ترجمه مقاله مدیریت سود واقعی، ارزش شرکت و حاکمیت شرکتی - نشریه MDPI

ترجمه مقاله مدیریت سود واقعی، ارزش شرکت و حاکمیت شرکتی - نشریه MDPI
قیمت خرید این محصول
۷۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت سود واقعی، ارزش شرکت و حاکمیت شرکتی: شواهدی از بازار کره
عنوان انگلیسی
Real Earnings Management, Firm Value, and Corporate Governance: Evidence from the Korean Market
صفحات مقاله فارسی
35
صفحات مقاله انگلیسی
23
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
MDPI
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.055 در سال 2021
شاخص H_index مجله
17 در سال 2022
شاخص SJR مجله
0.350 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
2227-7072
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q3 در سال 2021
کد محصول
12923
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
تایپ شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - حسابداری - مدیریت کسب و کار - مدیریت مالی - حسابداری عمومی - حسابداری مالی
مجله
International Journal of Financial Studies
کلمات کلیدی
ارزش شرکت - راهبری شرکتی - مدیریت سود واقعی - رفتار فرصت طلبانه مدیر
کلمات کلیدی انگلیسی
firm value - corporate governance - real earnings management - manager’s opportunistic behavior
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.3390/ijfs10010019
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- مروری بر تحقیقات پیشین
3- طراحی تجربی
4- نتایج
5- نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 17 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 6 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مطالعه، ما به بررسی این مسئله می پردازیم که آیا راهبری شرکتی (CG) در رابطه ی بین مدیریت سود واقعی (REM) و ارزش شرکت (FV) از طریق معرفی داده های بازار کره مداخله می کند یا خیر. ما متوجه این مسئله هستیم که رفتار مدیریت سود واقعی (REM) فرصت طلبانه ی مدیریت دیگر برای شرکت هایی که از طریق راهبری شرکتی قوی و استوار طبقه بندی شده اند مؤثر نیست. مهمتر اینکه، تحلیل های استواری و رفتارهای متقابل ما شواهدی را نشان می دهند که بیانگر این هستند که راهبری شرکتی نقش نظارتی مؤثری در پیشگیری از مشارکت در فعالیت های مدیریت سود واقعی فرصت طلبانه ایفا می کند، و ارزش شرکت (FV) دیگر کاهش مرتبط با فعالیت های REM را به صورت یک پیامد تجربه نکرد.
2- مروری بر تحقیقات پیشین
1-2 FV و REM (ارزش شرکت و مدیریت سود واقعی)
تئوری نمایندگی به بررسی قرارداد بین دو طرف، مدیر یا مالک، و کارگزار (نماینده) یا مدیر می پردازد (جنسن و همکاران، 1976). هر دو طرف تضاد منافع را به دلیل تمایل اصلی برای افزایش عملکرد شرکت نشان میدهند، درحالیکه کارگزار باید سرمایه و ثروت خود را افزاش دهد. بنابراین، شرکت ها باید سیستم های پاداش دهی را در جهت همتراز کردن منافع خود طراحی کرده و زمینه ی برابری بین مالکان و مدیران را فراهم کنند (جنسن و مورفی 1990). برای نمونه، تضاد منافع ممکن است در حضور موارد زیر مطرح شود (i) وعده یا دورنمای استخدام در آینده با شخص یا سازمانی که کارمند به عنوان بخشی از وظایف عمومی با آن تعامل دارد، (ii) دسترسی به اطلاعات محرمانه و سرّی در یکی دیگر از نقش های بخش عمومی، (iii) داشتن دو یا چند نقش در بخش های عمومی با مسئولیت های متناقض، و (iv) روابط خانوادگی و فردی از جمله تعهد به خانواده یا دوستان، و رقابت با سایر افراد یا گروه ها. این نمونه های تضاد منافع در تمامی حوزه های شرکت رخ می دهند و با ارائه ی استانداردهای تجاری، عرضه ی آموزش اصول اخلاق کسب و کار، و دربر گرفتن روش های گزارشگری رسمی می توان از تضاد منافع جلوگیری کرد.
مطالعات قبلی نشان داده اند که مدیران براساس صلاحدید مدیریتی خود و اطلاعات شخصی تصمیم گیری می کنند. این صلاحدید ممکن است کیفیت سود را ارتقا داده و بازتاب ارزش اساسی شرکت باشد (سابرامانیام 1996؛ سیرگار و اوتاما 2008). با این حال، انعطاف پذیری حسابداری در استانداردهای گزارشگری مالی ممکن است رفتار فرصت طلبانه ی مدیران را با تحریف و تغییر سود گزارش شده افزایش دهند، که به افزایش ناهمترازی انگیزه ها بین مدیران و سهامداران منجر می شود (بورگستالر و دیچف 1997؛ دچاو و همکاران، 1995). لذا، مدیران با توجه به بازرسی منظم کم برای حفظ موقعیت و شهرت تجاری خود به فعالیت های REM متوسل می شوند، که به موجب قابلیت پیش بینی سود را بیشتر و نوسان آن را کمتر می کنند، که سندی است برای رفتار فرصت طلبانه ی آن ها (گرابینسکی و ویوتوویچ 2021). مدیران داخلی می توانند با اغراق در سود دوره ی جاری در صورت درآمد صورت های مالی را دستکاری کنند، به صورت ساختگی و جعلی تورم درآمد و سود را موجب شوند، یا از تورم مخارج دوره ی جاری بکاهند، که ظاهر بهتری از شرکت برای برآورده کردن توقعات مقرر شده فراهم می کند. علاوه براین، روش های مشخص تری برای دستکاری صورت های مالی ممکن است شامل ثبت درآمد پیش از موعد، ثبت درآمد ساختگی، افزایش درآمد با سود یکباره، انتقال هزینه های جاری به دورهای قبل یا بعد، عدم ثبت یا کاهش نادرست بدهی ها، تغییر درآمد جاری به دوره ی بعد، و تغییر هزینه های آتی به دوره ی جاری به صورت یک هزینه مشخص شوند.

بدون دیدگاه