با خرید این کالا; ترجمه فارسی مقاله، مقاله انگلیسی، پاورپوینت و ترجمه خلاصه قابل دانلود خواهد بود. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر شده و محصول به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- پیش زمینه نظری و فرضیه ها
3- روش ها
4- نتایج
5- بحث
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 25 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 10 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
طی بیست و پنج سال گذشته، برندسازی کارفرما موضوعی بوده است که توجه فزایندهای را در میان پژوهشگران و کارگزاران مدیریت منابع انسانی به خود جلب کرده است. با وجود این، پژوهش های بسیار محدودی به بررسی پیوند میان برندسازی کافرما و عملکرد مدیریت منابع انسانی پرداخته اند. برای پر کردن این خلأ، در این مطالعه ما بررسی کردیم که چگونه گرایش به برندسازی کارفرما (یا برندسازی گرایی کارفرما) بر پیامدهای جذب و استخدام طی همه گیری کووید 19 تأثیر می گذارد. افرون بر این، ما مفاهیم برندگرایی و برندسازی داخلی را در هم آمیختیم تا به طور تجربی تأثیرشان بر ایجاد گرایش به برندسازی کارفرما تشریح کنیم. بر پایهی داده های مقطعی گردآوریشده از 233 شرکت فعال در بازار کار روسیه، ما روابط مثبتی میان برندگرایی و گرایش به برندسازی کارفرما، و میان گرایش به برندسازی کارفرما و برنامه های برندسازی کارفرما که به شکل مثبتی با پیامدهای جذب و استخدام مرتبط هستند، یافتیم. با وجود این، تأثیر تعدیل کننده ی برندسازی داخلی منفی بود. ما همچنین تأثیرات تعدیل کننده ی کووید 19 در رابطه ی میان گرایش به برندسازی کارفرما، برنامه های برندسازی کارفرما، و پیامدهای جذب و استخدام را یافتیم. 2- پیشزمینه ی نظری و فرضیه ها
اهمیت برندسازی کارفرما از میانه های دهه ی 1990 پس از آنکه پژوهشهای کیفی آزمایشی در میان 27 مدیر اجرایی ارشد شرکت های بریتانیایی توسط آمبلر و بارو (1996) انجام شد، افزایش یافته است. آمبلر و بارو (1996، ص. 137) نخستین تعریف علمی از برند کارفرما را به عنوان «بسته ای از مزایای کارکردی، اقتصادی، و روانشناختی که از طریق استخدام فراهم میشوند و با شرکت استخدام کننده تداعی میشوند» فراهم می کنند.
این تعریف درباره ی تناسب برندسازی برای نیازهای منابع انسانی و بهکار بردن اصول بازاریابی برای موقعیت استخدام بحث میکند. بعدها، این تعریف یه یک تعریف کلیدی در پژوهشها در حوزه ی برندسازی کارفرما تبدیل شد (آگرهولم، اندرسون، و تامسن، 2011). برندسازی کارفرما یک رویکرد بازاریابی محور به جذب و نگاهداشتِ کارامد متخصصان واجدشرایط تحت شرایط بازار کار بهشدت رقابتی است که شامل فعالیتهایی برای ترویج خصوصیات یکتا و مطلوب کارفرمایان در درون و بیرون از شرکت است (لیونز، 2007). این رویکردی در وهله ی نخست برای پاسخ دادن به چالشهای جذب و نگاهداشت است (مارتیندال، 2010؛ واین و کاسپر، 2012) که همچنین کمک میکند تا انگیزهی کارمندان افزایش یابد. برندسازی کارفرما یک تجربه ی استخدام منحصر به فرد و خاص به عنوان یک محصول برنددار (ادواردز، 2010) به 'مشتری داخلی' میبخشد. این مجموعه از خصوصیات برند کارفرمای ملموس و ناملموس جذاب، حس تعلق سازمانی، هویت، و همزادپنداری (لیونز، ون هوی، و آنسیل، 2007) را در میان کارمندان کسب شده که دارای یک تجربه ی استخدام انحصاری و ممتاز هستند، افزایش میدهد. برندسازی کارفرما، به عنوان یک فرایند، سه جنبه ی مهم را در بر میگیرد: توسعه ی ارزش پیشنهادی کارفرما (آنچه که سازمان به کارمندان خود ارائه می کند)، بازاریابی خارجی برند کارفرما (وظیفه ی جذب)، و بازاریابی داخلی (پرورش دادن کارمندان بسیار متعهد برای نگاهداشت آنان) (بکهاوس و تیکو، 2004). بهطور کلی، برندسازی کارفرما نقشی راهبردی را در اعتبارهای شرکتی 'آیندهنگر' (مارتین و دیگران، 2011)، و نیز برندگرایی شرکت و برندسازی داخلی ایفا میکند.