firm value - corporate governance - real earnings management - manager’s opportunistic behavior
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.3390/ijfs10010019
با خرید این کالا; ترجمه فارسی مقاله، مقاله انگلیسی، پاورپوینت و ترجمه خلاصه قابل دانلود خواهد بود. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر شده و محصول به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- مروری بر تحقیقات پیشین
3- طراحی تجربی
4- نتایج
5- نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 17 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 6 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مطالعه، ما به بررسی این مسئله می پردازیم که آیا راهبری شرکتی (CG) در رابطه ی بین مدیریت سود واقعی (REM) و ارزش شرکت (FV) از طریق معرفی داده های بازار کره مداخله می کند یا خیر. ما متوجه این مسئله هستیم که رفتار مدیریت سود واقعی (REM) فرصت طلبانه ی مدیریت دیگر برای شرکت هایی که از طریق راهبری شرکتی قوی و استوار طبقه بندی شده اند مؤثر نیست. مهمتر اینکه، تحلیل های استواری و رفتارهای متقابل ما شواهدی را نشان می دهند که بیانگر این هستند که راهبری شرکتی نقش نظارتی مؤثری در پیشگیری از مشارکت در فعالیت های مدیریت سود واقعی فرصت طلبانه ایفا می کند، و ارزش شرکت (FV) دیگر کاهش مرتبط با فعالیت های REM را به صورت یک پیامد تجربه نکرد.
2- مروری بر تحقیقات پیشین
1-2 FV و REM (ارزش شرکت و مدیریت سود واقعی)
تئوری نمایندگی به بررسی قرارداد بین دو طرف، مدیر یا مالک، و کارگزار (نماینده) یا مدیر می پردازد (جنسن و همکاران، 1976). هر دو طرف تضاد منافع را به دلیل تمایل اصلی برای افزایش عملکرد شرکت نشان میدهند، درحالیکه کارگزار باید سرمایه و ثروت خود را افزاش دهد. بنابراین، شرکت ها باید سیستم های پاداش دهی را در جهت همتراز کردن منافع خود طراحی کرده و زمینه ی برابری بین مالکان و مدیران را فراهم کنند (جنسن و مورفی 1990). برای نمونه، تضاد منافع ممکن است در حضور موارد زیر مطرح شود (i) وعده یا دورنمای استخدام در آینده با شخص یا سازمانی که کارمند به عنوان بخشی از وظایف عمومی با آن تعامل دارد، (ii) دسترسی به اطلاعات محرمانه و سرّی در یکی دیگر از نقش های بخش عمومی، (iii) داشتن دو یا چند نقش در بخش های عمومی با مسئولیت های متناقض، و (iv) روابط خانوادگی و فردی از جمله تعهد به خانواده یا دوستان، و رقابت با سایر افراد یا گروه ها. این نمونه های تضاد منافع در تمامی حوزه های شرکت رخ می دهند و با ارائه ی استانداردهای تجاری، عرضه ی آموزش اصول اخلاق کسب و کار، و دربر گرفتن روش های گزارشگری رسمی می توان از تضاد منافع جلوگیری کرد.
مطالعات قبلی نشان داده اند که مدیران براساس صلاحدید مدیریتی خود و اطلاعات شخصی تصمیم گیری می کنند. این صلاحدید ممکن است کیفیت سود را ارتقا داده و بازتاب ارزش اساسی شرکت باشد (سابرامانیام 1996؛ سیرگار و اوتاما 2008). با این حال، انعطاف پذیری حسابداری در استانداردهای گزارشگری مالی ممکن است رفتار فرصت طلبانه ی مدیران را با تحریف و تغییر سود گزارش شده افزایش دهند، که به افزایش ناهمترازی انگیزه ها بین مدیران و سهامداران منجر می شود (بورگستالر و دیچف 1997؛ دچاو و همکاران، 1995). لذا، مدیران با توجه به بازرسی منظم کم برای حفظ موقعیت و شهرت تجاری خود به فعالیت های REM متوسل می شوند، که به موجب قابلیت پیش بینی سود را بیشتر و نوسان آن را کمتر می کنند، که سندی است برای رفتار فرصت طلبانه ی آن ها (گرابینسکی و ویوتوویچ 2021). مدیران داخلی می توانند با اغراق در سود دوره ی جاری در صورت درآمد صورت های مالی را دستکاری کنند، به صورت ساختگی و جعلی تورم درآمد و سود را موجب شوند، یا از تورم مخارج دوره ی جاری بکاهند، که ظاهر بهتری از شرکت برای برآورده کردن توقعات مقرر شده فراهم می کند. علاوه براین، روش های مشخص تری برای دستکاری صورت های مالی ممکن است شامل ثبت درآمد پیش از موعد، ثبت درآمد ساختگی، افزایش درآمد با سود یکباره، انتقال هزینه های جاری به دورهای قبل یا بعد، عدم ثبت یا کاهش نادرست بدهی ها، تغییر درآمد جاری به دوره ی بعد، و تغییر هزینه های آتی به دوره ی جاری به صورت یک هزینه مشخص شوند.