ترجمه مقاله مذاکرات خودکار در محیط B2B

ترجمه مقاله مذاکرات خودکار در محیط B2B
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مذاکرات خودکار در محیط B2B
عنوان انگلیسی
Auotomated Negotiation in a B2B Environment
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
شناسه ISSN مجله
2454-132X
کد محصول
12233
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت بازرگانی، تجارت الکترونیک و بازاریابی
مجله
مجله بین المللی تحقیقات پیشرفته، ایده ها و نوآوری ها در فناوری - International Journal of Advance Research
دانشگاه
علوم و مهندسی کامپیوتر، دانشگاه فناوری اطلاعات، ماهاریشی، لاکنو
کلمات کلیدی
مولفه، قالب بندی، سبک، سبک دهی، الحاق کردن
کلمات کلیدی انگلیسی
component - formatting - style - styling - insert
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. نمایندگان موجود در اتاق بازرگانی الکترونیکی
مرحله ۱: تحلیل کسب وکار مبتنی بر نقش ها
مرحله 2. مدل سازی عامل
مرحله ۳: برنامه ریزی نمونه اولیه
3. معماری سیستم های چند منظوره
نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


Automated negotiation is one of the predominant feature of present day e-commerce applications. Most of the ecommerce platforms are nowadays using automated negotiation strategies to deal with enormous amount of decision making to come to the most viable solutions to complex negotiation queries. The research in automated negotiation is focused largely on theory about negotiation protocol and strategy. E-commerce is constantly evolving with new aspects every day. B2B based ecommerce applications is also gaining speed and as such the requirement for automated agents based negotiation in a B2Benvironment is envisaged, by large sized ecommerce platforms. This paper discusses implementation of automated negotiation for a B2B environment. This paper points out that making the automated negotiation system as a software service is a feasible way for the practical application of the automated negotiation system. It then discusses a roadmap for the development of automated negotiation system using the software agent technology.


 

I. INTRODUCTION


Software agents and particularly multi-agent systems are emergent technology, expected to have a significant impact in realizing the vision of a globally spread and information rich services network to support dynamical discovery and interaction of digital enterprises. The agent paradigm is expected to give a boost to all e-business areas including e-commerce, logistics, marketing, manufacturing, tourism, negotiation etc. There are several organizations that have successfully implemented agent and have been successfully using the various agents models. Agents have been seen to be the next breakthrough in software development, resulting in multi-agent platforms and innovation in e-business applications. However, it is currently appreciated that agent technologies have not achieved yet that level of maturity as required by advanced e-business applications [10]. Many difficult research challenges remain to be dealt with and much work is needed to adapt relevant existing agent technologies to the requirements of the new generation of e-business systems. The objective of this paper is to find out main domains that can benefit from implementation of multi agent systems and to work out the basic model of the E-commerce Platform targeted at online trading, auction systems, e-markets and private trade exchanges.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی

چکیده


مذاکره خودکار یکی از ویژگی های غالب برنامه های امروزی تجارت الکترونیک است. اکثر پلت فرم های مربوط به تجارت الکترونیک امروزه به استفاده از استراتژی های مذاکره خودکار برای مقابله با میزان بسیار زیاد تصمیم گیری می پردازند که مناسب ترین راه حل برای پرسش های پیچیده مذاکره است. تحقیقات در مذاکره خودکار تا حد زیادی بر پروتکل و استراتژی مذاکره متمرکز است. تجارت الکترونیکی به طور مداوم هر روز با جنبه های جدید در حال تحول است. برنامه های کاربردی مربوط به B ۲B  نیز به سرعت در حال افزایش است و به همین دلیل نیاز به مذاکره بر مبنای عامل های خودکار در یک محیط  B۲B  با پلت فرم های بزرگ تجارت الکترونیک در نظر گرفته می شود. این مقاله در مورد اجرای مذاکره خودکار برای یک محیط B۲B  بحث می کند. این مقاله اشاره می کند که ایجاد سیستم مذاکره خودکار به عنوان یک سرویس نرم افزاری، یک راه عملی و امکان پذیر برای کاربرد عملی سیستم مذاکره خودکار است. سپس در مورد یک نقشه راه برای توسعه سیستم مذاکره خودکار با استفاده از فن آوری عامل نرم افزار بحث می کند.


 

1. مقدمه


عامل های نرم افزاری و به خصوص سیستم های چند عاملی، فن آوری نوظهوری هستند که انتظار می رود تاثیر قابل توجهی در درک دیدگاه یک شبکه خدمات غنی جهانی و اطلاعاتی برای حمایت از کشف دینامیکی و تعامل شرکت های دیجیتال داشته باشند .انتظار می رود که الگوی عامل به همه حوزه های کسب و کار الکترونیک از جمله تجارت الکترونیک، تدارکات، بازاریابی، تولید، گردشگری، مذاکره و غیره کمک کند. چندین سازمان وجود دارند که با موفقیت عامل(نماینده) را پیاده کرده اند و با موفقیت از مدل های مختلف عامل استفاده کرده اند. به نظر می رسد که عامل سبب پیشرفت بعدی در توسعه نرم افزار بوده و منجر به پلت فرم های چند عاملی و نوآوری در برنامه های کاربردی کسب وکار می شود. با این حال، در حال حاضر از این موضوع استقبال شده است که تکنولوژی های عامل به اندازه مورد نیاز برنامه های کاربردی تجارت الکترونیکی به سطح بلوغ دست نیافته اند ( ۱۰) .بسیاری از چالش های تحقیقاتی دشوار، همچنان باید مورد بررسی قرار گیرند و کار زیادی لازم است تا فن آوری های موجود در ارتباط با نیازهای نسل جدید با سیستم های تجارت الکترونیکی انطباق داشته باشند. هدف این مقاله یافتن حوزه های اصلی است که می توانند از اجرای سیستم های چند عاملی بهره مند شوند و بررسی مدل اصلی پلت فرم تجارت الکترونیک که هدف آن تجارت آنلاین، سیستم های حراج، بازارهای الکترونیکی و مبادلات تجاری خصوصی می باشد.


بدون دیدگاه