فرم دهی به وفاداری مشتری به برند در طول همه گیری: نقش اعتبار برند، تطابق ارزش، تجربه، هویت و مشارکت
عنوان انگلیسی
Shaping customer brand loyalty during the pandemic: The role of brand credibility, value congruence, experience, identification, and engagement
صفحات مقاله فارسی
30
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.011 در سال 2021
شاخص H_index مجله
47 در سال 2022
شاخص SJR مجله
0.841 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
1479-1838
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2021
کد محصول
13119
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
تایپ شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
دارد ✓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - پزشکی - مدیریت کسب و کار - مدیریت بازرگانی - بازاریابی - مدیریت منابع انسانی - اپیدمیولوژی
مجله
Journal of Consumer Behaviour
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1002/cb.2070
با خرید این کالا; ترجمه فارسی مقاله، مقاله انگلیسی، پاورپوینت و ترجمه خلاصه قابل دانلود خواهد بود. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر شده و محصول به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مروری بر ادبیات پیشین و تدوین مفهومی
3. روش شناسی
4. تحلیل و نتایج
5. بحث و کاربردها
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 24 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 9 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
گرچه درک عمیق مشارکت در برند مصرف کننده، تجربه و هویت به سرعت در حال گسترش است، رابطه این موارد و مفاهیم مرتبط کمتر شناخته شده است که در این مقاله بررسی می شود. بر اساس نظریه هویت اجتماعی و منطق خدمات غالب، این مطالعه مدلی را تدوین و می آزماید که اثر اعتبار برند، تجانس ارزش و تجربه مشتریان بر تعیین هویت آنها با برند و اثر متعاقب آن بر طرفداری از برند، دلبستگی و وفاداری آنها را بررسی می کند. به بررسی نقش تعدیلگر مشارکت مشتریان در تاثیرگذاری بر این روابط نیز می پردازیم. برای بررسی این مسائل، داده های پیمایشی مبتنی بر گردشگری را جمع آوری کردیم. برای تحلیل این داده ها، از تحلیل عاملی تاییدی و سپس مدلسازی معادلات ساختاری استفاده کردیم. یافته ها نشان می دهند که تجانس ارزش برند، اعتبار و تجربه، اثرات مثبت و معنادار بر تعیین هویت مشتریان به وسیله برند دارد که بدین ترتیب، بر طرفداری از برند، دلبستگی، و وفاداری آنها تاثیر می گذارد. علاوه بر این، نشان داده می شود که مشارکت در برند رابطه این عوامل را تعدیل می کند. با شرح کاربردهای نظری/ عملی که برگرفته از این تحقیق است، مقاله را به پایان می رسانیم.
2. مروری بر ادبیات پیشین و تدوین مفهومی
سپس، به بررسی مقالات کلیدی می پردازیم که از آنها مجموعه ای از فرضیات را تدوین می کنیم، که در شکل 1 به طور مختصر شرح داده می شود.
2.1 نظریه هویت اجتماعی
نظریه هویت اجتماعی(SIT) مبانی نظری مهمی برای تعیین هویت (مانند برند) در تحقیقات سازمانی و بازاریابی ارائه می دهد(آهرن و همکاران، 2005، رازار و همکاران، 2020). SIT بیان می کند که افراد انطباق خود را بر اساس وابستگی خود به، یا عضویت در گروه های خاص شکل می دهند یا حفظ می کنند(تاجفل و تورنر، 1985). در تحقیقات سازمانی، هویت(کارکنان) توجه زیادی را به خود جلب کرده است(باتاچاریا و سن، 2003) و به عنوان یک عامل کلیدی عملکرد کارکنان و سازمانی نمود یافته است(لم و همکاران، 2013). همچنین، در بازاریابی، نشان داده شده است که تعیین هویت مشتریان به وسیله برند، یا میزانی که مشتریان خود را با یک برند تعیین هویت می کنند، پیامدهای مربوط به مشتری را افزایش می دهد(مانند وفاداری بیشتر)(بایاکداج و کیتابچی، 2021).
در این مقاله، بیشتر تعیین هویت مشتری با یک برند را بررسی می کنیم، یا میزانی که یک پشتیبان یا حامی خود را با یک برند، بر اساس ویژگی های آن برند(مانند رابطه ای/ نمادین) تعیین هویت می کند. تحقیقات موجود، اثر هویت برند درک شده توسط مشتری بر پیامدهای رفتاری خاص مصرف کننده را بررسی کرده اند، از جمله، نیت خرید(خرید مجدد) (تاسکج و همکاران، 2013)، تبلیغات دهان به دهان مثبت(هلتمن و همکاران، 2016)، و رفتار نقشی و فرانقشی(آهیرن و همکاران، 2005). با بسط این بینش، به بررسی تعیین هویت مشتری به وسیله برند با در نظر گرفتن اعتبار برند، تجانس ارزش، تجربه، مشارکت، طرفداری، دلبستگی، و وفاداری که بیان شد، می پردازیم.