با خرید این کالا; ترجمه فارسی مقاله، مقاله انگلیسی، پاورپوینت و ترجمه خلاصه قابل دانلود خواهد بود. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر شده و محصول به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. بررسی پژوهش ها و فرضیات مرتبط
3. طرح پژوهشی
4. روش های اندازه گیری متغیرها
5. یافته های تجربی و بحث
6. نتیجه گیری
اعلامیه ی منافع رقابتی
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 16 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 6 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
اعتقاد بر این است که احساسات سرمایه گذار نقش معنادار و فزاینده ای در فعالیت های تجاری و اقتصادی ایفا می کند. ما از طریق تحلیل داده های جمع آوری شده از نمونه ی شرکت های غیر مالی پذیرفته شده در پاکستان بین 2009-2018، رفتار سرمایه گذار و چگونگی تاثیرشان بر بازده بازار، نقدینگی، نرخ تنزیل و کارائی سازمان را کمی سازی کردیم. ما دریافتیم که احساسات سرمایه گذار بر فعالیت های بازار، اثر معناداری دارد و یافته های ما با تئوری های مالی رفتاری موجود همخوانی دارد. پژوهش ما نه تنها تاییدیه ی نظری از اهمیت احساسات سرمایه گذار در شاخص های مجموع بازار و و سطح شرکتی پیشنهاد ، بلکه دیدگاه های جدیدی درباره ی احساسات بازار محور، خبر محور و شبکه های اجتماعی محور در بستر بازار پاکستان را نیز ارائه می دهد.
2. بررسی پژوهش ها و فرضیات مرتبط
2. 1. کارهای پیشین بر روی پروکسی های ( نماینده های) احساسات
پژوهش های قبلی ارزش اخبار و تاثیرشان بر روی خلق و خوی عموم، بازارها و فعالیت های تجاری را اثبات کرده اند (تتلاک، 2007؛ ژانگ و همکارانش، 2018) زیرا که اخبار، ابزار اولیه برای جذب سرمایه گذار است (گونتاس و همکارانش، 2019). سرمایه گذاران محتوای خبری را بر اساس خوب یا بد بودنشان تقسیم بندی می کنند (دپکن،2001). بین اخبار اقتصادی و بازار سهام، یک ارتباط قوی وجود دارد (بیرز و لوت، 2011). به همین ترتیب، رسانه ی اجتماعی هم به ابزاری قدرتمند برای بررسی خلق و خوی سرمایه گذاران که به طور خاصی بر روی بازار سهام اثر می گذارد، تبدیل شده است (نیسار و یئونگ، 2018) و در امور مالی پروکسی های مبتنی بر بازار، یکی از شناخته ترین نماینده ها هستند. هوانگ و همکارانش (2015) به منظور توضیح عملکرد سهام برای گرایشات احساسی بازار از شاخص ها استفاده کردند. برای مثال، نقدینگی بازار می تواند به عنوان شاخص خوبی برای احساسات بازار مطرح شود ( هسیه و نکوین، 2020). همانطور که هسیه و نگوین (2020) متوجه شدند، عدم قطعیت سیاست اقتصادی (EPU) در وسعت بازار، نقش مهمی در به حرکت درآوردن احساسات سرمایه گذار ایفا می کند.
رخدادهای اقتصادی و غیر اقتصادی می تواند احساسات را تحت تاثیر قرار دهد. تلویزیون، رسانه ی اجتماعی و دیگر رسانه ها می توانند اثر قابل توجهی بر روی خلق و خوی مردم بگذارند (لپوری، 2015)، و شرایط جوی همچنین روانشناسی انسان را تحت تاثیر قرار می دهند ( باسسی و همکارانش، 2013). متقابلا، قادان و آهارون (2019)، بر اساس پرسش نامه ای مبنی بر نظرسنجی، این موضوع را که احساسات ممکن است توسط رخدادهای غیر اقتصادی هم برانگیخته شوند، را مطرح کردند.