ترجمه مقاله مشارکت برند کارکنان در رسانه های اجتماعی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مشارکت برند کارکنان در رسانه های اجتماعی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۰,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مشارکت برند کارکنان در رسانه های اجتماعی: مدیریت بهینه گرایی و استفاده مشترک
عنوان انگلیسی
Employee brand engagement on social media: Managing optimism and commonality
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.684 در سال 2020
شاخص H_index مجله
87 در سال 2021
شاخص SJR مجله
2.174 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0007-6813
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
12167
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
افق کسب و کار - Business Horizons
دانشگاه
بخش بازاریابی صنعتی، موسسه سلطنتی فناوری (KTH)، استکهلم، سوئد
کلمات کلیدی
مشارکت برند B2B، تحلیل رسانه های اجتماعی ، مشارکت برند کارکنان، بازاریابی کارفرمایان، مدیریت منابع انسانی
کلمات کلیدی انگلیسی
B2B brand engagement - Social media analytics - Employee brand engagement - Employer marketing - Human resource management
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.bushor.2018.04.001
فهرست مطالب
چکیده
1.افزایش ارزش برند
2. مشارکت برند توسط کارکنان
3.انعکاس برند و سرمایه انسانی
4. بررسی مشارکت برند کارکنان در رسانه های اجتماعی
5.ماتریس اشتراک - بهینه گرایی
5.1 تصمیم گیری های راهبردی اطلاعات محور
6. جمع بندی نهایی
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


This article considers how employees engage with B2B firms on social media, a topic that is largely overlooked in the extant brand engagement literature. Using the results from a large-scale study of employee brand engagement on social media, we identify two key drivers of employee brand engagement using the content analysis tool DICTION—namely, optimism and commonality. Employees of top-ranked and -rated firms express higher levels of optimism and commonality in their reviews of their employers on social media than do their counterparts in bottom-ranked and -rated firms. This permits the construction of a 2 × 2 matrix that allows managers to diagnose strategies for increasing or improving employee brand engagement. This creates four different kinds of employee brand engagement situations, and offers human resources and marketing managers different strategies in each case. We demonstrate how practitioners and scholars can shed new light on the way stakeholders engage with brands.


 

1. Increasing a brand’s value


In the recent marketing literature, there has been a significant amount of attention dedicated to the concept of brand engagement, the process of how emotional or rational attachments are formed between customers or other stakeholders and brands (e.g., Baldus, Voorhees, & Calantone, 2015; Brodie, Hollebeek, Juric, & Ilic, 2011; Brodie, Ilic, Juric, & Hollebeek, 2013; de Villiers, 2015; Graffigna & Gambetti, 2015; Hollebeek, 2011; Hollebeek, Glynn, & Brodie, 2014). Brand engagement is an important concept in the marketing literature as it is strongly connected to brand equity or, put simply,the value of the brand. As articulated by Keller (2012), brand equity is often driven by a consumer’s association with a brand’s features and attributes and the ultimate engagement with the brand.


 

6. Final summary


This article considers brand engagement from a generally overlooked perspective: that of employees rather than customers. This is important because employee brand engagement impacts that of other organizational stakeholders, including customers, suppliers, and investors, often leading to virtuous or vicious cycles. Using the results from a large-scale study of employee brand engagement on social media, two key dimensions (optimism and commonality) are identified that differentiate between top-ranked and -rated brands and bottomranked and -rated brands. Employees of top-ranked and -rated firms express higher levels of optimism and commonality in their reviews oftheir employers on social media, and this enabled us to construct a 2  2 matrix that allows managers to diagnose strategies for employee brand engagement.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

این مقاله به بررسی چگونگی مشارکت کارکنان شرکت های B2B در رسانه های اجتماعی می پردازد. این موضوع در ادبیات مدیریت برند به خوبی بررسی نشده است. با استفاده از نتایج به دست آمده از یک تحقیق گسترده در مورد مشارکت برند کارکنان در رسانه های اجتماعی، دو محرک کلیدی در مشارکت کارکنان با استفاده از ابزار تحلیل محتوا (DICTION) شناسایی شدند که عبارتند از بهینه گرایی و استفاده مشترک.کارکنان رده بالا و شرکت های رتبه بندی شده در بررسی های خود از کارفرمایان و مشارکت  آنها در رسانه های اجتماعی به میزان بهینه گرایی و استفاده مشترک بیشتر در مقایسه با شرکای سطح پایین اشاره کردند. این کار امکان ساخت یک ماتریس 2*2 را فراهم آورد که به مدیران اجازه می دهد تا راهکارهای افزایش یا ارتقای و بهبود مشارکت برند کارکنان را تشخیص دهند. این عامل باعث ایجاد چهار راه حل مختلف برای مشارکت برند کارکنان می شود و رویکردهای مختلفی را در حوزه های بازاریابی و مدیریت منابع انسانی ارائه می کند. در این تحقیق بیان کردیم که چگونه فعالان و محققان می توانند شیوه های جدیدی برای مشارکت ذینفعان با برند ارائه کنند.

 

1. افزایش ارزش برند

در ادبیات موجود در مورد بازاریابی، توجه زیادی به مفهوم مشارکت برند شده است. این مفهوم اشاره به فرآیند وابستگی عاطفی و منطقی شکل گرفته بین مشتریان و سایر ذی نفعان و برندها دارد ( برای نمونه می توانید به تحقیق بالدوس – ورهیس – کالانتون 2015 – بوردی – هولبیتک جوری – ایلی 2011- بوردی – ایلی – جری و هولبیک 2013 – دو ویلریس2015- گرافیگنا و گلمتبی 2015 –هولبیک 2011 – گلین و برودی 2014 اشاره کرد). مشارکت برند یک مفهوم مهم در ادبیات بازاریابی است زیرا با برابری برند و یا به عبارت ساده تر با ارتباط مشتری با ویژگی های یک برند و مشارکت نهایی با برند مرتبط می باشد.

 

6. جمع بندی نهایی

این مقاله مشارکت را از یک چشم انداز کلی در نظر می گیرد. در این چشم انداز کارکنان بیشتر از مشتریان در نظر گرفته می شوند. این عامل از این جهت دارای اهمیت است که مشارکت برند کارکنان بر سایر ذینفعان سازمان از جمله سرمایه گذاران، مشتریان، عرضه کنندگان و سرمایه گذاران تاثیر می گذارد و منجر به ایجاد چرخه های مثبت و منفی می شود. با استفاده از نتایج یک تحقیق جامع در مورد مشارکت کارکنان در بک برند از طریق رسانه های اجتماعی، دو جنبه کلیدی (بهینه گرایی و استفاده مشترک) شناسایی شدند که در بین برندهای رده بالا و رتبه بندی شده و همچنین برندهای رده پایین متمایز می شوند.کارکنان رده بالا و شرکت های رده بندی شده سطح بهینه گرایی  و استفاده مشترک بیشتری را در تحقیقات کار کمام خود در رسانه های اجتماعی مطرح کردند. این عامل کمک می کند تا یک ماتریس 2*2 ارائه کنیم که به مدیران اجازه می دهد تا راهکارهای مشارکت برند را تشخیص دهند.


بدون دیدگاه