ترجمه مقاله اثر توانایی های پویا بر رضایت مشتری بواسطه دگرگونی دیجیتال - نشریه MDPI

ترجمه مقاله اثر توانایی های پویا بر رضایت مشتری بواسطه دگرگونی دیجیتال - نشریه MDPI
قیمت خرید این محصول
۶۷,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اثرات توانایی های پویا بر رضایت مشتری بواسطه دگرگونی دیجیتال در بخش خودرو
عنوان انگلیسی
Impact of Dynamic Capabilities on Customer Satisfaction through Digital Transformation in the Automotive Sector
صفحات مقاله فارسی
32
صفحات مقاله انگلیسی
21
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
MDPI
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.166 در سال 2021
شاخص H_index مجله
109 در سال 2022
شاخص SJR مجله
0.664 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
2071-1050
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2021
کد محصول
13002
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
دارد ✓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - مدیریت بازرگانی - بازاریابی - مدیریت کسب و کار - مدیریت فناوری - مدیریت تکنولوژی
مجله
Sustainability
کلمات کلیدی
تحول دیجیتال - قابلیت های پویا - رضایت مشتری - صنعت خودروسازی - مدل معادلات ساختاری (SEM)
کلمات کلیدی انگلیسی
digital transformation - dynamic capabilities - customer satisfaction - automotive industry - structural equation model (SEM)
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.3390/su14084772
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- مواد و روش ها
3- نتایج
4- بحث
5- نتیجه گیری
منابع
جدول S1. پرسشنامه قابلیت های پویا
جدول S2. بررسی متغیرهای رضایت
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 25 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 10 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
فن آوری از جنبه های گوناگونی بر تجارت تأثیر گذاشته است و از همین رو، بسیاری از شرکت ها انجام تغییر در ساختارهای و مدل های تجاری خود برای بهبود رضایت مشتری را لازم می دانند. هدف، کمیت سازی تأثیر قابلیت های پویا بر رضایت مشتری از طریق تحول دیجیتال در درون بخش خودروسازی بود. یک نمونه ی تصادفی متشکل از 42 پرسشنامه پیرامون 127 صنعت مورد بررسی طی بازه ی زمانی 2020-2019 در یک بافت پیش از کووید 19 گردآوری شد. یک مدل معادلات ساختاری (SEM) در دو مرحله به کار بسته شد. در مرحله ی نخست، دو مدل انعکاسی ساخته شد. در مرحله ی دوم، یک مدل معادلات ساختاری ارزیابی شد. نتایج به دست آمده در این مطالعه نشان داد که قابلیت های حس کردن، بهره گیری، و نوآوری به طور مناسبی در یک سازه به نام «قابلیت های پویا» دسته بندی می شوند. یک تأثیر مثبت قابلیت های پویا بر رضایت مشتری یافت شد. بنابراین، شرکت ها در این صنعت می بایستی بر ایجاد قابلیت های پویا برای بهبود رضایت مشتری تمرکز کنند. هنگامی که فرصت ها شناسایی شدند، مدیران از قابلیت آن ها بهره می گیرند تا دانش، نوآوری، بهبود فرایند، و تعریف راهبردها را دگرگون کنند و مورد بهره برداری قرار دهند و در نهایت دانش تازه را با دانش پیشین در هم آمیزند. تحول دیجیتال به شناسایی نیازهای واقعی برای مشتریان، تماس با آنان، و حل مشکلات آنان و نیز ارائه ی محصولات و خدمات از طریق پیش بینی کردن نیازهای آنان کمک کرده است.
2- مواد و روش ها
2-1 رویکرد فرضیه
در آثار پیشین [7]، یک انتساب درست از 15 متغیر مشاهده شده به ابعاد حس کردن، بهره گیری، و نوآوری قابلیت-های پویا برآورد شد (جدول S1. پرسشنامه ی قابلیت های پویا و شکل 1).
بر پایه ی چهارچوب نشان داده شده در شکل 1، که در آن انتساب متغیرهای مشاهده شده به ابعاد حس کردن، بهره گیری، و نوآوری صورت می گیرد، پرسش های پژوهشی زیر ارائه شدند: آیا ابعاد حس کردن، بهره گیری، و نوآوری را می توان زیر یک سازه با نام «قابلیت های پویا» دسته بندی کرد؟ آیا قابلیت های پویا به شکلی مثبت بر رضایت مشتری تأثیر گذاشتند؟ بنابراین، دو مدل سنجش و یک مدل معادلات ساختاری پیشنهاد شدند (شکل 2).
فرضیه های پیشنهادی از طریق نظامی از مدل های معادلات ساختاری در دو مرحله ارائه شدند. در مرحله ی نخست، دو مدل انعکاسی (M1 و M2) ساخته شدند. در مرحله ی دوم، در فرضیه ی 1، یک مدل معادلات ساختاری ساخته شد که در آن روابط میان قابلیت های پویا (DynCap) و رضایت مشتری (CustSatis) ارزیابی شدند.

پرسشنامه ی به کاررفته متغیرهای زیر را که مرتبط با رضایت مشتری هستند (جدول S2. مروری بر متغیرهای رضایت) گردآوری کرد.
DT_CONTA . تا چه اندازه تحول دیجیتال ما را قادر ساخته تا نیازهای واقعی مشتریان را شناسایی کنیم؟ امروزه، روش های بازاریابی سنتی برای درک نیازهای مشتری کافی نیستند [70]. رفتار خرید و فروش مشتری به سرعت به سوی استفاده از فن آوری سیار، خرید آنلاین، ارزش آفرینی مشترک، و غیره تکامل یافته است، امری که منجر به تدوین مدل های تازه ای برای ارزیابی ماهیت نیاز مشتری شده است [71].
DT_PROA_1 . تا چه اندازه تحول دیجیتال ما را قادر ساخته تا با مشتریان تماس بگیریم و مسائل را حل نمائیم؟ تحول دیجیتال بر دگرگون کردن تجربه ی مشتری، روابط، و فرایندها متمرکز شده است [49]. این همکاری با مشتری شالوده ی امروزی برای نوآوری است، و نیز یک سامانه ی کارامد برای قادر ساختن سازمان های موفق برای آگاهی یافتن از نیازهای مشتریان شان به منظور برآوردن نیازهای آنان و بهبود عملکرد است. موفقیت تحول دیجیتال به آفریدن ارزش مشتری و درک نیاز برای بهبود فرایندها و نه صرفاً خودکارسازی آن ها بستگی خواهد داشت [53].


بدون دیدگاه