرکت ها به فکر رفاه کارکنان شان افتادند. برای مدیریت علاقه و رشد شخصی کارکنان و شرکت ها، بخش HR توسعه یافت [7]. سازمان ملی روانشناسی صنعتی (NIIP)، اولین بخش HR است که در سال 1921 به رسمیت شناخته شد. بخش HR، تا اواسط دهه ی 1990، با مسائل استراتژیک در مورد متخصصان و دانشگاهیان سر و کار نداشت، اما امروزه در قرن بیست و یکم، بخش HR، شریکی استراتژیک برای رشد هر سازمان یا شرکتی است. سیاست های این بخش و تغییرات سیستم، به دلیل جهانی شدن، منجر به افزایش رقابت میان سازمانها شده است. رشد سازمانی و ارزش در بازار، به این بستگی دارد که سیستم HR آنها چقدر خوب است و چقدر به کارکنان شان اهمیت می دهند [8]. برای دستیابی به چشم انداز و ماموریت سازمان، می توان از طریق مدیریت منابع انسانی به شکل کارآمد و موثر از استعدادهای انسانی استفاده نمود؛ سازمان با گذشت زمان متوجه این مسئله می شود [9]. سیاست های مدیریت منابع انسانی روز به روز مورد تجدید نظر قرار می گیرند تا رشد سازمانی و کارکنان بهتر و بهتر شود. مدیریت منابع انسانی عمدتا مربوط به این سه موضوع است: