ترجمه مقاله برندسازی در بسترهای دیجیتال: نوآوری از طریق توسعه برند - نشریه هینداوی

ترجمه مقاله برندسازی در بسترهای دیجیتال: نوآوری از طریق توسعه برند - نشریه هینداوی
قیمت خرید این محصول
۶۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت ارائه خدمات و برندسازی در بسترهای دیجیتال: نوآوری از طریق توسعه برند
عنوان انگلیسی
Service Delivery and Branding Management in Digital Platforms: Innovation through Brand Extension
صفحات مقاله فارسی
39
صفحات مقاله انگلیسی
18
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
هینداوی - Hindawi
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
7.901 در سال 2021
شاخص H_index مجله
18 در سال 2022
شاخص SJR مجله
1.214 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
2578-1863
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2021
کد محصول
13357
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
دارد ✓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار - مدیریت فناوری اطلاعات - تجارت الکترونیک - مدیریت نوآوری - نوآوری تکنولوژی - مدیریت صنعتی
مجله
Human Behavior and Emerging Technologies
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1155/2022/7159749
فهرست مطالب
1. مقدمه

2. پیشینه پژوهش

3. چارچوب مفهومی و فرضیه ها

4. روش: روند کار، شرکت کنندگان و معیارها

5. نتایج

6. بحث کلی

7. محدودیتها و خط سیر تحقیقاتی آینده

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 17 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 6 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
هدف. منابع و تجارب از عواملی هستند که می توانند مزایایی را در حیطه توسعه کسب و کار در سطوح جدید ترقی احتمالی برای صاحبان پلتفرم فراهم آورند. با این وجود، آیا یک پلتفرم برنده می تواند همه اینها را با هم داشته باشد؟ یا اینکه قانون اسپندکس - صرفا توانستن انجام یک کار به معنای لزوم انجام آن نیست- نیز برای پلتفرمها صدق می کند؟ هدف پژوهش حاضر این است که با تمرکز بر نوآوری از طریق تاثیر تعمیم برند بر رضایت مشتری و وفاداری او به برند بتواند این شکاف پژوهشی را در حوزه وسیعتری از بخش خدمات کاهش دهد. طراحی/روش شناسی/رویکرد. برای تحلیل پرسشنامه ها و بررسی روابط بین سازه های موجود در مدل تحقیق پیشنهادی، از مدلسازی معادلات ساختاری با رویکرد حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) استفاده شده است. یافته ها. نتایج حاکی از آن است که نوآوری خدمات از طریق تعمیم برند، تاثیر مثبتی بر رضایت و وفاداری مشتریان می گذارد. رضایت مشتری، ارتباط بین نوآوری را از طریق تعمیم برند و وفاداری به برند تعدیل می کند. اعتبار برند والد (اصلی)، نوآوری خدمات را از طریق تاثیر تعمیم برند بر رضایت مشتری و وفاداری او نسبت به برند افزایش می دهد، درصورتیکه ریسک ادراک شده می تواند این تاثیر را از بین ببرد. نوآوری مشتری سبب می شود که رضایت مشتری افزایش یابد. در نهایت، تشابه مشهود در طبقه بندی (تناسب)، رضایت مشتریان را افزایش داده و در عین حال بر وفاداری آنها تاثیر نامطلوبی می گذارد. پیامدهای عملی. این یافته‌ها، فهم بیشتری را در خصوص نوآوری و مدیریت برند در پلتفرم های دیجیتال فراهم کرده و پژوهشگران بازاریابی را به سمت مسیر امیدبخشی در بررسی اقتصاد پلتفرم سوق می دهد. اصالت/ارزش. در خصوص حالت نظری نوآوری از طریق تعمیم برند در حوزه پلتفرم دیجیتال و پیامدهای آن بر رفتار مشتری، اطلاعات چندانی در دسترس نیست. با توجه به این نقطه ابهام، نویسندگان یک موضوع کمتر کاوش شده که بر نوآوری پلتفرم دیجیتال از طریق تعمیم برند، رضایت مشتری و وفاداری به برند تمرکز دارد را انتخاب کرده اند.
2. پیشینه پژوهش
نوآوری در زمینه دیجیتال به عنوان قدرت نفوذ فن آوری دیجیتال برای ارائه خدمات/ محصولات، فرآیند یا مدل جدید کسب و کار یا ایجاد تغییر در آنها توصیف می شود (36). مفهوم جدیدی در مقالات فن آوری دیجیتال تحت عنوان"بلوغ دیجیتال" مطرح شده است که نشان می دهد چگونه یک شرکت می تواند با طراحی و حفظ تمهیدات پیشرفته دیجیتال که تداوم نوآوری دیجیتال را افزایش می دهد، خود را بخوبی با تغییرات محیط وفق دهد (37). و نتیجه آن با توجه به ماهیت ناپایدار نیازهای کاربر، قدرت خرید او، ویژگیهای دیجیتال و ملاحظات اجتماعی و فنی، پس از شروع کار مشخص می شود (36).
پلتفرمهای دیجیتال که در رده بازارهای خدمات الکترونیکی قرار دارند، امکان برقراری ارتباط و تراکنشهای ارزش بین طرف عرضه و طرف تقاضای حاکم را فراهم می آورند (38). اطلاعات بیشتری در مورد پلتفرمها در جدول 1 ارائه شده است. دوسوتوانی به عنوان مثال، پایگاه داده های ارائه دهنده خدمات به مشتری، اعتماد، و اعتبار برند ناشی از دو مرحله قبل، از عواملی هستند که نفوذ به بازار مکمل و بازایجاد یک محرک برای سرمایه گذاری در نوآوری مکمل را در مرحله بلوغ آن برای صاحب پلتفرم میسر می سازند (12). این امر، نقش کلیدی در رشد و ترقی یک پلتفرم دارد. با این حال، همینکه بازار اشباع شد، پلتفرم باید برای تداوم فعالیت خود از نوآوری استفاده کند تا نیازهای مشتریان جدید را برآورده کند و بتواند آنها را در مثلث پلتفرم حفظ کند (38).
منابع دیجیتال، یک مزیت بی پایان را برای درک، تصاحب و ایجاد ارزشی جدید برای یک پلتفرم با دو اهرم"چابکی و دوسوتوانی" فراهم می‌کند (27). نوآوری در خدمات پلتفرم را می توان طبق موارد زیر دسته بندی کرد: از نظر نوآوری محصول، به عنوان مثال، "توسعه خدمات جدید، موارد جدید در بازار، توسعه لاین خدمات"؛ نوآوری فرآیند، به عنوان مثال، "انتقال اطلاعات، سطح مشترک، راه گزینی، و دفتر پشتیبانی/ مدیران"؛ و نوآوری مدل کسب و کار، به عنوان مثال، "ساختار هزینه، درآمد، رابطه جدید، منابع جدید، بازار جدید، سود، خط تولید محصول جدید و طراحی سیستم" (40). در عین حال، "نوآوری فرآیند خدمات" از "نوآوری محصول- خدمات" پشتیبانی می کند (41). به عبارت دیگر، نوآوری در یک پلتفرم بر اساس پیکره بندی (مجدد) منابع موجود، ارتباط عواملی که در اجرا نقش دارند، مدیریت مشارکت چندعاملی، و کمک به حصول ارزشهای پیشنهادی نوآورانه برای احیا و رونق بخشی سازمان ادراک می شود (42). عوامل مکمل می‌توانند از طریق شبکه ‌های دیجیتال در راس "مجموعه منابع اصلی پلتفرم" با هم ارتباط برقرار کنند تا خدمات ارزش افزوده را به شرکت‌کنندگان اکوسیستم ارائه کنند. با این حال، هدف ثانوی پلتفرم به طور کل تداوم توسعه یک "اکوسیستم نوآوری" است (43). دسته های تکمیلی در جدول 2 نشان داده شده اند.

بدون دیدگاه