ترجمه مقاله درک تمایل کاربران برای ارائه اطلاعات شخصی شان در برنامه های ذخیره سازی ابری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله درک تمایل کاربران برای ارائه اطلاعات شخصی شان در برنامه های ذخیره سازی ابری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۵۳,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
درک تمایل کاربران برای ارائه اطلاعات شخصی شان در برنامه های ذخیره سازی ابری: یک مطالعه تجربی
عنوان انگلیسی
Understanding Users’ Willingness to Put Their Personal Information on the Personal Cloud-Based Storage Applications: An Empirical Study
صفحات مقاله فارسی
40
صفحات مقاله انگلیسی
36
سال انتشار
2019
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
7.834 در سال 2020
شاخص H_index مجله
178 در سال 2021
شاخص SJR مجله
2.108 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0747-5632
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
12180
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی کامپیوتر، رایانش ابری، مهندسی نرم افزار و امنیت اطلاعات
مجله
کامپیوترها در رفتار انسان - Computers in Human Behavior
دانشگاه
گروه سیستم های اطلاعاتی، دانشکده علوم و فناوری اطلاعات، دانشگاه پلیتا هاراپان، اندونزی
کلمات کلیدی
ذخیره سازی ابری، حریم شخصی، نظریه مدیریت حریم شخصی در ارتباطات، مدل قصد رفتاری- اعتماد – حریم شخصی، حساسیت اطلاعات، فرهنگ
کلمات کلیدی انگلیسی
Privacy - Cloud Storage - Communication Privacy Management Theory - Privacy-Trust-Behavioral Intention Model - Information Sensitivity - Culture
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.chb.2018.09.034
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. قالب کاری نظری
2.1 کاربرد های فردی مبتنی بر سیستم های ابری
2.2 نظریه مدیریت حریم شخصی ارتباطی (CPMT)
2.3 مدل قصد رفتاری- اعتماد – حریم شخصی
3. متغیرهای تحقیقات و توسعه فرضیه ها
3.1 تمایل برای قرار دادن اطلاعات فردی
3.2 اعتماد
3.3 شکل گیری قانون مرزی
3.4 هماهنگی مرزی
3.5 اختلال مرزی
3.6 تاثیر فرهنگ
3.7 حساسیت اطلاعات
3.8 متغیر های کنترل
4. روش شناسی تحقیقات
4.1 فرآیند جمع آوری داده و نمونه
4.2 آیتم های اندازه گیری
4.3 مدل سازی معادله های ساختار حداقل مربعات نسبی (PLS SEM)
5. نتایج تحقیقات
5.1 نتایج آمار توصیفی، تحلیل عامل تایید PLS SEM (CFA)
5.2 واریانس روش مشترک
5.3 نتایج تحلیل ضریب مسیر PPLS SEM
5.3 تحلیل چند گروهی PLS SEM به صورت توضیحی (PLS MGA)
6. مباحث
6.1 کاربرد های نظری
6.2 کاربرد های عملی
6.3. محدودیت ها و پیشنهاد های تحقیقاتی آتی
7. جمع بندی
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


Despite prevalent privacy and security threats on the cloud, users have put tremendous amounts of their personal information on cloud storage. This present study proposes a comprehensive research framework to investigate cloud storage users' willingness to put personal information on personal cloud-based storage applications. Our research framework is theoretically derived from the Communication Privacy Management Theory and Privacy-Trust-Behavioral Intention Model. To empirically test our research framework, we conducted an online survey of 786 active cloud storage users both in Indonesia and Taiwan. The findings suggest that cloud storage users' willingness to put personal information is highly influenced by trust, perceived costs, perceived benefits, and also the degree of sensitivity of the personal information. Some findings with regard to cultural differences between the two countries are also showed out. The key findings, implications, and limitations are discussed in this paper.


 

1. Introduction


Cloud storage has been widely used as online storage virtualization by many people in around the globe. As in 2018, cloud storage users have reached around 1.926 billion users (Statista, 2018) and up to now tremendous amount of data has been put onto the cloud, including the sensitive one (Kohgadai, 2018). However, since the data is digitally recorded on the cloud, users may lose control over their data, and consequently, privacy and security concerns, as well as privacy risks may be raised. Users may not exactly know what will happen to their data, and whether cloud storage providers will keep their data safe or use it for their own benefits.


