ترجمه مقاله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی در بین هتل های ایرلندی - نشریه امرالد

ترجمه مقاله  بررسی مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی در بین هتل های ایرلندی - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۴۳,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی در بین هتل های ایرلندی
عنوان انگلیسی
Examining social customer relationship management among Irish hotels
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
21
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.522 در سال 2020
شاخص H_index مجله
86 در سال 2021
شاخص SJR مجله
2.079 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0959-6119
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
12152
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
دارد اما ترجمه نشده است ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت منابع انسانی، بازاریابی و مدیریت کسب و کار
دانشگاه
گروه بازرگانی، موسسه فناوری لترکنی، ایرلند
کلمات کلیدی
مدیریت ارتباط با مشتری، نوآوری، استراتژی بازاریابی، صنعت هتلداری، CRM اجتماعی
کلمات کلیدی انگلیسی
Customer relationship management - Innovation - Marketing strategy - Hotel industry - Social CRM
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/IJCHM-08-2016-0415
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2.چار چوب نظری و فرضیات پژوهش
2.1 مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
2.2 تاثیر مدیریت ارتباط مشتری اجتماعی نوآوری خدمات
2.3 تاثیر نو آوری خدمات بر قابلیت ارتباط مشتری
2.4 تاثیر قابلیت ارتباط با مشتری بر عملکرد مشتری
2.5 تاثیر قابلیت ارتباط با مشتری ب عملکرد مالی
2.6 تاثیر عملکرد مشتری بر عملکرد مالی
3.متدولوژِی
3.1 نمونه وروند (رویه)
3.2 معیارها
4. تجزیه وتحلیل داده ها ونتایج
4.1 تجزیه وتحلیل داده ها
4.2 مدل ارزیابی
4.3 مدل ساختاری
5. بحث ونتایج
5.1 نتایج
5.2 پیامدهای نظری
5.3 پیامدهای عملی
5.4 محدودیت ها و پژوهش آینده
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


Purpose The purpose of this paper is to develop and test a model examining the key factors that emerge from the social customer relationship management (CRM) process. Specifically, this study aims to address the chain-of-effects that occurs as a result of the social CRM process, leading to superior levels of hotel performance.


Design/methodology/approach Data were collected using a quantitative approach. Using a mail and online questionnaire, data were gathered from 120 key informants in hotels in Ireland. The proposed model was tested using partial least squares structural equation modelling.


Findings Results demonstrate that the social CRM activities of hotels enhance hotel service innovation activities. This positively impacts the ability to develop a customer-linking capability, resulting in higher levels of customer performance. In turn, higher levels of customer performance leads to higher levels of financial performance.


Practical implications Service innovation and customer-linking capability are identified as critical outcomes of the social CRM process that lead to enhanced hotel performance.


Originality/value This study explains the chain-of-effects through which the social CRM process results in higher levels of performance.


 

1. Introduction


Despite representing a strategic imperative in the hotel industry (Padilla-Meléndez and Garrido-Moreno, 2014; Rahimi, 2017), several hotels have experienced customer relationship management (CRM) failures (Rahimi and Gunlu, 2016). Whereas previous research has documented several reasons for the failure of traditional CRM technologies (Jayachandran et al., 2005; Trainor, 2012), nascent CRM research is investigating the role of social technologies in achieving success.


The proliferation of social media has important implications for the hospitality industry. Social media has led to information-rich and empowered customers within a value cocreation ecosystem (Hennig-Thurau et al., 2010). “Social media have become a valuable resource for tourists’ experiences, where they can explicitly show their qualitative experience as well as their satisfaction/dissatisfaction with tangible attributes concerning a destination” (González-Rodríguez et al., 2016, pp. 19-20). This user-generated content can significantly influence the travel decisions of other customers (Viglia et al., 2016). In short, social networking sites (SNSs) are having a transformative effect in the hospitality industry. They are altering and inverting the manner in which customers collect information in the purchase decision-making process (Li and Chang, 2016).

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

هدف: هدف این مقاله، توسعه و آزمون مدلی برای بررسی عوامل کلیدی است که از فرایند مدیریت ارتباط با مشتریCRM اجتماعی به وجود می آیند. به ویژه، هدف این مطالعه، شناسایی زنجیره ای از تاثیرات است که در نتیجه ی فرایندCRM اجتماعی رخ می دهد و منجر به سطوح برتر عملکرد هتل می شود.

طرح/متدولوژی/رویکرد: داده های با استفاده از رویکرد کمی جمع آوری شدند. با استفاده از پرسشنامه ی ایمیلی و آنلاین، داده ها از 120فرد آگاه و کلیدی در هتل های موجود در کشور ایرلند جمع آوری شدند. مدل پیشنهادی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری حداقل مربع مورد آزمون قرار گرفت.

یافته ها: نتایج بیان می کنند که فعالیت هایCRM اجتماعی هتل ها موجب افزایش فعالیت های نوآوری خدمات هتل می شوند. این امر تاثیر مثبتی بر توانایی توسعه ی قابلیت ارتباط با مشتری دارد و منجر به سطوح بالاتر عملکرد مشتری می شود. سطوح بالاتر عملکرد مشتری به نوبه ی خود منجر به سطوح بالاتر عملکرد مالی می شود.

پیامدهای عملی: نوآوری خدمات و قابلیت ارتباط با مشتری به عنوان نتایج حیاتی فرایندCRM اجتماعی شناسایی می شوند که منجر به افزایش عملکرد هتل می گردند.

منشا/ارزش: این مطالعه زنجیره ای از تاثیرات را شرح می دهد که از طریق آن، فرایندCRM اجتماعی منجر به سطوح بالاتر عملکرد می شود.

 

1.مقدمه

علی رغم ارائه ی ضرورت استراتژیک در صنعت هتل(مالندز و مورنو2014 رحیمی2017)، چندین هتل، شکست در مدیریت ارتباط با مشتریCRM را تجربه کرده اند(رحیمی و گونلو2016). در حالی که پژوهش قبلی چندین دلیل را برای شکست فناوری های سنتیCRM بیان کرده است(ترینر2012)، پژوهش نوظهورCRM، نقش فناوری های اجتماعی را در تحقق موفقیت مورد بررسی قرار می دهد.

گسترش رسانه ی اجتماعی دارای پیامدهای مهم برای صنعت هتلداری است. رسانه ی اجتماعی منجر به مشتریان توانمند و دارای اطلاعات غنی در اکوسیستم ایجاد ارزش می شود(هنیگ و توراو2010). رسانه ی اجتماعی، منبع ارزشمندی برای تجارب گردشگران است، آن ها می توانند تجارب کیفی خود و رضایت و عدم رضایت خود از مقصد مورد نظر را با ویژگی های ملموس نشان دهند(گونزالز و رودریگز2016). این محتوای کاربرپسند می تواند تاثیر قابل توجهی بر تصمیمات گردشگری سایر مشتریان داشته باشد(ویجلیا2016). به طور خلاصه، سایت های شبکه های اجتماعیSNS دارای تاثیر انتقالی در صنعت هتلداری هستند. ان ها روشی را ارائه می دهند که مشتریان می توانند اطلاعات مورد نظر در فرایند تصمیم گیری خرید را جمع آوری نمایند(چنگ2016).


بدون دیدگاه