 

7. Conclusions


Drawing from CPMT and the Privacy-Trust-Behavioral Intention Model, we developed a research framework to empirically investigate users’ willingness to put personal information onto cloud storage. We tested our research framework in both Indonesia and Taiwan. The findings suggest that trust, perceived cost, and perceived benefit are the main factors affecting users’ willingness. We found that perceived cost is more apparent when users put more sensitive personal information than less sensitive personal information onto cloud storage. This strongly indicates that users’ privacy and security concerns are actually being addressed in regard to sensitive personal information only. Meanwhile, since perceived benefit is far greater than perceived cost, users may not be concerned that much when putting less sensitive personal information onto cloud storage.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

با وجود تهدید های امنیتی و حریم شخصی زیاد در سیستم های ابری، کاربران مقادیر بسیار زیادی از داده های شخصی خودشان را در سیستم های ابری ذخیره سازی کرده اند. این مطالعه یک قالب کاری تحقیقاتی جامع را ارائه می کند که برای ارزیابی تمایل کاربران سیستم های ذخیره سازی ابری برای ارائه اطلاعات شخصی بر روی کاربرد های ذخیره سازی مبتنی بر سیستم های ابری را بررسی می کند. قالب کاری تحقیقاتی ما از نظر تئوری از مدل حریم شخصی- اعتماد- قصد رفتاری و نظریه مدیریت حریم شخصی در ارتباطات، به دست آمده است. برای تست تجربی قالب کاری تحقیقاتی، ما یک نظر سنجی آنلاین از 786 کاربرد فعال در سیستم های ذخیره سازی ابری در اندونزی و تایوان انجام دادیم. یافته ها به ما نشان می دهد که تمایل کاربران سیستم های ابری برای ارائه اطلاعات شخصی، تا حد زیادی تحت تاثیر اعتماد، هزینه های درک شده، مزایای درک شده و همچنین درجه حساسیت اطلاعات شخصی آن ها می باشد. بعضی از یافته ها نسبت به تفاوت های فرهنگی بین دو کشور نیز در این قسمت نشان داده شده است. یافته ها، کاربرد ها و محدودیت های اصلی این تحقیق نیز بررسی شده است.

 

1. مقدمه

ذخیره سازی ابری به صورت گسترده به عنوان یکی از ابزار ذخیره سازی آنلاین توسط بسیاری از افراد در سراسر جهان، مورد استفاده قرار گرفته است. مثلا در سال 2018، کاربران سیستم های ذخیره سازی ابری تقریبا به 1.926 میلیارد نفر رسیده است (Statista, 2018) و مقادیر بسیار زیادی از داده ها در سیستم های ابری قرار گرفته است که این داده ها، شامل اطلاعات حساس هم می باشد (Kohgadai, 2018). اما، به دلیل این که این داده ها بر روی سیستم های ابری قرار می گیرد، کاربران ممکن است کنترل خودشان نسبت به داده ها را از دست بدهند و در نتیجه، نگرانی های امنیتی و حریم شخصی همراه با خطرات مربوطه، ایجاد می شود. کاربران ممکن است دقیقا ندانند که چه اتفاقی برای داده های آن ها می افتد، و مطمئن نیستند که آیا ارائه دهندگان خدمات ابری داده های آن ها را امن نگاه می دارند یا از آن ها سو استفاده می کنند.

 

7. جمع بندی

بر اساس CPMT و مدل قصد رفتاری – اعتماد – حریم شخصی ، ما یک قالب کاری تحقیقاتی را ارائه کردیم تا بتوانیم به صورت تجربی، تمایل کاربران برای ارائه اطلاعات شخصی در سیستم های ابری را بررسی کنیم. ما قالب کاری تحقیقاتی خودمان را در اندونزی و تایوان تست کردیم. یافته های ما نشان می دهد که هزینه درک شده، اعتماد و مزیت های درک شده مهمترین عواملی هستند که برروی تمایل کاربران تاثیر می گذارند. ما متوجه شدیم که هزینه درک شده وقتی که کاربران می خواهند اطلاعات شخصی با حساسیت فردی بیشتری را در این سیستم ها ذخیره کنند، اهمیت بیشتری پیدا می کند. این موضوع به صورت خاص نشان می دهد که نگرانی های حریم شخصی و امنیتی در واقع نسبت به اطلاعات شخصی حساس بررسی می شوند. در این میان، به دلیل این که مزیت درک شده نسبت به هزینه درک شده بیشتر می باشد، کاربران ممکن است در زمان ارائه اطلاعات شخصی با حساسیت کمتر در سیستم های ابری، نگرانی زیادی نداشته باشند.


بدون دیدگاه